PIENET EI ROIKKUVAT VS. ISOT JA ROIKKUVAT

hemuuli

otsikko kertoo kaiken, kummat on mieluisimmat?

22

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hemuuli

Siis puhun nyt tisseistä

• 18+16

Isot ja kiinteät!
      Kaikki muu on korviketta ja teeskentelyä.
      Näitä kovin harvalla on.
      Kaikki isot ja kiinteät eivät suinkaan ole muovitissejä.

• ei enää isot

Entisten isojen ja kiinteiden omistajana kerron, että kaikista isoista ja kiinteistä tulee isot ja roikkuvat. G-voima, nääs. Onneksi on kirurgiapua saatavilla.

• dsddssd2
        ei enää isot kirjoitti:

Entisten isojen ja kiinteiden omistajana kerron, että kaikista isoista ja kiinteistä tulee isot ja roikkuvat. G-voima, nääs. Onneksi on kirurgiapua saatavilla.

koko on tärkein

• oo

Minä valitsen isot ja roikkuvat.

• SporttiMM

Isot ja roikkuvat.

• ehdottomasti!

Pienet mulle kiitos.

• Pipels on paras

I think penis is the best!!!
      Hail penis!!!

• mki876

isot ja roikkuvat on mahtavat

• löbEr^t^

Kuulkaa ihmiset nyt kaikki ihmiset! Ajatelkaa jotkut helvetin isot tissit, jotka roikkuu navassa. Onko sellanen nyt sitte seksikästä? Tottakai monia kietoo isot rinnat, mutta roikkuvat? jos todellisuudessa teidän nokan eteen tuodaan rinnat, jotka roikkuvat vittu navassa, niin taitaapi mieli muuttua. Ihanteellinenhan on ISOT rinnat, jotka ovat kiinteä\pyöreä\muhkeat, eikä olisi lainkaan pahitteeksi, jos kyseiset rinnat omistava henkilö olisi muuten viehättävä\kaunis\seksikäs. Mutta niin, ajatelkaa pienirintaisia. Niitä pidetään enemmänkin epäviehättäviä. USEIMMAT ihmiset, joilla ovat todella muhkeat\isot\kiinteät\pyöreät rinnat ovat muovia epäfeikkejä. Joten mielummin pienet kiinteä ja pyöreät, kun isot roikkuvat. Enpä tässä äkisältään tiedä ketään, kenellä olisi isot\pyöreät\kiinteät rinnat luonnostaan.

• pkjokj

Anteeksi kirjoitusvirheistä. :D

• 20+13

" Ajatelkaa jotkut helvetin isot tissit, jotka roikkuu navassa. Onko sellanen nyt sitte seksikästä?"

On.

• SporttiMM

Ne liikkuu ihanasti käsissä kun pyörittelee ja on täytettä kädessä. Mua ei ainakaan kiihota pieni eikä keskirintanen nainen jonka rinnat ei paljoo pyöri käsissä kun on niin kiinteet.

• 112233

pienet ja kiinteät kiitos

• 279 lukukertaa

Otsikkoon viitaten: nuoren naisen suuret, täytetäiset, kiinteät rinnat ovat monen miehen unelma. Ja juuri siksi sellaiset nähdessään mies ei voi olla katsomatta.

• tosi komiat

toinen tyynynä ja toinen peittona ai että on kivaa

• kaiken, kummat

Mieluisimmat on sellaiset joita nainen osaa käyttää ja haluaa näyttää, koosta viis.

Paitsi jos saa vain katsella kaukaa niin sitten valintani on oikein pienet pystyt ylpeästi esitettynä.

• onkai naisessa

jotain muutakin,kun rinnat ja pimppi liianpaljon vain näitä kahta paikaa ylistetään.

• tissistä löytyy

Miun rakkaalla on jättirinnat, h-kuppia. Tottakai ne roikkuu kun liivit heittää. Mut on ne niin ihanat, niitä on kiva mutustella ja leipoa kun hän ratsastaa minun päällä. Tissivakoon naaman työntäminen, aij jai jai.

• isot!

• oldermanni53

olen aikasemmin ihaillut aina isoja ja suuria tissejä. Nyt kun aloin enemmän toteuttaa tissien imemis fantasiaa livenä. Tapasin itseäni n. Puolet nuoremman neidon siis seuraneidon joka antoi minulle tissinsä leikkikaluksi. Hänellä aika pienet mutta kiinteät ja sellaiset pystytissit niin sen jälkeen olen pitänyt enemmän pienistä.

Pienet kiinteät siis.

[email protected]

• nääsmies

Kaikenkokoiset tissit näyttää ja tuntuu hyviltä. Riippuvat ja heiluvat kiihottaa jotenkin enemmän, varsinkin kun nainen ei niitä ujostele.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      55
      4947
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      254
      3554
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      281
      3420
    4. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      36
      2703
    5. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      296
      2646
    6. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      55
      1937
    7. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      274
      1829
    8. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      143
      1809
    9. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      30
      1416
    10. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      120
      1165
    Aihe