Onko toto.fi luotettava?

epäilevä

Uskaltaako rekisteröityä finntotoon

5

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xyzzy007

Ihanko vakavissasi kysyt onko suomen valtion monopolin omistava firma luotettava?

Erittäin luotettava, Aivan yhtä luotettava kuin veikkaus.

Toto-TV palvelu ei ilmeisesti ole laadullisesti kovin luotettava joten se kannattaa jättää väliin. Mutta itse pihvi eli rahan kanssa vekslaus toimii

• Totoo

On,On

• luotettava.

on,

• Ravi Rauno

Oon pelaillu n.30vuotta,josta netin kautta n,3v,voit huoletta pelailla Fintoton ravipelejä,peli onnea:)

• Right-minded Riku

Ei ole Veikkauksen tasoa . Virheitä sattuu usein ja joskus isoja.
      Kun sai 2012 monopolin muutti 75 pelin niin, että siihen tuli mukaan vain ylimmän voittoluokan peli. Pelaaja luopuu siinä kutosista ja vitosista ja saa vastineeksi seiskan voiton 2,5 kertaisena. Luopuminen kutosista ja vitosista vastaa korkeintaan kerrointa 1,33, joten kyse on huikeasta
      ylikertoimesta. Systeemistä tuleekin mieleen, että yritetäänkö sillä houkutella niin sanottua likaista rahaa. FinToto on tehnyt boolisopimuksia mm. Etelä-Afrikkaan.

Kerroin suosii rahapelaamista, koska se antaa eräänlaisen suojakertoimen kovalle panostukselle ja seitsemä oikeinhan on todennäköisempi isommalla pelillä. Tarkoittaa, että jos vain ylintä pelanneita on vaikka 10% he korjaavat vähintään 30% seiskan jakosummasta ja useimmiten tämä on n. 50%
      Tämä arvio on ruotsalaisen pokerifirman sivulta, jossa opetettiin käyttäämään tätä ominaisuutta. Siinä minimipanos kannattavaan ominaisuuden käyttöön oli
      5000 kruunua, joka on euroissa n. 600 euroa. Tietysti Suomessa summa on alhaisempi, koska pienien vaihtojen takia kutosella ja vitosella ei voi juuri voittaa merkittäviä summia.

Ruotsin ATG uutisoi isompien voittojen yhteydessä miten monta yhden voittoluokan peliä potti sisälsi. Fintoto ei näistä tiedota eikä ilmoita edes kaikkien voittoluokkien jakosummia niin kuin naapurin ATG. Myös voittojen kappalemäärät ovat FinTotossa suuri salaisuus, vaikka Veikkaus kertoi aiemmin kaikkien voittoluokkien kappalemäärät.

Joten melkonen hyppäys huonompaan tapahtui tässä monopolin annossa, koska ainakaan FinTotossa kaikki pelaajat eivät ole samalla viivalla, vaan
      rahapelille annettiin mahdollisuus varastaa toisen voitosta. Sinänsä ihmeellistä, koska ominaisuudesta ei ole hyötyä FinTotolle ainakaan vielä. Rahapelaajat muodostavat korkeintaan 4% panoksen pelivaihdosta ja rahan kasaantuminen
      marginaaliryhmälle ei liene FinToton etu.

Viime vuonna tämä siirsi miljoonia euroja toisiin taskuihin ja systeemi itsessään vähensi vuodesta 2011 esim. kuutosten voittoja noin 2 miljoonaa euroa.

Yli 30 vuotta peliä takana ja ikävä oli luopua pelistä, kun tajusi homman nimen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe