Hei! Olin aamulla putsaamassa akvaani (54l). Olin poistamassa pumppua, ruukkua ja kiveä koska pesen ne aina tiskiharjalla hanan alla. No, kun nostin ruukkua säikähdin. Pinnalle nousi kuollut Lyhtytetra. Tein päätelmät, että se oli jäänyt kiinni johonkin ja siltä oli loppunut happi koska se oli melkein valkoinen. En käsitä mihin väliin se oli päässyt koska ruukku oli aivan pohjassa kiinni ja kaikki reiät on yli 4cm halkaisialta. Siellä on kuusi Neontetraa ja nyt vain neljä Lyhtytetraa. Annampa nyt vielä veden arvotkin:
NO 2: 0
NO 3: 10-25
GH: 16
KH: 6
PH: 6.8-7.2
CI 2: 0
Käytän joka toinen päivä PH/KH kovitetta koska niin akvaariokaupassa kehoitettiin. Putsaan akvaarion kaksi kertaa viikossa lapolla mutta nyt kyllä oli ensimmäinen kerta että näin kävi. Aion ensiviikolla käydä ostamassa molempia tetroja neljä lisää.
Tetra jumissa???
What???
1
136
Vastaukset
- aqualander
Vetesihän on aivan liian kovaa tetroille, jotka vaativat pehmeää vettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996