Junalipun peruminen!!! Ongelmia! APUA!

Apua tarvitseva

Peruin netin kautta e-lipun ja ymmärsin että minulle hyvitetään lipusta 10€ (maksoin 14,80€) niin lipun tietojen lähettämisen jälkeen tulee teksti: ''Olemme vastaanottaneet lomakkeella ilmoittamasi tiedot e-lipun peruuttamisesta. Takaisin maksu suoritetaan kahden viikon kuluessa lippuun merkityn junan lähtöpäivästä. Peruutus kuluina peritään 10€/lippu. SIIS PERITÄÄNKÖ MULTA 10€ ETTÄ PERUUTAN LIPUN!!!?? APUA!!

14

3825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää matkaa

Juu, niin se menee. Saat siis muutaman viikon päästä palautuksena tuon erotuksen 4,80€... Reilu meininki VR:llä, eikö!

• zd4drh

No on reilu meininki tosiaan! Iha perseestä ja syvältä koko VR!!

• Guhjkjghj

No se on kyllä ihan siinä nettilipussa mainittu fittan pösilö. Kannattaisko opetella lukemaan ilman että kaivaa samalla pyllyreikää. Typerys.

• jghsjf

Älkää ämmät itkekö

• Itketäkkö?

Mä veikkaan että sä oot yksi VR:n johtajista, oonko oikeessa? :)

• Mitämitämitä???

Juu, niin se on. Tosin olisit asiasta tietoinen jos olisit viitsinyt lukea kaiken lipunhankinnan yhteydessä saamasi infon. Ei varmaankaan ole VR:n vika, jos sinulla on luetunymmärtämisen tai keskittymisen kanssa ongelmia..

• ehatehthtaeh

te ootte iha homoja jotka puolustatte jotaki vrää. menkää naimaa toisianne

• Öhöhöööööö..

Voi kyynel, kyllä nyt loukkasit meidän tunteita. Olivatko vanhempasi sisaruksia? Oletko sukulaisten ristiinnussinnan tuotos? Hyväksikäytetty vähämielinen äpärä? Kirjoitus virheistäsi ja kommentistasi päätellen olet vähintäänkin yksinäinen vajakki.

• trollll

Öhöhöööööö.. --> mä oon sun siskos ja me puuhaillaan jokapäviä;)

• Proidi öhöhööö

No niin ootkin! Joko sun äidiltäs saama emätinvisva on parantunut?

• Kylllä45

Kyllä se vaa on nii että tämä suomi24 on ihan täynnä hävyttömiä ja sairaita ihmisiä... Teille pitäs antaa selkään niinku ennenvanhaan oli tapana.

• bigg 563

Meijän emäntä sairastu lähtöpäivänä lippu oli Mikeli-Tampere edestakaisin lippu maksoi 61,90.Peruutuksen myötä hyvitettiin 21,90 VR sai 40.00 euroa ILMAISTA rahnaa.VRrällä on MAFIAN väkeä PERKELE.!!!!

• elä valita

Voit peruuttaa Peruslipun ennen junan lähtöä palveluasemien lipunmyynnissä (peruutusmaksu 10 €). Joustavan lipun voit peruuttaa ennen junan lähtöä tai viimeistään 24 h junan lähdön jälkeen palveluasemien lipunmyynnissä (peruutusmaksu 10€). Jos ei tollot viitsi lukea niin turha on nyt itkeä ja ruikuttaa

• vali vali

jos et tosiaan edes osaa/viitsi lukea ehtoja kun varaat lippuja niin ihan turhaan nyt ruikutat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      294
      2983
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2017
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1784
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe