Joensuun naiset

sportmies31

Ovat todella säälittäviä, tulin keski-suomesta tänne viettämään sinkku kesää ja pitää sanoo, että otan seuraavan bussin takaisin.

33

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgrd

Heippa hei vaan!!

• Matkaan lähdet

Ei tänne sinkkukesää kannata tulla viettämään ainakaan naismielessä, täällä jo suurin osa paikallisista sinkuistakin kärvistelevät.

• sportmies31

Ei tule kyllä ikävä enää takaisin, taidan laittaa tämän paikkakunnan mustaanlistaan.

• joensuuhunkyllästyny

Niin ei täältä ketään löydä myöskään miesrintamalta. Se on nähty:)

• sinkkuli

Totta puhut.
        Suurin osa miehistä sellaisia minä minä tai mie oon vaan tällanen tyyppejä.
        Ulkonäköönkin vois hiukka panostaa jos meinaa naisystävää katsella.
        Tarkoitan et siisti asu ja sitä hiuspehkoakin ja naamaa vois hieman laittaa ennen kuin...

• Littoneuvosto2
        sinkkuli kirjoitti:

Totta puhut.
        Suurin osa miehistä sellaisia minä minä tai mie oon vaan tällanen tyyppejä.
        Ulkonäköönkin vois hiukka panostaa jos meinaa naisystävää katsella.
        Tarkoitan et siisti asu ja sitä hiuspehkoakin ja naamaa vois hieman laittaa ennen kuin...

Anteeksi kun olemme tällaisia :-/
        Mutta miksi arvoisa täydellisyys itse ei ole siippaa löytänyt, mutta tää tallainen on?

• sinkkuli
        Littoneuvosto2 kirjoitti:

Anteeksi kun olemme tällaisia :-/
        Mutta miksi arvoisa täydellisyys itse ei ole siippaa löytänyt, mutta tää tallainen on?

Ei omaa olemassa oloa pidä anteeksi pyydellä.

En väittänyt olevani täydellinen.
        Olen sinkku ihan omasta tahdostani sillä osaan olla yksinkin ja nautin siitä.
        Jos kohdalleni osuu se kiinnostava mies niin sitten saattaa olla toiset aatokset.

Mutta mitäs tässä enempää selittelemään sillä itse olen elämäni valinnut ja nautin.

• sportmies31

Tänään kävin matkaliput takaisin kotiin, onneksi pääsee täältä takaisin kotiin ja ihanien ja mukavien naisien luo.
      ps. asun omakotitalossa.

• kolmiodraamaksion

Olit sitten retkellä vihreämmällä niityllä, aidan takana? eikö onnistunut lesken etsintä tuupovaarasta?

• 4567

Mitäs läksit?

• joensuulainen

Olisi kai kannattanut etsiä naista baarin ulkopuolelta. Kunnollisia löytyy mm. urheilukentiltä ja urheilupaikoilta. Kävitkö ollenkaan niillä main??

• sportmies31

Nyt olen jo ihanassa sohvallani, olipas todella tylsä matka.
      Pitääpäs seuraavalla kerralla miettii enemmän, kun mietin minne lähden.

• 7uyt65r

Ihana päästiin sinustakin. Olet vaan liian valikoivaa sorttia jos et Joensuusta löydä tai sit naiset eivät sinua huomaa tai halua sinuun tutustuakaan.

• eieieieieiei

Kävelitkö muutaman korttelin ja nyt istut Joensuun keskustassa kotisohvalla miettien tuota?? ;DD

• sportmies31

Kyllä tämä sohva on ihan muualla, kuin siellä joensuussa onneksi.

• yt65r4e

Hyvä että älysit poistua... ;)

• MIES

Joku ikävä taisi jäädä, kun vielä palstalla notkut?

• joensuussa

Ei ois kaivattukaan

• Rotukissoja harvassa

Kyllähän nämä maakunnan omat mussukat on aika maatiaisia. Levee peräisiä ja lyhyitä. Joitakin rotukissoja on opiskelijoissa tuolta etelästä ja länsirannikolta.

• p0o9i8u6

Se pittää siun muuttoo sinne rotukissojen kaupunkii niin suat huomata ettei sinnuu kukkaan huomaa ja oot yksin edelleen.

