Mistähän johtuu, että melkein kaikki sexyimmät julkkikset ovat lyhyitä, siis noin 160cm tai alle. Gimmelin Suski, PMMP:n Paula, Salkkareitten Mia ja Inka eli Venla Saartamo ja Saija-Reetta Kotirinta, Irina Björklund, Jaana Pelkonen ovat kaikki lyhyitä ja tosi kauniita ja seksikkäitä.
Sama pätee myös ulkomaisiinkin julkkiksiin: Avril Lavigne, Shakira, Christina Aguilera, Sarah Michelle Gellar, Jennifer Love Hewitt ovat myös noin 160cm tai alle. Eli kaikki parhaat.
Lyhyet on sexyimpiä
80
22247
Vastaukset
- Pelimies
kuten myös Anita Hirvonen :)
- Pelimies
Aira Samulin :)
- Oho
Pelimies kirjoitti:
Aira Samulin :)
Aira on paljon yli 175cm!Ilman kenkiäkin noin 178cm.
- Tämäkin
Oho kirjoitti:
Aira on paljon yli 175cm!Ilman kenkiäkin noin 178cm.
Saija Hakola.160 cm.Ja on sitten seksikäs nami.
- Anonyymi
Tämäkin kirjoitti:
Sexikkyys ei ole pituudesta kiinni
Sitä joko on tai ei ole - Anonyymi
Tämäkin kirjoitti:
Sellanen söpö pikkutyttömainen
Ei seksikäs
- Himottaa
ja lyhyt on Ritva Santavuori!!!
- Eerikki
Mikähän Sari Tammisen pituus on?Seksikäs namunen silti
- tarkkanäköinen
Eerikki kirjoitti:
Mikähän Sari Tammisen pituus on?Seksikäs namunen silti
Tamminen on kyllä melkoinen juomunaama, poimuja on kuin jatsarin varressa. tosi ylpee akka kun ei tervehdi edes entisiä punomokadun naapureitaan sen jälkeen kun tuli suureksi julkimoksi(?)Bitch
- Poison
... seksikkyydestä voidaan sitten olla montaa mieltä.
Suuri osa julkkiksista on pieniä, niin naiset kuin miehetkin. - Wanaja
vielä listaan Kaija Koon.Pieni ja tulinen.
- näin on
Lyhyet naiset ovat myös parempia sängyssä. T: 155 cm
- Uteliaisuus
Klemettilän Tiinan pituus?
- Aikuinen
Uteliaisuus kirjoitti:
Klemettilän Tiinan pituus?
Mirja Pyykkö.
- Pitkäpätkäpotka
No millähän perusteella? Ei säärillä väliä, syrjäänhän ne heitetään kumminkin...
- Anonyymi
Voi helvetti mitä typeryyksiä. Olet varnaan joku paatinnaula jolla kokemusta toisista pätkistä.
- tiän
Takavuosien povipommi, on niinkin lyhyt!
- 160cm
mäkin olen vallan seksikäs nainen=)))) Ai niin, mutta mähän en olekaan julkkis=(.
Vakavasti puhuen, olen kuullut monilta miehiltä, että pieni on kaunista.... harva unelmoi mistään todella pitkästä naisesta, jonka sääret ylettyvät miehen kainaloihin asti. - 175 cm typykkä
on oikeesti 152 cm ja samanmittainen on 30 vee sitten lauleskellut ja pinnalla ollut Mona Carita joka nykyään on jo 5-kymppinen mummo. Olin britanniassa Sammyn keikalla ja kyllä se on oikeesti lyhyt mutta aika sähäkkä mimmi edelleen.
- Anonyymi
160cm kirjoitti:
mäkin olen vallan seksikäs nainen=)))) Ai niin, mutta mähän en olekaan julkkis=(.
Vakavasti puhuen, olen kuullut monilta miehiltä, että pieni on kaunista.... harva unelmoi mistään todella pitkästä naisesta, jonka sääret ylettyvät miehen kainaloihin asti.Mä kuullut että pituus ei ratksise onks joku seksy vsi ei
- Mervi
Pitkät ihmiset näyttävät tyhmemmiltä televisiossa...
- nainen 175cm
heiiiii!
asia on niin että pitkät ja kauniit naiset esim. missit ja mallit ja tanssijat eivät todellakaan halua mitään alle 180cm "miehen pätkiä"!!! eli te lyhyenlännät miekkoset: tyytykää te vaan niihin lyhyenläntiin naisiin.
