syvimmälle ja paras asento

Pienimuttanopee

Terve,
Minulla on pieni penis ja haluaisin mielipiteitä mitkä asennot tuntuvat parhailata pienellä ja millä asennolla syvimmälle.
Kiitos vastauksesta

45

15890

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yayreyre

      Takaapäin on pienimunaiselle paras.

      • kokenut rakastaja

        Samaa mieltä oon....


    • syvimmälle?

      Istu sängyllä, ota tyttö syliin hajareisin, naamat vastakkain

      • kokemuksen syvä...

        ...rintaääni:
        Voisi ehkä onnistua,
        takaapäin pienellä erittäin vaikeaa, varsinkin jos tytöllä on vähän peppua.
        Ei ainakaan naisesta tunnu miltään.


    • thatsitf

      Nainen vatsallen ja peppu hieman koholle. Menee syvälle ja tuntuu helvetin hyvältä.

    • paras asento

      Pienimunaiselle paras asento on oma nyrkki. Pienimunainen ei meinaan naista saa ...

      • Se oikea

        Exäni oli pieni munainen mutta sai minut aina hulluksi
        Hän käytti kieltä ja sormia taidokkaasti ja pani minua
        Vähän niinkuin lähetyssaarnaajassa mutta nosti jalkani saksi asentoon ja vain pelis ja käsi koski minuun.
        Silloin muna menee niin syvälle että huhhu ;)
        Myös pieni munaiselle


    • paras asento jauhaa

      kyllä pinimunasetkin pillua saa jos haluaa ku on tarpeeks hyvä niitten iskemisessä
      että sä voit painua ton kommenttis kanssa huitin vittuun täältä.

    • Mie vaan

      Nainen kyljelleen, toinen jalka kohti kattoa.

      Mies siihen päälle, jalat niin että naisen alpmpi jalka jää väliin.

      Mies kannattelee käsillä itseään siinä ja nainen antaa ylemmän jalan olla siinä miehen olkapäätä vasten

      Tätä asentoa syvemmälle et pääse ja takuulla tuntuu pieni vehkeesi naisestakin joltakin. Jos ei tunnu miltään, luiskauta kakkosen puolelle..

      • hellou beibiii

        Kommentoin samaa kuin mie vaa.on ihan järkevä kaveri


      • Minn85.

        Naisena voisin tämän allekirjoittaa. Takaapäin ei pääse lähellekkään yhtä syvälle, kuin tässä kylki-asennossa. Miehelläni on ihan normaalin pituinen penis ja kaartuu hieman vasemmalle. Emätin kun yleensä naisella on taaksepäin kallellaan, niin kun olen vasemmalla kyljelläni, niin silloin miehen penis varsinkin menee syvälle kun on saman suuntaisesti emättimeni kanssa.:)


      • joko
        Minn85. kirjoitti:

        Naisena voisin tämän allekirjoittaa. Takaapäin ei pääse lähellekkään yhtä syvälle, kuin tässä kylki-asennossa. Miehelläni on ihan normaalin pituinen penis ja kaartuu hieman vasemmalle. Emätin kun yleensä naisella on taaksepäin kallellaan, niin kun olen vasemmalla kyljelläni, niin silloin miehen penis varsinkin menee syvälle kun on saman suuntaisesti emättimeni kanssa.:)

        Takaapäin.nainen joko nelinkontin tai nainen massulla tyyny massun alla.kyllä pienellä pärjää jos osaa käyttää.


      • kokemuksen syvä...

        ..rintaääni vastaa:
        Aika hyvä. Kyljellään naamat vastakkain, ehkä jopa 45-90- asteen kulmassa yritellään yhdessä sovitella toisiamme sisäkkäin. Jalkojen asentoa siinä täytyy vähän säätää, eri versioita kannattaa kokeilla. (isompienkin, suosittelen).


      • mittarimato

        Juuri näin.


    • häntsy.

      nainen selällle pöydälle jalat hartioilles ja pukit seisaalteen? pöytä riittävän ylös. tuntuu muuten nnannaselle

    • Nainen 32

      Naisena vastaan! Miehelläni on pieni penis......Mutta loistava sängyssä! Parhaita asentoja on juuri tuo,että itse olen pöydällä ja mies seisaaltaan panee. Toinen että olen selälläni sängyllä mies polvillaan ja minun jalat miehen hartioilla ja peppu hiukan ylhäällä. Takaapäin en itse saa niin suurta nautintoa.... Ei ole koosta kiinni,kun osaa käyttää vaan omaa vehjettään!