• Savon naiset 10 +

Kitukasvustahan tää kansa on täällä ja tanakkaa. Iso ero länsirannikon naisiin. Joensuun typsyilläkin jenkkakahvat täällä jo alle 25 v. Itse käyn naisissa Kuopiossa siellä on enemmän laatupimuja :)

• Sinkkutäti

Niin ja itelläs ei vissiin oo niitä jenkkakahvoja? Kyl vois miehetkin vähän ulkonäköään ajatella. Läski perse ja virttyneet verkkarit ei hirveesti innosta.

• kokemusta on

Totta puhut sinkkutäti.
        Ei ole Joensuun miehissäkään kehumista.
        Se itsekehu paistaa kun noita kommentteja lukee.
        Luullaan et ollaan jotain rotuyksilöitä mutta kun peiliin vilkaisis niin totuus paljastuisi.

Ja jos on jonkun näköinen niin silloin se fiksuus kyllä on aika matalalla.

• Näin on

Suuria ne osa täkäläisistä naisistakin luulevat olevansa, muka sosiaalisia omasta mielestään, mutta totuus voi olla toisenlainen, ennakkoluuloisia ja tylyjä...

• Lauleskellen Hesaan

Mahtava peräsin ja pulleat purjeet niitä Joensuusta toivon mukaan muistaisi en...

• aatu,pohjoiskarjalas

Thaimaasta Pohjoiskarjalan miehet naisensa hakevat .Sekä toinen kysytty kaunis nainen venäjält'ä. Satuin olemaan sellaissa työssä,jossa naiset siis omienkylien naiset kertoivat,että kiteellä joka toisessa torpassa on Venäläinen emäntä-.
      Joten ruoho on vihreämpää aidan toisella puoleella. Mieskavereiden kanssa,kun
      juttelemme ja kehutaa,kun ne nuolevat varpaatkin.Eihän Suomalainen alistu sellaisiin.

• oi8u7yt5r

Niin et naisen alistamistako kaipaatte vain?
        Tuolla tyylillä ette suomalaista naista saa sillä meillä on järkeä sen verran ettei alistamiseen suostuta.
        Ja odotahan kun muutama pakollinen vuosi naimisissa venäläisten naisten kanssa niin lähtevät puolen omaisuutesi kanssa ja eroa hakevat.
        Näin on monelle käynyt. (läheisen kokemuksia).

Mutta jokainen taaplaa tyylillään.
        Turha sit vaan itkeä kun on itse mokan tehnyt.

• Näin on

Ai läheinen on kokenut monen ihmisen puolesta, ainahan voi kirjoittaa muunneltuja totuuksia tietyistä kansanryhmistä.

• Venäläisemännistä

Niin, minkähän takia ne Venäläiset naiset sieltä rajan takaa tänne sankoin joukoin pyrkivät naimisiin?
      Parempi elintaso, terveyden huolto, sosiaalietuudet ja Suomen kansalaisuus muutaman avioliittovuoden jälkeen. Näillä asioilla ei varmaankaan ole mitään merkitystä, kun he tulisesti "rakastuvat" näihin suomalaisiin sinisilmäisiin viinalle persoihin köllykkämahoihin.
      Rajan takana on esim. Sortavalassa sen verran surkeat olosuhteet monella naisella, että voi sitä vaikka muutaman vuoden irvistellen "nuolla" jonkun hikisen finski-miehen varpaita paremman elintason ja avioeron myötä myös rikastumisen toivossa.
      Jos nyt on ihan pakko näiden idänihmeiden kanssa mennä naimisiin, niin hankkikaa nyt hyvänen aika edes se avioehto turvataksenne omaisuutenne eron varalta. Miettikää myös kaksi kertaa, ennen kuin hankitte lapsia. Lapset ovat oivallinen valttikortti esim. erotilanteissa kiristää ja lypsää rahaa lapsen isältä. Luulen, että monen onnenonkija venäläisnaisen into mennä naimisiin hiipuu, kun ryhdytte puhumaan avioehdosta. Sinisilmäinen saa olla, mutta ei silmään k...va hölmö!

• Näin on

Täällähän vanhemmat ikäluokat varsinkin suhtautuu erilaisuuteen nihkeästi, yleistetään "ne ovat semmosia ja tämmösiä", erilaista ongelmaporukkaa on valtaväestössäkin.

• Näin on

Niinhän ne suomalaisetkin aikanaan Ruotsiin lähtivät paremman elintason toivossa.

• Onkohan näin

-Niin, suomalaiset läksivät Ruotsiin aikoinaan töiden perässä. Omalla työllään toimeentuloa hankkimaan!

• Näin on

Ja osalla meni elämä pieleen juopottelessa siellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4387
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27