Heips.. Äiti ja viisi vuotias poika etsivät lapsirakasta ja luotettavaa hoitajaa satunnaisiin hoitokeikkoihin 90540 alueella.
Lähinnä muutamana iltana viikossa max parin tunnin ajan sekä satunnaisesti viikonloppuisin jotta äitikin pääsee välillä viettämään ystävien kanssa laatu aikaa.
Mahtavaa olisi jos hoitaja löytyisi lähialueelta niin ei tulisi noista arki-iltojen kulkemisista ongelmia.
Yhteydenotto tämän palstan kautta!
Satunnaista lastenhoitajaa (Oulu Ritaharju)
4
183
Vastaukset
- Lapsenvahdiksi?
Hei!
Asun Linnanmaalla, olisiko se tarpeeksi lähellä? Olen 22-vuotias ja kokemusta lapsista löytyy niin kesätöiden kuin muiden lastenvahtikeikkojen osalta. Olen luotettava, lapsirakas ja pidän kovasti touhuta ja leikkiä lasten kanssa.
Ilmoittele, voisinko olla hakemasi lapsenvahti. Jos vain voit, laitatko sähköpostisi tänne :)- Äiti ja Poika!
Hei Lapsenvahdiksi?
Mitenkähän saisin sinun yhteystietosi?
Asustelet niin lähellä meitä että keikat onnistuisi ilmeisesti vaivattomasti :)
- Lastenhoitoapua
Hei!
Täällä olisi myös yksi oululainen lastenhoitaja tarjolla.
Olen 26-vuotias, perhepäivähoitajaksi opiskeleva. Tätä aiemmin olen opiskellut jonkin aikaa myös lähihoitajaksi, joten lastenhoitoalan opintoja sekä kokemusta löytyy jo melko mukavasti. Olen mm. toiminut harjoittelijana päiväkodeissa, kouluilla sekä iltapäivätoiminnassa. Lisäksi olen tehnyt satunnaisia lastenhoitotötä myös perheissä. Olen savuton, luotettava ja vastuuntuntoinen sekä viihdyn aidosti lasten parissa.
Nyt kesän sekä alkusyksyn ajan minulla olisi mahdollisuus työskennellä mihin vuorokauden aikaan tahansa. Loppusyksystä onnistuisi lähinnä juuri nuo iltoihin ja viikonloppuihin painottuvat lastenhoitokeikat. Ihan Ritaharjussa en asu, mutta tämä tuskin koituu ongelmaksi :)
Mikäli kiinnostuitte, minulle voi laittaa myös sähköpostia, niin jutellaan lisää [email protected] - Annukka85
Hei!
Täällä myös yksi kiinnostunut. Olen 27-vuotias sosionomi lastentarhanopettaja ja etsin lastenhoitotyötä. Olen reipas ja iloinen ihminen, tykkään leikkiä ja lukea lasten kanssa. Minulla on yksivuotias tyttö ja olen tällä hetkellä kotiäitinä. Voisin tässä samalla hoitaa myös poikaasi, joko ihan satunnaisesti tai sitten säännöllisemmin. Mieluiten voisit tuoda poikasi kotiimme Oulun Hönttämäkeen, mutta tarvittaessa onnistuu hoito myös teillä kotona. Jos vielä tarvitset luotettavaa hoitajaa lapsillesi, ota yhteyttä sähköpostiini ([email protected]), niin kerron lisää itsestäni. T:Annukka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822