http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288487277011.html
Brittiläisestä komediasarjasta Keeping Up Appearances suomalaisille tuttu, Geoffrey Hughes menehtyi eturauhassyöpään 68-vuotiaana.
Hän näytteli aiemmin myös Coronation Street-sarjassa.
Pokka Pitää-Onslow kuollut
15
843
Vastaukset
- Got any beer?
Idolini on poissa, mutta aate elää. I am making a statement by living on slow! Eiköhän sovita, että suruaika kestää viikon ja joka jätkä pitää sen aikana lippistä ja korkeintaan hihattomia, aina kun on hereillä. 27.7. on tästä eteenpäin vuotuinen Onslow-teemapäivä.
Sopivasti sijoittuu tähän myös unikeonpäivä. Ja Vantaanjoessa kaljakellunta sunnuntaina. Onslow olisi varmaan mukana, jos olisi nuorempi.
Onslow hakkaa kyllä mennen tullen Marlon Brandon; olen katsellut tässä viime päivinä Areenalta noita "Pokka pitää"-sarjoja. Kyllähän Onslow:n järkähtämättömyys on megaluokkaa. Miestä ei hetkauta mikään.
- Eero_
Näytteli myös sydämmen asialla sarjassa.
- Ruokasooda E500
Mutta meidän Mikael se teki temput ja paransi eturauhassyöpänsä ruokasoodalla !
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=639330
Itellä ruokasoodakuuri parhaillaan menossa. - Täällä Suomessa
meillä ei ole tapana käyttää amerikkalaista lyhennettä R.I.P, vaan suomalaista lyhennettä L.R. Here in Finland.
- Rip Kirby
Se RIP ei suinkaan alunperin viitannut englanninkieliseen lauseeseen, vaan "sattumalta" sopii yksiin tuon alkuperäisen latinan "Requiescat In Pace" kanssa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rest_in_peace - englatina
Rip Kirby kirjoitti:
Se RIP ei suinkaan alunperin viitannut englanninkieliseen lauseeseen, vaan "sattumalta" sopii yksiin tuon alkuperäisen latinan "Requiescat In Pace" kanssa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rest_in_peaceEikös englanninkieli aika pitkälti pohjaudu latinankieleen?
- Retkuilija
Missä Onslowin savuttava cortina on?
- cheers
Not so ....Nice !
Hieno mies oli hän - pensselillä sutiva
Eiks tää ole sama kundi kun oli Pensseli-Setä?
- sama gubbe oli
Mun tietääkseni oli joo, täällähän se kävi sutimassa pensselillään pikkulutkia perrseeseen. Ja niiten äitejä kans.
- loppu sluut
sama gubbe oli kirjoitti:
Mun tietääkseni oli joo, täällähän se kävi sutimassa pensselillään pikkulutkia perrseeseen. Ja niiten äitejä kans.
Niin sitten loppus Pensseli-setänkin sutimiset.
sama gubbe oli kirjoitti:
Mun tietääkseni oli joo, täällähän se kävi sutimassa pensselillään pikkulutkia perrseeseen. Ja niiten äitejä kans.
Höpö höpö, ellet muista niin Onslow ei kovinkaan innokas ollut niihin toimiin. Jos se olisi täällä käynyt eiköhän se olis jättänyt pikkulutkat ja niiden äidit rauhaan. Puhu vaan itsestäs. Ja siitä mitä ajattelet.
- ertdfgvm
Ei se kotimainenkaan Uuno Turhapuho ole enää kovin hyvässä hapessa.
- jk
niinkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483