Mun miesystävä on 187cm (malli) ja sanoo että vihaa lyhyitä naisia! jotka on muuten yleensä paljon jäykempiä kuin pitkät ja sirot.
mm. tässä syitä miksi pitkä on parempi:
Lyhyet naiset ovat todella harvoin myös hoikkia ja siroja, lyhyillä on lyhyet ja paksut jalat (mä nauran niille kun ne joutuu lyhentää kaikki housunsa hahahaa :-D) ne ei pääse edes missikisoihin eikä niistä tule mitään huippumalleja. Ne raasut ei saa tehdä EDES lentoemännän töitä!!!!! Lyhyet ei ylety ylähyllyille (vinkki: kandee muuten ostaa kotiin paljon jakkaroita) ja niiden taitoja aliarvioidaan esim. työhaastatteluissa. Lyheyt tuppaa lihomaan helpommin. Lyhyet sortuu käyttämään tönkköjä ja tyylittömiä paksupohjaisia kenkiä, muutaman ylimääräisen sentin toivossa (tällekin me nauretaan mun mallikaverien kesken). Aika söpö yritys, eikö?
että siinä teille totuus! tietty jos tykkää pienestä ja pyöreästä niin...go for it! JOs olet jostain syystä onnistunut löytämään siron ja kauniin lyhyen naisen, pidä kiinni hänestä! on nimittäin todellinen harvinaisuus.- optimiblondi
miehelleni, joka on 190cm pitkä ja ottanut itselleen tällaisen hennon 159/48... ja vaikka kokoa minulle ei olekaan luotu niin järkeä kuitenkin=)Eikä minun luonteella missikisoissa pärjää, kyllä ne ihan eri luokan naisia on!
- Bill
Aika hukkapätkä olet kyllä itsekkin.
Vai oliko tuo leveytesi? - Seksikäs
Bill kirjoitti:
Aika hukkapätkä olet kyllä itsekkin.
Vai oliko tuo leveytesi?"teininoita" Melissa Joan hart.
- Mallia
Seksikäs kirjoitti:
"teininoita" Melissa Joan hart.
Pirkko Mannola.
- shit
en minä ainakaa oo mikää lihava ja pystyn käyttää jopa tosi korkeita kenkiä että EKS jokanen vitun ihminen oo tasa arvonen?! saatana tollast itserakkauta! totuus pitkist: nE luulee olevansa koko tää maailma, ja sen voin sanoo :D että lyhyet naiset ei ole JÄYKKIÄ! se on yleensä toisten päin! inhottaa tollen aliarvioiminen PITUUDESTA!!!!!!!!
- piuku
Olen 152 cm, 43 kiloinen ja erittäin siro. minulla ei ole kapeat hartiat, eikä minulla ole iso perse, eikä minulla ole lyhyet jalat. Minulla on pitkä kaula ja olen hoikka. Kolise sinä vaan siellä yläilmoissa hongankolistaja. kaikki näkevät kaksoisleukasi. valitettavasti.
- -.-
en tiedä, olenko nyt muka niin lyhyt, noin 164 cm, mutta täytyy sanoa, että tuo mitä sanoit oli ihan naurettavaa! minä ainakin olen todella hoikka, enkä mitenkään menisi väittämään, että lyhyet ihmiset olisivat muka jotenkin lihavempia. "ne ei pääse edes missikisoihin eikä niistä tule mitään huippumalleja" entäpä jos pienemmillä ihmisillä ei ole tuollaisia toiveita? sanon vaan senkin, ettet mikään erikoisemman pitkä ole... saat itsekkin unohtaa ne kansainväliset mallinurat...
- hahahahahahaha
Pitkät miehekkäät naiset on vaan niin pirun kateellisia lyhyemmille siroille naisellisille naisille...
- youFAIL
anteeks mutta... kuinka moni haluaa olla koko elämänsä dieetillä ja olla huippumalli? ja missikisat? nautamarkkinat ois parempi nimitys. ja hirveitä naamoja sielläkin joka vuosi. ja lentoemännäkshän mä oon aina halunnu!! :D:D HAHAAHAHAH
niin ja oon 164cm enkä liho sitten millään... - hönkkö
Ei ole turhempaa asiaa arvostella toisen ulkomuodossa kuin pituus. Sille kun ei kukaan yleensä itse voi juuri mitään.
