Ollaan kolme hombree lähös 31.7 bilettää!! Oisko hyviä vinkkejä, kun ekaa kertaa ollaan sunny beachillä? Onkos muita bilettäjiä lähös?
Vastaukset 5
- wertyiz
Älkää vaihtako rahaa kaduilla..hengailevat yleensä virallisten vaihtopaikkojen vieressä ettei aina tiedä että ovatko töissä vai eivät..ammattilaisia...älkää ottako mitään "maistiaisia" kaduilla vastaan, kun ne tuppaavat sitten maksamaan...Ottakaa rohkeasti kontaktia muiden maiden nuoriin..voin kokemuksesta kertoa että hauskaa on :) Turha sinne suomi-kuppilaan on mennä karaokea kuuntelemaan...
- Jebouuu!
Aiotaan pysyä todella kaukana karaokehässäköistä! Rennolla mielellä menos tutustumaan ihmisiin! Jotain rahaa vaihdettiin jo nyt mutta mun mielestä kurssi suht huono nordealta...tiedä sitten mitä siel tarjoo...veikkaan että katuvaihtajat tarjoo huimia kursseja:)
- wertyiz
crow:n kurssi oli kesäkuussa 1.91 eli 100€=191 levaa
- rojut sisään
Ja ottakaan imeessä omata kortsut messiin suomesta.Mä annoin yhdelle ruattalaisella ja käytettiin paikallista kumia ja se meni rikki ja nyt olen raskaana.
- niinpä niin jaapa ja
Huono trolli :( vaikka ei sillä ajatuksena varmaankin ihan käypä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1121514- 125969
- 47931
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku91875Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57767- 64612
- 42611
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan232608- 34597
- 49567