Moi,
Hurautin vahingossa yhden pionin yli jyrsimellä. Hajosi koko juuripaakku osiin, tosin niin että jäi pitkiä paksuja pääjuuria kokonaisiksi.
Ajattelin laittaa juuren kappaleet yhteen penkkiin kokeeksi kevyenn mullan alle ja katsoa lähteekö ensi keväänä mitään nousuun.
Mitä veikkaatte käyvän, lähteekö pioni vielä kasvuun? Mahdollisuuksia on menettää koko kasvi tai saada jopa kymmenen uutta jos jokainen juuri itää :D
Juurakko kappaleiksi
4
787
Vastaukset
- Kyllä lähtee
Juuri ei idä, se juurtuu, siemenet itää.
Kyllä ne lähtee kasvamaan, juurakostahan ne kasvatetaankin. Onnea ! - pupustin
saat paljon uusia pioneja, anna kasvaa rauhassa siinä mihin ne päätät laittaa. Itse kaivoin ämpärillisen perunan kokoisia mukuloita yhden vanhan pionin alta n.15 v. sitten, nyt minulla on tosi suuria samanlaisia yli 50 kpl., voit laittaa useamman palan/mukulan samaan kohtaan niin nopeammin tylee tuuhea.
- ap....
Joo, laitoin ne nyt vaan multaan ja tuossa vähän myöhemmin laitan lopulliselle paikalleen. Eikös se juuri istuteta ihan vain ohuen mullan alle?
- pupustin
kyllä, kyllä, ihan pintaan , vain hiukan multaa päälle, muista kastella jollei sateet jatku yhtä antavina kuin nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454402Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232859Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412612Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861585Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1921030- 45996
- 59993