- ööliöääliö
Voi kun ootki viisas ja iha ite päättänyt kasvaa pitkäksi. Onneksi älyäkin on kertynyt...
Ja sinisilmäisiähän on helppoja huijata ja punapäät on villejä, eikö... - kaikkea sitä näkee
Sellainen isompikaliiberinen luoti kaunistaisi huomattavasti ulkonäköäsi..mitenkä olis vaikka tuohon silmien väliin..
- Oisikonäinetootexä
piuku kirjoitti:
Olen 152 cm, 43 kiloinen ja erittäin siro. minulla ei ole kapeat hartiat, eikä minulla ole iso perse, eikä minulla ole lyhyet jalat. Minulla on pitkä kaula ja olen hoikka. Kolise sinä vaan siellä yläilmoissa hongankolistaja. kaikki näkevät kaksoisleukasi. valitettavasti.
Joo ja anorektikko ja ruma, joo!
- Anonyymi
-.- kirjoitti:
en tiedä, olenko nyt muka niin lyhyt, noin 164 cm, mutta täytyy sanoa, että tuo mitä sanoit oli ihan naurettavaa! minä ainakin olen todella hoikka, enkä mitenkään menisi väittämään, että lyhyet ihmiset olisivat muka jotenkin lihavempia. "ne ei pääse edes missikisoihin eikä niistä tule mitään huippumalleja" entäpä jos pienemmillä ihmisillä ei ole tuollaisia toiveita? sanon vaan senkin, ettet mikään erikoisemman pitkä ole... saat itsekkin unohtaa ne kansainväliset mallinurat...
Minusta naiset ei tarvi olla mitään hujoppia,164 cm sopii hyvin kainaloon.Pituudella ei ole mitään väliä ,ainostaan naisen luonteella.
- --han
jaa-a...mistäköhän lie johtuu...onkohan itsellänikin sama tulevaisuus...pituutta ei kauheasti ole:)
- hohoo
haha mulkaa ei oo paljoo pituut vaivaiset 151 :D:D Kylie Minogue on tosi nätti :P se on joku 153cm jos oikein muistan
- neiti 153cm
hohoo kirjoitti:
haha mulkaa ei oo paljoo pituut vaivaiset 151 :D:D Kylie Minogue on tosi nätti :P se on joku 153cm jos oikein muistan
Saanen huomauttaa, että ei ole olemassa pelkästään pitkiä ja langanlaihoja malleja! On myös XL-malleja, lapsimalleja, vanhusmalleja ja lyhyitä malleja. Heitä näkee esim vaatekuvastoissa. Ne mallit joita useimmiten näkee, esim catwalkilla, ovat pitkiä vain siksi jotta he näkyisivät kauas lavalta. Eivät siksi, että mallin olisi pakko olla superpitkä ja superlaiha!
Lisäksi (etenkin henkilölle 175cm) tiedoksi, että ei kaikkien pitkien tarvitse olla mitään malleja. Eikä kaikilla lyhyillä ole kamalaa alemmuskompleksia pituutensa tähden; monet ovat täysin tyytyväisiä itseensä. Kyllä lyhyt voi olla kaunis, siro ja hoikka siinä missä pitkäkin, ja pitkä voi olla romuluinen ja lihava siinä missä lyhytkin. Eikä pituus myöskään vaikuta siihen miten herkästi lihoo, siihen vaikuttavat perintötekijät eli geenit ja aineenvaihdunnan nopeus johon voi itse vaikuttaa liikkumalla! Muutenkin suomalaisten naisten keskipituus on noin 160-165cm, tämä johtuu mm. siitä että elintaso on noussut ja murrosiänkin kehitys alkaa varhaisemmin. Ja tuo keskipituuskin tuntuu vain laskevan vuosi vuodelta.
Sekä lyhyillä että pitkillä on omat hyvät ja huonot puolensa.
Mutta onpa kyllä todistettu, että lyhyet elävät pidempään ja selviävät älyllisistä haasteista pitkiä paremmin, vaikka pituudella ei varsinaisesti väliä asian kannalta pitäisikään olla.
