Ketä ja miten Kalle riistää ostaessaan riistottomalla palkallaan osakkeita osakeannista?
Ja lainaus marxin opinkappaleesta mukaan sekä linkki sivulle, josta ko. opinkappala löytyy.
Jos riistoa ei tapahdu niin silloin Kalle on muuttanut riistottoman palkansa riistottomaksi pääomaksi.
Ja muista vastatessasi antaa lainaus MARXIN tekstistä sekä linkki sivulle, jossa tekstin voi jokainen itse tarkistaa.
Noin, Kalle taas kerran vie palstan marxiin uskovia punanuttuja kuin pässiä narussa. Ressukat eivät pysty itsenäiseen ajatteluun vaan uskovat sokeasti marxin juttuihin ymmärtämättä niiden todellista sisältöä - siis marxin puppua. Mutta eihän hän, joka marxia lukee, ole kommunisti vaan ainoastaan hän, joka ei lukemaansa ymmärrä.
.............................
Keskustellaan marxin opeista
1
<50
Vastaukset 1
No, mikä maksaa?
Eikö löydy marxin oppia, jonka mukaan riistoa syntyy ostettaessa riistottomalla palkalla osakkeita osakeannista??
/Kalle, joka nauraa itsensä tärviölle marxia osaamattomien palstaänkyröiden kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391185Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4011115- 102915
- 82827
- 78802
- 82746
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39680- 37676
- 50675
- 103674