      • kokemus vastaa

        Tärkeintä on hyvä itsetunto, halu tuottaa toiselle mielihyvää. Aina voi kysyä, mikä tuntuu hyvältä. Kulli ei toivottavasti ole miehen ainoa toimiva elin?
        Itse tykkään halailusta, pikku suukottelusta,hyvästä suuseksistä aloittaen päästä häntään suukotellen, sormileikeistä...
        Pientä penistä voi kompensoida kyselemällä, opettelemalla, oppimalla parempia henkisiä naisenkäsittely (=keskustelu, naisen kuuntelu)) ja muidenkin vartalonosien, tarvittaessa lelujen käyttötaitoja.


    • hummasi hei

      Pistä naisesi ratsastamaan

    • Ukkomiesuros 54v

      Minulla on kait normaali penis, ainakin naiset sanovat usein niin, maksulliset ihan kehuvat, elikkä on 14 sm pitkä mutta hyvin paksu, ympärimitta terskan reunasta on 22 sm. Sillä saa kyllä aikaan jopa tuskanparahduksia. Paras nussimisasento onpi minusta se että nainen ratsastaa ja saa sovittaa hitaasti minun paksua mulukkua sissäänsä oekeen ja nauttija siitä. On nyt minulla semmonen laiha sivuvaimo et sitä voipi panna mistä asennosta vaan, aina ulottuu kohtunnapukkaa asti terska.

    • fvfbfgbgfbf

      Takaapäin nainen vatsallaan.

    • Minä

      Takaapäin tai lähetyssaarnaajassa jalat miehen olkapäillä.

      Miehillä on kyllä ihmeellinen hinku päästä mahdollisimman syvälle. Parhailta tuntuvat paikat ovat aika alkupäässä pillua, kohdunkaulan pökkiminen tuntuu jopa ikävältä.

    • kimppailua
      • kimppailua

      • Kukkanen
        kimppailua kirjoitti:

        Tässä toinen: http://www.sexinfo101.com/sp_spooning.shtml
        Etenkin kun mies on polvillaan ja nainen tuon animaation mukaisessa asennossa.

        Itse oon miehen kanssa, jolla on pieni penis. Satsaa naisen hyväilyyn muilla keinoilla kuten suulla ja sormilla, koska vaikka mieheni sanoo aina, että ihanaa kun oon niin tiukka niin silti itse en tunne penistä hyvin tai tunnen että jotain siellä liikkuu. Oo naisesta oikein kiinnostunut ja kiihottunut. Ainakin itsellä se lisää kiihottumista, kun mies on niin kiihottunut, että se haluaa melkein syödä mut. Ja voi käyttää leikkikaluna isompaa munaa niin saa välillä tuntee senkin tunteen. Itsellä toimii myös se, että miehellä on samaan aikaan sormet anuksessa tai lelu vaginassa ja penis anuksessa eli joka reikä täytettynä. Orgasmi on täydellinen. Tietysti jokaisella naisella on omat mieltymyksensä ja siksi avoimuus on tärkeä. Ei kannata tehdä asioita mistä nainen ei tykkää, koska se todennäköisesti syö sen seksihaluja. Nainen on muutenkin tunneihminen, että kohtele sitä arkena kuin prinsessaa niin hyvä seksielämä on taattu.


    • 15cm

      Takaapäin ehkä huonoin. Nainen pöydällä selällään ja mies seisoallaan on toiminut tälle pienimunalle

      • erikoko

        Takaapäin tuntuu kyllä hyvälle mutta ei sillä syvimmälle pääse. Nainen alla jalat ylös olkapäille, niin pääsee jo paremmin kun tavara siinä oikein törröttää. Kiihottavan näköistäkin.

        Tosin minulla onnistuu asennossa ku asennossa, seitsemäntöista on senttejä suotu.