- 11+3
keskipituus 160 cm
keskipaino 72 kg
keski-ikä 42
kuppikoko B
kengän koko 38
keskinkertainen
lempijuoma keskiolut
lempiruoka kevytlounaat
jääkaappisalasyöpöttely
herkkuhetkiin suklaa ja sipsit
lempiohjelma Kauniit ja Rohkeat
Julkkiksistakintulee keski-ikäisenä pyyleviä tavallisen kokoisia naisia. - Milla W. Espoo
Olipa kiva ketju täällä ja kivaa väittelyä tuolla ylempänä:D Kiitti sulle joka nostit tämän esille:D
Itse olen 174 cm naisenalku ja olen todella tyytyväinen siihen että ole näinkin pitkä. Ja olen lisäksi myös kaunis ja teen opiskelun ohella mallintöitä jolla tienaan taskurahaa joten opintolainaa ei tarvi ottaa. Olen ollut aina sitämieltä että mitä hyötyä on kauneudesta ja hyvästä kropasta silloin jos on pätkä eli < 165 cm? Anteeksi en todellakaan pyytele em. kommenttiani teiltä pätkiltä! Hyvää joulua kaikille!- pieni on kaunista
Miksi panna ilmaiseksi, kun sillä voi rahastaakin? Omat himot tyydyttyy ja lisänä hyvät liksat.
- ISO SE....
sen asian puolesta että KOOLLA ON VÄLIÄ! Pieni ei voi olla kaunista!
- Anonyymi
ISO SE.... kirjoitti:
sen asian puolesta että KOOLLA ON VÄLIÄ! Pieni ei voi olla kaunista!
Niin koolla on väliä.Kyllä vaan pieni on tosi kaunista.Salma Hayek siinä pientä ja tosi kaunista.Pankaa paremmaksi.Ei onnistu.
- Lyhyt laiha
Itse olen 163 pitkä,paino 53 ja mitat 91/59/89.. lyhyet muka lihavia? olishan se tietysti olla kivempi, mut kyllä poikaystävän selästä yltää vaikka minne :)
- Lyhyt laiha
korjaan: olishan se tietysti kivempi olla pitkä
mitähän mä oikeen mietin :D
- ????!!!!
Ulla Tapaninen, Ritva Valkama ja minä...
- Jotkut vaan
tykkäöä rumista naisista.
Gimmelin su´ski ja nämä PMMP:n kotkat ovat mitättömimmän näköisiä naisia mitä maailma päällään pitää.
White trash shite...- Stpothgydfrtykl
Kauneus on katsojan silmissä.
- horrratsu trash
Siis Gimmelin SUski ja PAula MIra on ihan jumalattaria vert Gimmelin Jenniin, joka on 174cm pitkä mutta ihan hirvee petolinnun takamus vertaa edellisiin.
- hahaha
Itse olen 157 cm ja painan 50 kg. Eli en ole lihava :D Poika ystäväni on 182 cm ja hän pitää lyhyemmistä naisista. Tietääkseni (näihin julkkiksiin nyt liittyen) Eva Longoria on myös aika lyhyt, jotain minun pituiseni. Ja hän ei ole ruma eikä lihava :D:D:D:D:D anteeks et kommentoin vähän vanhempaan keskusteluun mut alkoi ärsyttämään tietyt kommentit...
- Sydän on tiennyt
Lisäisin listaan Kaija Koon.
- Ei ole väliä
Kasvojen kauneus ja kropan kunto ei ole pituudesta kiinni, kyllä tuollainen asia pitäisi pystyä jo järjellä päättelemään, kauniita julkkis ja tavisnaisia löytyy sekä lyhyistä, keskipituisista että pitkistä.
- girl88
ewa Longoria on myös tosi lyhyt :)
- Jossun turinaa
Adolf hitler
- tippitappiteletappi
Mun mielestä lyhyet naiset ovat aina olleet paremman näköisiä. Pitkät naiset ovat usein romuluisia, leveäharteisia, pitkänaamaisia ja miesmäisiä isoine jalkoine ja käsineen. Pitkillä naisilla on usein myös outo ryhti ja alienimaiset ylipitkät sormet ja -varpaat, hrrrr!
Mutta jokainen tykkää mistä tykkää. - peukaloiset
Voi voi teitä hukkapalat kun niin kirvelee tuo hobittina olo.
