Onko kenelläkään kokemuksia terveysliivien käytöstä? Heidän koti sivullaan luvataan paljon. Ja on hyvin paljon mahdollista, että liivit todella vaikuttavat ryhtiin.
Terveysliivi kokemuksia
13
15969
Vastaukset
- k
Itse mientin samaa, haluisin tilata liivin mutta jotenkin epäilen että toimiiko vai ei? Kertokaa kokemuksia.
- DotreDame
Sain eilen tilaamani 1-tason liivin. Olen pitänyt sitä nyt kaksi kertaa n. 0,5 h kerralla ja hyvältä vaikuttaa. Ryhti parantuu silmissä, kun pukee liivin päälle ja ryhti säilyy entistä parempana ainakin jonkin aikaa myös liivin pois ottamisen jälkeen. Eli tähän mennessä olen erittäin tyytyväinen ja odotan mielenkiinnolla, miten tästä eteenpäin!
- Anonyymi
Jäi tullausmaksu maksamatta ja se lähetettiin takaisin kohta jo kuukausi aikaa kukunut enkä ole saanut rahoja takauisin niinkuin väittävät että kun tuote palautetaan niin rahatkin palautuu tilille. Huijausta. Tais rahat mennä sen siliän tien. Pitääkööt rahan eihän se ollut kuin ...No enpä tilaa enää mitään heiltä.Sähköpostiin eivät vastaa.
- Maret72
Suosittelen kyllä lämpimästi. Itse käyttänyt puolisen vuotta ja ryhti parantunut melkein automaattisesti ja selkäkivut helpottuneet ,olen kyllä vahvistanut samalla selkä ja vatsalihaksia. Hyvä sijoitus kyllä!
- tessu6
Kyllä auttavat korjaamaan ryhtiä, kokemusta on ;)
- miriam69
Tätä kyllä voin estoitta suositella kaikille huonoryhtisille, mulla niskakivut vähentyneet tosi paljon. KNyt ois tarkotus tilata se uusi Active-liivi.
- qwertyuio3
Mulle tuli viime viikolla se 2-tason liivi. Periaate tuntuu toimivalta, mutta taidan tarvita sen 1-tasoisen, koska tuo 2-tasoinen joustaa nini paljon että pystyn lässähtämään huonoon ryhtiin se päälläkin.
- Anonyymi
Omahommansa vaihtaa ja palauttaa kun eu n ulkopuolelta on.
- kasaan lysähtänyt
Mulla aina koneen ääreellä ryhti lysähti kasaan. Hommasin ensin 1-tason liivin jota käytin muutaman kuukauden. Nyt käytössä 2-tason liivi joka toimii kun ryhti ei enää ihan kauhean huono. Tykkään myös lenkeillä pitää kevyempää 2-liiviä.
Huomasin myös uuden Active liivin, onko kukaan kerinnyt koittamaan sitä, kokemuksia? - mielimukaileekehoa
Postista tuli eilen tilaamani Active-liivi. Jos ryhti ja lihakset olisivat tarpeeksi huonot, tämä liivi päällä pystyisi lösähtämään kasaan. Liivi antaa kuitenkin hyvän suunnan ryhdin pitämiseen, ja kun loppuosa ryhdin pidosta tehdään tietoisesti, uskon että liivi on oiva apu ryhdin kohentamiseen. Oiva tuote sille, joka haluaa muutosta, ja on valmis tekemään tietoisesti töitä muutokseen eteen. Tähän kun vielä lisää aamuisin vatsa & selkätreenin, ja selän yläosan avauksen pilatesrullalla niin avot.
- Anonyymi
Saisko lisää kokemuksia eikä noita 2013 bottimainoksia?
- Anonyymi
Kävin Tokmannista hakemassa 10 euron ryhtiliivin pari päivää sitten ja kahden päivän kokemuksella voin sanoa, että tuote toimii. Ei tunnu mielestäni epämukavalta ja parantaa ryhtiäni huomattavasti
- Anonyymi
Voi eiii. Olisinpa tiennyt et sieltäkin saa en olisi tilannut tuosta kysseisestä firmasta. Eivät ole vieläkään palauttaneet rahoja vaikka tuote kohta kuukausi sitten palautettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_242514Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581873Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup161435Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3041115Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua141095- 2591002
- 63965
- 146913
- 50847
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113837