otsikko kertoo kaiken, kummat on mieluisimmat?
PIENET EI ROIKKUVAT VS. ISOT JA ROIKKUVAT
22
709
Vastaukset
- hemuuli
Siis puhun nyt tisseistä
- 18+16
Isot ja kiinteät!
Kaikki muu on korviketta ja teeskentelyä.
Näitä kovin harvalla on.
Kaikki isot ja kiinteät eivät suinkaan ole muovitissejä.- ei enää isot
Entisten isojen ja kiinteiden omistajana kerron, että kaikista isoista ja kiinteistä tulee isot ja roikkuvat. G-voima, nääs. Onneksi on kirurgiapua saatavilla.
- dsddssd2
ei enää isot kirjoitti:
Entisten isojen ja kiinteiden omistajana kerron, että kaikista isoista ja kiinteistä tulee isot ja roikkuvat. G-voima, nääs. Onneksi on kirurgiapua saatavilla.
koko on tärkein
- oo
Minä valitsen isot ja roikkuvat.
- SporttiMM
Isot ja roikkuvat.
- ehdottomasti!
Pienet mulle kiitos.
- Pipels on paras
I think penis is the best!!!
Hail penis!!! - mki876
isot ja roikkuvat on mahtavat
- löbEr^t^
Kuulkaa ihmiset nyt kaikki ihmiset! Ajatelkaa jotkut helvetin isot tissit, jotka roikkuu navassa. Onko sellanen nyt sitte seksikästä? Tottakai monia kietoo isot rinnat, mutta roikkuvat? jos todellisuudessa teidän nokan eteen tuodaan rinnat, jotka roikkuvat vittu navassa, niin taitaapi mieli muuttua. Ihanteellinenhan on ISOT rinnat, jotka ovat kiinteä\pyöreä\muhkeat, eikä olisi lainkaan pahitteeksi, jos kyseiset rinnat omistava henkilö olisi muuten viehättävä\kaunis\seksikäs. Mutta niin, ajatelkaa pienirintaisia. Niitä pidetään enemmänkin epäviehättäviä. USEIMMAT ihmiset, joilla ovat todella muhkeat\isot\kiinteät\pyöreät rinnat ovat muovia epäfeikkejä. Joten mielummin pienet kiinteä ja pyöreät, kun isot roikkuvat. Enpä tässä äkisältään tiedä ketään, kenellä olisi isot\pyöreät\kiinteät rinnat luonnostaan.
- pkjokj
Anteeksi kirjoitusvirheistä. :D
- 20+13
" Ajatelkaa jotkut helvetin isot tissit, jotka roikkuu navassa. Onko sellanen nyt sitte seksikästä?"
On. - SporttiMM
Ne liikkuu ihanasti käsissä kun pyörittelee ja on täytettä kädessä. Mua ei ainakaan kiihota pieni eikä keskirintanen nainen jonka rinnat ei paljoo pyöri käsissä kun on niin kiinteet.
- 112233
pienet ja kiinteät kiitos
- 279 lukukertaa
Otsikkoon viitaten: nuoren naisen suuret, täytetäiset, kiinteät rinnat ovat monen miehen unelma. Ja juuri siksi sellaiset nähdessään mies ei voi olla katsomatta.
- tosi komiat
toinen tyynynä ja toinen peittona ai että on kivaa
- kaiken, kummat
Mieluisimmat on sellaiset joita nainen osaa käyttää ja haluaa näyttää, koosta viis.
Paitsi jos saa vain katsella kaukaa niin sitten valintani on oikein pienet pystyt ylpeästi esitettynä. - onkai naisessa
jotain muutakin,kun rinnat ja pimppi liianpaljon vain näitä kahta paikaa ylistetään.
- tissistä löytyy
Miun rakkaalla on jättirinnat, h-kuppia. Tottakai ne roikkuu kun liivit heittää. Mut on ne niin ihanat, niitä on kiva mutustella ja leipoa kun hän ratsastaa minun päällä. Tissivakoon naaman työntäminen, aij jai jai.
isot!
- oldermanni53
olen aikasemmin ihaillut aina isoja ja suuria tissejä. Nyt kun aloin enemmän toteuttaa tissien imemis fantasiaa livenä. Tapasin itseäni n. Puolet nuoremman neidon siis seuraneidon joka antoi minulle tissinsä leikkikaluksi. Hänellä aika pienet mutta kiinteät ja sellaiset pystytissit niin sen jälkeen olen pitänyt enemmän pienistä.
Pienet kiinteät siis.
[email protected]
- nääsmies
Kaikenkokoiset tissit näyttää ja tuntuu hyviltä. Riippuvat ja heiluvat kiihottaa jotenkin enemmän, varsinkin kun nainen ei niitä ujostele.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845