    • villalala

      pieni munaisen kannattaa harjoitella ahkerasti käsi työskentelyä, ja koittaa saada esileikissä nainen niin herkille, että asennolla ei ole aivan niiiin suurta merkitystä! itse parhaaksi asennoksi sinulle ehdottaisin normaalia lähetyssaarnaajaa niin että naisen jalat ovat olkapäilläsi. siinä menee taatusti mahdollisimman syvälle ja tuntuu mahtavalta!

      • Näin on

        Nainen kontillaan pylly ojossa, sinä takaapäin pökit häntä rajusti työntämällä ensin emättimeen ja sitten peräsuoleen nii kyllä muuten tuntuu kummastakin nii hyvältä että taju lähtee!!!!!!


      • Nii no se
        Näin on kirjoitti:

        Nainen kontillaan pylly ojossa, sinä takaapäin pökit häntä rajusti työntämällä ensin emättimeen ja sitten peräsuoleen nii kyllä muuten tuntuu kummastakin nii hyvältä että taju lähtee!!!!!!

        Itse en pidä laisinkaan takaapäin asennoista. Mutta koska mieheni tuntuu saavan siitä nautintoa, suostun myös siihen. Oma lempparini on kun mies makaa kyljellään sängyllä hiukan lusikkamaisessa asennossa, ja itse olen selälläni jalat miehen jalkojen päällä. Näin penis tulee sisälleni hiukan vinossa joka tuntuu mielestäni hyvältä kohdun suulla. Aina ei tarvitse olla työntämässä syvälle. Mieheni erikoisuus on kyllä tuo kielen käyttö. Siitä ei voi olla pitämättä.


      • Anonyymi
        Nii no se kirjoitti:

        Itse en pidä laisinkaan takaapäin asennoista. Mutta koska mieheni tuntuu saavan siitä nautintoa, suostun myös siihen. Oma lempparini on kun mies makaa kyljellään sängyllä hiukan lusikkamaisessa asennossa, ja itse olen selälläni jalat miehen jalkojen päällä. Näin penis tulee sisälleni hiukan vinossa joka tuntuu mielestäni hyvältä kohdun suulla. Aina ei tarvitse olla työntämässä syvälle. Mieheni erikoisuus on kyllä tuo kielen käyttö. Siitä ei voi olla pitämättä.

        Sama myös minulla, se on itse asiassa minunkin lempi asentoni! Itte tykkään myös lattialla rakastelusta, kuin myös pöytä tasollakin.


    • hammer 0

      Jalat olkapäille ja hakkaat kuin oisi rahaa velkaa.
      Luulisi laukeavan.

    • istu satulaan nainen

      Kyllä se naisen ratsastaessa miehen hepin nokassa syvemmälle menee kuin missään muussa asennossa. Kaikki miehet ei vaan tykkää siitä kun ovat altavastaajina! Nainenhan siinä päättää miten syvään sen aisan sisäänsä ottaa ja miten rivakkaan tahtiin "ravataan". Sinä kun ens vetää hitaita jonkin aikaa (kunten minä) ;niin "satula" alkaa hermostua kun haluais nopeempaa tahtia. Väistämättä yrittää "pukittaa" altapäin, no käyhän se niinkin! Koitappa ratsastajatar pyörittää lannettas ja pehvaa siinä samal. Kannattaa; sillä se tekee "gutaa" molemmille ja "satulakin" jättää yleensä pukituksen jääden odottelevalle kannalle! Mut ennenkaikkea:pitäkää hauskaa

    • MUNAPIENI1

      pieni muna mulla mutta kaikki on kiittänyt jotka ei ole pyörtynyt.eli kyllä pikku munalla pärjää pitää olla taitoo

    • goddess ;)
    • annililja

      Nainen makaa selällään, tyyny pyllyn alle ja mies tulee päältä niin lähelle ku pääsee, ja työntää syvälle. Mies nappaa naisen polvitaipeesta jalan ylemmäs ja kyllä tuntuu! :)

    • rokram

      Pieni penis on päässäsi. Koolla ei ole niin väliä, vaan rakastelu on kuitenkin tekniikka laji. Toiset kutsuvat omaani "sopivaksi" ja kaverin kalua "jalaksi", joka ei aina ole edes mukava. Pääasiana on kai partnerin halujen tyydyttäminen ja jos oma tuntuu pie32neltä, niin onhan noita apuja kaupan. Itse en usko niitä useinkaan tarvittavan.

