Eli, aluksi mulla kuului kuulokkeista ja kaijuttimista samaa aikaa ja sitten ajattelin löytää ongelmaan ratkasun ja huomasin, että siinä ääni jutussa oli että kaiuttimet tai jotkut käytössä. No, sitten ajattelin että no tämä onkin helppo homma, että poistan vain nuo kaiuttimet tuolta niin ei kuulu enää niistä. No, nytten ei kuulu enää mistään ja vain merkkiäänet tai semmoiset kuuluvat, ja kun hiiren laittaa tuohon äänen voimakkuus jutun päälle siinä lukee ''mitään äänentoistolaitetta ei ole asennettuna.'' Olen yrittänyt löytää ratkaisun muista keskusteluista ja siellä luki, että pitää joku ajuri ladata uudestaan. Yritin ladata sen valmistajan sivuilta, mutta ei auttanut. Mikä avuksi? kone on siis joku Fujitsu siemens esprimo mobile. Pyydän auttakaa!!!!!!!:)
Miten saa äänet takaisin!?!?!?
toivoton
1
218
Vastaukset
- toivoton
pahoittelen huonoa selitystä ja kirjoitus asua!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814