Ukin kanssa saunassa-ihanaa

Ukin poika

Olin Ukin Kanssa saunssa ja ukkini mittaili minua hävyttömästi katseellaan. Olin silloi 14 v. eli teiniän kynnyksellä, karvat kasvoi jo munassa. Ukin tuijotus kiihotti minua ja minulla alkoi viisari nousta pystyyn. Tämän huomatessaan ukkini tempasi minut mitään sanomatta syliinsä saunan ylimälle lauteelle ja työnsi kovan kullinsa rajusti pyllyyni. En ollut huomannut hanen seisovaa elintään, koska hänellä oli saunavasta sylissä. Voi sitä läiskettä ja ähinää! Aluksi minua sattui, mutta kun sulkijaklihakseni alkoi antaa periksi se alkoi tuntua ihanalta! Ukki runkkasi minua samalla kun n*ussi raivokkaasti peräaukkoani, laukesimme suunnilleen samaan aikaan, toimitus ei kestänyt varmaan kuin minuutin. Ukkini vannotti minua että en saisi kertoa tapahtuneesta kenellekkään, no ei olisi kyllä tullut mieleenkään. Tapahtuneen jälkeen ukillani ja minulla oli antoisia saunareissuja lukemattomia kertoja.Tätä jatkui noin 4 vuotta ainakin kerran viikossa, kunnes ukkini kuoli äkillisesti. Perunkirjoitustilaisuudessa oli paljon ihmetteleviä naamoja, kun ukkini oli tesmentannut minulle leijonan osan mittavasta omaisuudestaan. Muistelen sitä vanhaa jäärää lämöllä, sillä juuri hän opetti minulle rakkauden aakkoset.

14

4512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksin kipeä

      Juu, tuttu juttu mut oon tyttö 14 ja kerran ku olin mun ISÄN joka on ihan sairaan ihana nii rannalla uimassa ja olin vaihtamas pukukopis vaatteit nii isi tuli sit kurkkii en eka huoman sit mut sit ku huomasin nii puin äkkii vaatteet ja olin just lähös juoksee autolle päin soittaa äiitille tapahtuneesta.Mut sitten jokin muutti mieleni ja huusin isän autolle mentii autoo istuu ja sanoin et mennää meijän mökille joka on noin puolen tunnin ajomatkan pääs. Isi kysy ihmeissää "Miks ihmeessä?" mä vaa olin sillee tiiät kyl miks.No isi sit arvas ja lähti ajaa mökille.Mökillä me mentii äitin ja isin sänkyy ja alettii riisuu itteämme ja sit alettii harrastaa seksiä.Ja nyt me vietetää semmost isä-tytär viikonloppui ja äiti luulee et me telttaillaa ku vähä valehellaa sille .Oon nyt 15 ja hyvin tähä asti on menny!

      • ????????????????????

        Oletko kenties suomenkielenopettaja? Kaunis hyvinkirjotettu teksti kummiskin.


      • Wondering...

        Tää on mun mielestä hieman irstasta... oman faijan kanssa ? Eikö sulla ole paha olo tästä ja kun tällainen on laillakin tietääkseni kielletty ?


      • Anonyymi

        Niihän sä kuvittelet olevasi.Herää jo pahvi.


    • kummin mies <3

      Joo kuulosta ihan tutulta.... oon noin 16-vuotta vanha tytön hupakko ja olen olut yhdynnässä kummini miehen kanssa, joka on noin 30. Olin vahtimassa kummini lapsia kun heidän mummonsa tulikin hakemaan heitä tivoliin ja yökylään luokseen.Noh jäin yksikseen kummini kotiin ja aloin lukemaan kirjaa ja kuuntelemaan musiikkia vierashuoneen sängyllä.Yhtäkkiä kummini mies pamahti huoneeseen.Katsoin häntä suoraan silmiin ja kysyin häneltä:"Mitä nyt?" Hän laittoi oven kiinni ja istui viereeni sängylle.Kummini mies kysyi minne heidän lapset ovat kadonneet.Kerroin, että näiden mummo oli hakena lapset luokseen yöksi.Kummini mies huokaisi ja rupesi makaamaan selälleen viereeni. Sitten hän otti toisen kuulokkeen ja laittoi sen korvaansa. Parinminuutin päästä hän laittoi vasemman kätensä niskanitaakse ja veti pääni omansalähelle niin, että olimme sentin päässä toisitamme.Katsoin häntä hetken.Sitten laitoin silmäni kiinni ja aloin suudella kummini miestä.Hän asettui makaamaan päälleni tunsin kuinka hänen peniksensä koveni. Suutelimme kiihkeästi vielä muutaman minuutin ja aloin heittää kummini miehen housuja pois.Nousimme hetkeksi istumaan sängyle. Kummini mies alkoi riisua minua.Sitten hän alkoi nuolemaan minu, ensin nännejäni ja sitten vatsaani, kun olimme ilkosillamme kummini mies työnsi kovettuneen peniksensä sisälleni.Ähkimme varmaan puolituntia yhteenmenoon.Onneksi kummini miehellä oli kortsu ennenkuin työntyi sisälleni.Ensin olin kauhuissani entä jos meidät yllätetää rysänpäältä, mutta muistin sitten,että kummini on kaksi viikkoa Virossa.Lopetimme joskus illalla.Kummini mies pyysi mummoa pitämään lapsia luonaan pari päivää.Nämä pari päivää rakstelimme kiihkeästi. Se oli ihanaa ja olemme jatkaneet sitä jo 2-vuotta.Ainakun olen ollut kummini luona olen rakastellut tämän miehen kanssa.

