Mitenkäs tämän aloittaisi.
Tuo ihana neitsyt mies lähti ja jätti minut 8vuoden jälkeen ihan yllättäen.
Itkenyt olen joka päivä tämän kuukauden ajan ja tunnen palavaa rakkautta miestäni kohtaan (edelleen olemme naimisissa). En vain ymmärrä, ensi kertaa minuun sattuu toisen ihmisen takia. Haluan tuon miehen takaisin. Ensin olin vihainen ja toivoin kaikkea pahaa, mutta en oikeasti halua että hanellä olisi paha olla. Tämä on niin vaikeata kaikki tapahtui niin yllättäen ensin toi koruja ja seuraavana päivänä jo muutti uuden naisen luokse.... ja silti kaiken tämän jälkeen rakastan häntä.
Tässä tämä mun vollotukseni. Ei tarvitse kommentoida jos ei ole järkevää sanomista. kirjoitin vain että saan vähän purettua itselleni tilannetta. Sattuu.....
murtunut Kaksonen
tälläistä
1
142
Vastaukset
- vanhakukka
Julmaa lähteä noin pitkän liiton jälkeen toisen naisen luokse. Voimia sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785