Harmittaahan se kun ei voi ostaa naisten vaatteita vaan pitää tyytyä lasten osaston tarjoamiin kuteisiin ; ))
Nouskaa seisomaan niin olette pitempiä. - M_198
Kyllä pitkät sääret ovat kauniit ja seksikkäät naisella. Tissejä voi suurentaa ja muutenkin itseään plastiikkakirurgin veitsen alla parannella, mutta kylmä totuus on, että kauniita, pitkiä sääriä ei saa isolla rahallakaan.
Hyvin lyhyiden naisten sääret ovat pahimmillaan kuin pikkutytöllä, joten ei kiitos. Haluan naisen näköisen naisen, enkä pikkutytöltä näyttävän. Kuin olisi "liian vanhat kasvot" pikkutytön vartalossa. On myös jotenkin esteettisesti epäviehättävää, jos kädet ja jalat ovat miltei samanpituiset sillä erotuksella, että jalat ovat vain hieman pidemmät - niin on usein hyvin lyhyiden keskuudessa. En tosin ole mikään hukkapätkä itsekään, vaan miltei parimetrinen mies. Itse ihailen Victoria's Secretin kauniita enkeleitä ja todistetusti niin moni muukin mies, sillä kuten tiedetään, niin onhat monet "enkelit" varattuja ja sangen ihailtuja naisia miesten keskuudessa ympäri maailmaa.
Tuskin kauniista sääristä pitävä mies tunnustaisi lyhyellä naiselleen, että kyllä ne pitkät kauniit sääret ovat paljon seksikkäämmät kuin lyhyet töppöjalat, joihin voi pukea lasten farkut. Tietysti asia on erikseen, jos pitää lolita-tyylistä, sellaisiakin miehiä on olemassa paljon. Jokaisella miehellellä on sen verran itsesuojeluvaistoa, ettei niin sano. Pitkäsäärisiä kaunottaria on vain vaikeaa löytää, mutta onneksi heitäkin on. Myös suomalaisten keskuudessa on kauniita, pitkiä naisia, mutta pätkien kateuden ja haukkujen vuoksi he saattavat olla epävarmoja. Amerikass pitkät naiset eivät häpeä itseään, sillä siellä he saavat ihalua osakseen. Esim. Anni Uusivirta on kaunis, muodokas ja pitkä nainen, mutta asuukin nyt ulkomailla, missä ei saa kuulla kateellisten suomalaisten pätkien panettelua. - pitkäsäärinenNainen
M_198
Loistava kirjoitus, kiitän ja kumarran!- Anonyymi
Samat sanat. Totuus ei pala tulessakaan.
Miespomoni on noin 160cm ja istuu aina tavatessamme.
Ei kestä sitä, kun katson sen kaljua alaspäin.
Heikko itsetunto aika monen lyhyen miehen ongelma.
- Anonyymi
Oon 161 cm ja melko hoikka et ei kaikki lyhyet naiset ole lihavia. Ja oon seukannut pidempien jätkien kanssa. Eksä oli melkein 2 metrinen ja nykyinen on melkein 180 cm.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä aloittajan kanssa: lyhyet miehet vielä korostaa tän väitteen todenmukaisuutta. Dan Tolppanen, cheek ja sen veli ...uuh!!!
- Anonyymi
Mä ihan sekin kun cheekki ravistaa pientä nyrkkiään ilmassa ja Dan istuu videolla sexynä Bull Mentulan edessä testosteronia uhkuen.
- Anonyymi
Go go you sexy dwarf... Shake those short legs and huge butt....
- Anonyymi
Mitä pitempi tolppa sen himmeempi valo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pitempi tolppa sen himmeempi valo.
Ehkä sille joka alakantista tihrustaa, rasisti.
- Anonyymi
Nuorena on tärkeää kaikki hömppä niinkuin pituus. Vanhempana on ihan sama minkä pitunen ja painonen on.
- Anonyymi
Ja JLo, upein kaikista, alle 160 cm.
- Anonyymi
Anastacia ja Anna Abreu on parhaat taskuraketit.
- Anonyymi
Johanna Tukiainen 153 cm. Valehtelee tosin olevansa 163 cm (ehkä korkokengät jalassa), mutta poliisiasemalla mitanneet. Painoa nyt about 96 kg.
- Anonyymi
Täyttä potaskaa. Taidat itse olla joku pätkä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974812
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1704425Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?864207Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162678Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442197
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282097Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261880- 881759
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91747