    • Anonyymi

      Paras on "mie vaan" asento, vanhassa seksikirjassa oli maininta että vain kokeneille pareille. Itse olen käyttänyt asentoa ja naiset on tykänneet ja ääni lähtee. On varmasti täyteläinen olo, ja vielä kun puristan asennossa reisiä yhteen, on paine klitorikselle vaikuttava. Eli siinä lykkiessä menee syvään ja reisi hankaa juuri klitoriksen päällä edes takaisin.
      Leppoisampi variaatio tästä on nainen selällään ja itse kyljittäin naiseen lähes 90 asteen kulmassa. Naisen lähempi jalka nostettuna ylös, ja ja taaempi jalka panijan jalkojen välissä. Eniten on tykätty aamupanona kun kiireettä alkaa hitaasti panemaan ja pitkään. Voi rauhassa jutustella mukavia ja pam, orkut tulee kuin varoittamatta ja kovana. Rauhassa voi olla sisällä kunnes paikat löystyy ja voi pitää muuten hyvänä. Seksi video sivuilta koittanut hakea asentoa, mutta ei kumpikaan taida olla "myyvä" versio. Voin suositella nautiskelijoille kumpaakin. On huippu tunne kun tuntee että kulli on syvällä ja naisen lantioluut on vastassa ettei voi syvemmälle enää mennä.

    • Anonyymi

      Täsmennetään että ensimmäisessä asennossa "istut"istut naisen reiden päällä ja polvet on naisenvatsan ja ristiselän yläpuolella. Liukkaus naisen reidellä auttaa asiaan eli voit asennossa liuka edestakaisin naisen reittä pitkin.

    • Anonyymi

      Mulla on 18cm pieni vehje mutta tykkään ku eukko käy sängyn laidalle kontilleen ja perse on pystyssä. Minä seison lattialla ja toinen jalka sängyllä. Siitä kun työnnyn sisään niin tuntuu aika hyvältä. Saan kunnolla panna ja puristaa perseestä. Peilikin on siinä sopivasti niin hyvät on näkymät kun panen vaimoa takaapäin. Nyt oon opetellu himmailemaan niin kestää naida pidempäänkin.

      • Anonyymi

        Huutaako vaimo naitaessa..


    • Anonyymi

      Miten pieni penis aloittajalla on ? Kysyn vain, itsellä on seisokissa 17, 5-18 kiihottumisesta riippuen ja yleensähän se kiihottuu riittävän kovaksi.
      Hyvä asento on mies alla ja vaimo päällä. Silloin ns. g-piste löytyy parhaiten. Aluksi lähtyssaaranaajalla ja lopuksi myös lähetyssaarnaajalla laukaisu huipennus- a-vot eikun menoks!

    • Anonyymi

      Kenelläkään ei liene n iin pieni penis, etteikö naista saisi tyydytettyä
      Keskikoko seisokissa on 15-19 ja paksuus ja terskan koko vaihtelee myös

    • Anonyymi

      Tuossa ylempänä haikailin kuvia asennosta jossa pääsee syvälle. Linkissä on mallia samantyylisestä. Mutta ei sängyn reunalla vaan ihan sängyllä ja miehen polvet niin edessä kuin menee. Reiden haarajänteillä voi kiusata puristelulla klitorista samalla kun pääsee syvään. Kyllä tuolla naisesta ääni lähtee. Asennosta voi mies kellahtaa sivulle kyljelleen nainen selinmakuulla ja on leppoissa ajanvietto asento jossa rauhallisesti voi tyrkkiä syvään.
      https://www.tinyurl.com/28jvnje6

    • Anonyymi

      Hyvä seksi on tosiaan vaihtaa asentoa joko kyljellään ja v aimo miehen päällä jne.
      Loppuhuipennus kuitenkin lähestussaarnaajalla

      • Anonyymi

        Meillä vaimon lemppari on olla päällä saa omaan tahtiin panna, kun käytän Caverjectia penis seisoo jäykkänä pidempäänkin eikä tarvi pelätä,että lerpahtaa kesken session, vaimon orgasmi on päätä huumaava ääni efekti, kun täysillä panee ja laukee, penis on viisitoista pitkä vahvuutta puoleen väliin 4,5 tyvestä 5 cm ,


    Ketjusta on poistettu 90 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe