Oon 14 vuotias ja nään usein sellasii unii et kuolen tai et joku jahtaa muo ja yrittää tappaa mut. Mitä se tarkottaa?
Ykski yö näin sellasta unta et olin jossakin viemäri verkostossa ja olin terroristien panttivankina :) Sitten yks niist ampu muo taakse päähän ja mä en kuollu heti siin unes, vaan nousin ylös ja yritin lähtee pakoon. Oli jännän tuntusta, kun tuntu päässä tosi kylmältä ja tuntu kun verta valu selkää pitkin...
Unissa kuoleminen?
8
1216
Vastaukset
- Mie vaan.. xD
Se tietää yleensä pitkää ikää..
- boy86
En usko. Unet eivät yksinkertaisesti voi ennustaa tulevaisuutta. Se on silkaa höpöhöpöä.
Mutta palataanpas siihen uneen...
Uni, jossa kuolee viittaisi... jaa, no en tiedä, muttei se nyt ainakaan tulevaisuutta ennusta - Mie vaan.. xD
boy86 kirjoitti:
En usko. Unet eivät yksinkertaisesti voi ennustaa tulevaisuutta. Se on silkaa höpöhöpöä.
Mutta palataanpas siihen uneen...
Uni, jossa kuolee viittaisi... jaa, no en tiedä, muttei se nyt ainakaan tulevaisuutta ennustaNiin..Olen nimittäin nähnyt unia ja katsonut unikirjasta mitä tapahtuu ja niin on myyös tapahtumut..
- boy86
Mie vaan.. xD kirjoitti:
Niin..Olen nimittäin nähnyt unia ja katsonut unikirjasta mitä tapahtuu ja niin on myyös tapahtumut..
Jos siellä unikirjassa sanottiin esimerkiksi että sellainen ja sellainen uni tarkoittaa huonoa tuuria seuraavana päivänä, niin tietystihän sinä sen päivän koet ikävänä, jos uskot että se on ikävä päivä! Huonot asiat kun huomaa silloin helposti, muttei ajattele niitä hyviä asioita niin tarkkaan.
- Mie vaan.. xD
boy86 kirjoitti:
Jos siellä unikirjassa sanottiin esimerkiksi että sellainen ja sellainen uni tarkoittaa huonoa tuuria seuraavana päivänä, niin tietystihän sinä sen päivän koet ikävänä, jos uskot että se on ikävä päivä! Huonot asiat kun huomaa silloin helposti, muttei ajattele niitä hyviä asioita niin tarkkaan.
Se on henkilökohtainen asia..
- Zzz
Unessa kuoleminen tarkoittaa yksinkertaisesti jonkin vaiheen päättymistä elämässäsi. Muutoksia voi tapahtua hyvin monella eri tasolla. Joka tapauksessa kuoleminen unessa ei tarkoita mitään uhkaa tai hengenvaaraa todellisuudessa. Minutkin ammuttiin unessa monen monta kertaa viime keväänä ja aina lähietäisyydeltä, usein ampuja vielä sanoikin tappavansa minut. Muutaman viikon päästä noista unista aloitin työt uudessa työpaikassa ja vielä kesken äitiysloman, olosuhteiden pakosta. Sen jälkeen kukaan ei ole henkeäni unessa uhannut ja elämä todellisuudessa on sujunut vailla suurempia muutoksia.
- freaky
mutki on unessa poltettu, puukotettu, hukutettu. murhaaja on aina MUN perässä.
- miia89
mä oon nähny saman laisia unia tosi monta kertaa... sa on oikeesti tosi outo tunne ku yrittää niinku päästä johonki mut iha ku jotku narut pitäis kiinni ni se liikkumine on mahotonta....yleensä ku nään tollasta unta ni herään omaan huutooni enkä saa sen jälkeen enää unta vaan mietin koko yön sitä unta.... outoo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352730Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122527100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks161836Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491504Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo341456- 371432
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241341- 241108
- 181053