    • Ei trolli

      Voivoi,ihan sääliksi käy teitä trolleja (: eikö teillä oikeasti ole parempaa tekemistä ku istua täällä päivätpitkät ja kirjottaa tarinoita jotka ei oo totta. Voi voi,joisitte ees kaljaa ja polttaisitte kannabista ja äänestäisitte PerSuja niin ymmärtäisin. Joten hankkikaa elämä tai tehkää niinku sanoin. (:

    • ei homoille !

      Olen ex- homomies joka muuttui heteroksi. Olin siis alunperin heteroseksissä vaimoni kanssa n.7 vuotta, avioliittomme ajan. Avioseksimme oli ok, mutta himo hiipui liiton loppua kohden eikä alanuolenta enää ollut yhtä kiinnostavaa. Vaimoni jätettyä minut ilmeisesti toisen naisen (ei selvinnyt) takia romahdin henkisesti. Tv ja julkisuus työntää homoihanuutta jokaisesta mediasta kaiken aikaa. Päätin n. 2 vuotta sitten alkaa homoksi. Kävin baareissa ja jopa pussailin miesten kanssa, mutta en saanut siitä sex fiilistä. Koin kuitenkin itseni paremmaksi ihmiseksi,trendikkääksi ja naisten ylistämäksi kun puhuin tutuilleni olevani homo.
      Ainoa haittapuoli homoudessani oli, etten himoinnut miehiä seksuaalisesti. Seurustelin n. 2 viikkoa pehmohomon kanssa ja kävimme gay baareissa näyttäytymässä ja seurustelemassa. Suhteemme loppui kuitenkin lyhyeen koska pehmo homo kumppanini ei saanut minulta seksiä ja kai vaistosi, että olin feikkihomo. Aikani homona oli tosi mukavaa ja sitä jatkui n 1,5v. Tunsin olevani tähti ja valokeilassa, kulkiessani gay baareissa ja kaduilla. (pukeuduin kuin homo ja sässytin puhettani kuin he) Olin siis naisten ylistämä yli-ihminen eli homo. Lopulta turruin homona olemiseen. Tuntui että homman hohto katosi, kävin kyllä gay baareissa ja seurustelin pehmo homojen kanssa, mutta aloin pikkuhiljaa tuntea itsepetoksen. Tajusin ettei homous kaikkine glamoureineen voi olla ikuisesti minun juttuni. Voisin kuitenkin löytää aidon rakkauden naiselta, rakkauden mitä homot eivät koskaan voi löytää. Vaikka muutos takaisin heteroksi hävetti ja aiheutti ihmetystä ja närkästystä lähipiirissä se oli elämässäni oikea valinta. En kadu aikaani homona, naisten ja miesten ihannoimana se oli ihanaa. Ymmärsin kuitenkin homouden ja homojen olevan vain tv:n ja median luomaa kuorta, ihmisiä jotka ovat pintaliitäjiä ilman todellista maailmaa ja rakkautta

    • Polle

      Munkin isso-isä ottaa mun kikulin suuhun sillon tällön. Isso-isä maksaa kasi markaa jos mä otan sen kikulin suuhun

    • k

      PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA• PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•PIERUA•

