Hei! Olin aamulla putsaamassa akvaani (54l). Olin poistamassa pumppua, ruukkua ja kiveä koska pesen ne aina tiskiharjalla hanan alla. No, kun nostin ruukkua säikähdin. Pinnalle nousi kuollut Lyhtytetra. Tein päätelmät, että se oli jäänyt kiinni johonkin ja siltä oli loppunut happi koska se oli melkein valkoinen. En käsitä mihin väliin se oli päässyt koska ruukku oli aivan pohjassa kiinni ja kaikki reiät on yli 4cm halkaisialta. Siellä on kuusi Neontetraa ja nyt vain neljä Lyhtytetraa. Annampa nyt vielä veden arvotkin:
NO 2: 0
NO 3: 10-25
GH: 16
KH: 6
PH: 6.8-7.2
CI 2: 0
Käytän joka toinen päivä PH/KH kovitetta koska niin akvaariokaupassa kehoitettiin. Putsaan akvaarion kaksi kertaa viikossa lapolla mutta nyt kyllä oli ensimmäinen kerta että näin kävi. Aion ensiviikolla käydä ostamassa molempia tetroja neljä lisää.
Tetra jumissa???
What???
1
140
Vastaukset
- aqualander
Vetesihän on aivan liian kovaa tetroille, jotka vaativat pehmeää vettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503354Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5512077Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841956Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481220