elikkäs. oon ens vuoden puolella harkinnu lähteväni hervantaan opiskelemaan. jotkut puhuu että tosi kiva paikka mut sit taas kuullu myös paljon negatiivista palautetta. miten on..? onko sen arvoinen paikka että raahan kamppeeni sinne 130km päästä..? ja oisko kellään mitään tietoa hervannan ammattikoulun adioivisuaalisesta linjasta tai muutenkaan koulusta..? ois kiva tietää siitäkin jotain.
hervanta
9
1538
Vastaukset
- OK!
Tavallinen kaupunginosa.
- Joensuu
Kymmenpäinen yleisö ei ole katsonut siellä kenenkään tappamista tumput suorina.
Tampere alkaa olla aika turvallinen paikka Suomen ihmeellisiin pikkukaupunkeihin verrattuna. Tule turvaan sieltä maalta.- flicka
joensuuhan on aivan ihana kaupunki. ite siellä oon syntyny ja asunu jonki aikaa. oli pakko vastata kun katoin että nimimerkkinä oli joensuu. :)
- Herwood
Katso samaa palstaa muutama sivu taaksepäin,siellä on jotain selitelmiä.Negatiivinen usein huhu puhetta ihmisiltä jotka eivät ikinä ole asuneet Hervannassa.
- Meikäläinen
Yleensähän Hervannan negatiivisimmat kommentit kuulee niiltä jotka ei ole koskaan siellä edes käyneet.
Itse olen asunut jo 20vuotta enkä pois muuta. On kuin oma kaupunkinsa.. rauhallinen ja kaikki palvelut löytyy.
(tosin pohjois-hervannasta löytää slummiakin) - Hervantalainen
Meikäläinen kirjoitti:
Yleensähän Hervannan negatiivisimmat kommentit kuulee niiltä jotka ei ole koskaan siellä edes käyneet.
Itse olen asunut jo 20vuotta enkä pois muuta. On kuin oma kaupunkinsa.. rauhallinen ja kaikki palvelut löytyy.
(tosin pohjois-hervannasta löytää slummiakin)Asukaslukuun nähden Heravanta on leppoisa paikka, mutta, mutta se on ikävää, että ryyppyremmit ovat valloittaneet Ahvenisjärven ja kauppojen tienoot ja huhujen mukaan poliisien luvalla!
Toisin ei näistä juopoista pahemmin haittaa ole ollut, mutta ikävää katseltavaa, kun joku makaa sammuneena, toinen on kusella, kolmas räyhää muijansa kanssa, neljäs ottaa ryyppyä ym...ja siinä sitten esim. lapsien kanssa pitäisi ruokkia sorsia...
Kuitenkin pääosin viihdyn Hervannassa mainiosti varsinkin tällä kadulla missä nyt asun.
Ennen asuin Atomikatu kolmessa ja sinne en suosittele kenenkään "normaalin" muuttavan jos haluaa rauhaa. - mää
Hervantalainen kirjoitti:
Asukaslukuun nähden Heravanta on leppoisa paikka, mutta, mutta se on ikävää, että ryyppyremmit ovat valloittaneet Ahvenisjärven ja kauppojen tienoot ja huhujen mukaan poliisien luvalla!
Toisin ei näistä juopoista pahemmin haittaa ole ollut, mutta ikävää katseltavaa, kun joku makaa sammuneena, toinen on kusella, kolmas räyhää muijansa kanssa, neljäs ottaa ryyppyä ym...ja siinä sitten esim. lapsien kanssa pitäisi ruokkia sorsia...
Kuitenkin pääosin viihdyn Hervannassa mainiosti varsinkin tällä kadulla missä nyt asun.
Ennen asuin Atomikatu kolmessa ja sinne en suosittele kenenkään "normaalin" muuttavan jos haluaa rauhaa.Älkääpäs unohtako niitä suomalaiset nuoret vastaan maahanmuuttajat otteluita.
Ja missään muualla tampereella ei niin näkyvästi deekut dokaa kuin hervannassa. Jos Tapsantorin ymäristöstä ei deekua löydä niin on suuri ihme! - Here Wood
mää kirjoitti:
Älkääpäs unohtako niitä suomalaiset nuoret vastaan maahanmuuttajat otteluita.
Ja missään muualla tampereella ei niin näkyvästi deekut dokaa kuin hervannassa. Jos Tapsantorin ymäristöstä ei deekua löydä niin on suuri ihme!Ei saa unohtaa myöskään mustalaisten pamputus ja puukko sessioita...
Myös olisi hyvä olla unohtamatta, niitä narkkareita jotka tuutivat rappukäytävissä yöt ja päivisin norkoovat koulujen ja nuorisotilojen lähettyvillä.
- Vaadin parempaa
Olen nyt vajaan vuoden käynyt Hervannassa töissä. Tampereella olen asunut jo pidemmän aikaa, mutta Hervannassa kävin vasta työhaastattelun yhteydessä. Hervanta on suhteellisen nopeassa ajassa metsän keskelle noussut kokoelma monotoonisia elementtitaloja, joita ympäröivät parkkipaikat. Puistattava näky! Periaatteesta siellä on tarjolla kaikki palvelut, mutta Hervannalta puuttuu kokonaan kaupunkimainen elämän syke. Siltä puuttuu sielu. Ihan OK ratkaisu, jos opiskelee TTY:llä, mutta muuten on täysin käsittämätöntä, että joku haluaa asua tuossa anti-arkkitehtuurin ilmentymässä. Itse olen hakemassa muualta töitä. Hervanta...YÖK.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793