    • tota en kyllä usko, tarinaa koko juttu siis satuilua

    • Anonyymi

      Olin työkaverin Hannun kannsa saunassa, laittelin vettä astioihin kun nousin lauteille huomasin että kalu oli aika kaarella, puhuttiin kaikkea kysyin onko tyttökaveria oli vähän nolona, sanoi sitten tykkään enemmän miehistä sanoin ok ei se mua haittaa, alko itselläkin vähän seistä sanoin en ole koskaan tuntenut ketään homoa.
      Katsoin se kalua pitkä ohut ajattelin tuo on siihen hommaan, oma kalu oli koko komeudessa. Hannu katsoi sitä ja kosketti hyväli sievästi katsoi minua ja laskeutu alasotti sievästi suuhun katsoin vain alkoi tuntua tosi hyvältä yllätyin itsekkin. Hannu imi nätisti tunsi että jännittelen kalua tiesi tulen kohta hyväil palleja samalla tulin ja tulinkin voimalla. Hannu nousi lauteilla sanoi hyvä että et ole kuin muut. Pestiin jo roisia katsoin seisovaa kalua istuin jakkaralla Hannu kääntyi otin noin vain suuhun, tunsin sen kovuuden ja lämmön jatkoin imemistä niin että laukesi. Pestiin loppuun ja mentiin olohuoneeseen vaimo lähti saunaan. Istuttiin ulkna ja katsottiin kun vaimo kävi sauna terassilla kysyin haluttasko, Hannu sanoi toisinaan halutta kovastikkin naista.
      Kun vaimo Raili tuli kysyin mennäänkö vielä, noustiin saunaa kohti. otin öjyä ja öljysin Hannun kalun ja oman pyllyn Hannu ei puhunut mitään tuli taakse avasi sormin vähän ja tuli sisään sievästi aluksi tuntui ja vähän oudolta kun totuin kaluni seisoi tosi kovana tunsin käden kalulla sanoin saat panna tuntui tosi hyvältä ja Hannu laukesi tunsin kuuman spermaan valuvan suoleen.
      Hannu öljysi minut ja menin taakse olihan tiukkaa saada menemään kun öljy auttoi tunsin tosi tiukan suolen puristi koko pituudelta kunnolla kiihotuin tosi kovaa en kestänyt vaan ensi kerran laskin suoleen.
      Menttin olkkariin Raili oli pikku housuissa ja hentonen paita päällä ihmettelin vähän, kulki olohuoneessa katsoi Hannua veti pyyhkeen pois sanoi saanko istua Hannun syliin, istui vastakkain. Hannu katsoi ja koski rintoihin Raili heitti paidan lattialle ja piti Hannun päästä ja imetti rintoja.
      Raili antoi imeä ja sanoi ny on mun vuoro te olitte saunassa katsoin oven raosta, siirsi pikkareita ja nutti huokaili on pitkä tosi pitkä menin tupakalle katsoin ikkunasta kun vaimo nauttikiljuminen kuului ulos asti.
      Vaimo kävi myös minun sylissä myöhemmin. Kun katseltiin nukkumista vaimo käski minut sohvalle, kuuntelin kahteen otteeseen kun Hannu nai vaimoa.
      Aamulla juotiin kahvit ja Hannu lähti, Raili naureskeli nyt mnulla on kaksi panijaa, kaappasin syliin käännätkö Hannun pään naisiin kuiskasi menee tosi hyvä kalu hukkaan nautin suuresti, koko yön oli kiima päällä ja on nykinjuoksi makkariin olin ovella kun sanoi tämä oli kiihottava asento ottaa ja oli kontallaan Raili oli tosi märkä hieroin limaa pyllyn ja panin sormea sisään Raili vapisi laitoin suulle ja työnnyin pyllyyn valitti vähän aikaa ja sanoi pane vaan on ihana tuntuista ja niin ensi kertaa vaimon pyllyyn. Muutaman kerran kun Hannu tuli lähdin muualle ja Raili oli hyvillään. Hannu otti tyttöystävän kävivät yhdessä. Me miehet saunottiin yllättävän pitkään ovi lukossa. Hannun ystävä ei tiedä mitään. Raili saa kuitenkin joskus Hannua ja on kiihkeä kun ollaan kaksin.
      Paljon myöhemmin Hannun tyttöystävä Miina oli sanonut Railille saunassa olen kuullut että Hannu olisi tykännyt joskus miehistä, miltähän se tunttu Raili oli suudellut Miinan isoja rintoja ja sanonut ehkä tältä Miina oli katsonut ja suudellut Raili oli nuollut Miinaa joka oli tykännyt kovasti. Miina ja oli nuollut Railia innokkaasti. kuukausia myöhemmin otettiin vähän enemmän ja vaihdettiin pareja yöksi. kummastakin kamarista kuului pitkään naintia Miina oli halukas kuiski olet paljon paksumpi ja antoi halulla pillua, yöllä oltiin olkkarissa ja juotiin janoon aamuyöstä alkoi taas kuulua riemua nukuttiin noin kymmeneen.
      Saa nähdä monestikko näin.

      • Anonyymi

        Eipä taida haudassa paljon porskuttaa.Eikö sua kukaan saa oikeesti hoitoon ohjattua.Joka paikkassa näet speden,usko jo hän on siirtynyt ajasta ikuisuuteen.


    • Anonyymi

      Miten niin teini-iän kynnyksellä? 14 = fourTEEN ja teini-ikä alkaa 13-vuotiaana.

    • Anonyymi

      Huomaa että yksi sairas on kirjoittanut suurimman osan ketjun viesteistä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe