Nyt olen saattanut ehkä mennä tekemään suurimman virheen ikinä! Olen saattanut saattaa 12 vuotiaan tytön raskaaksi :( ja itse olen 13 TÄMÄ ON TOSITARINA! ja nyt pelottaa omasta puolestanikin.....En haluaisi mukuloita tässä iässä sekä että isäni pieksäisi minut jos saisi kuulla että oon laittanu jollekki pullat uuniin! Neuvoksi...? tyttöystäväni tulee tänään tänne ja aateltii käyvä lääkäris tsekkaamassa asia jos on vaa mahollista....Ja olen vittu piesty varmaan tytön äidinkin puolesta! jos se sais kuulla että oon pistäny sen tyttärelle pullat uuniin :( ei ole yhtään hyvä juttu! NEUVOJA???
VOI HEVONVITTU!
9
789
Vastaukset
- .
noloa
- pullatuuniin
Noloa....Vittu ei ole noloa! vaa vaa vittu aikuiset apua kiitos! oikeesti!!! -__- toivon et kaikki ois hyvin
- biubau
Eipä teidän auta ku mennä käymään lääkärissä,periaatteessa tyttö on alaikäinen,niin lääkäri voi ilmoittaa tytön äidille jos haluaa...
Mutta ihan ekaksi suosittelen sitä raskaustestin tekoa,sen voi tehdä kotona ja niitä testejä saa ihan perus ruokakaupasta,mutta testiä ei voi tehdä ennenku kuukautiset on myöhässä.
ja sitten vasta jos raskaustesti näyttää että on raskaana niin sitten soittaa sairaalan perhesuunnitteluneuvolaan,sieltä saa varattua abortti ajan.
Nuin nuorella tytöllä on kyllä todella epätodennäköistä että tulis raskaaksi,minulla ei tainnu tuossa iässä tulla vielä edes kuukautisia ja se kiertoki on varmasti vielä tosi epäsäännöllinen.- LL34
Mihin ihmeen sairaalan perhesuunnitteluneuvolaan?! Kyllä otetaan ihan muuhun tahoon yhteyttä kun aletaan hankkia keskeytyslupaa.
Toki _jos_ 12 vuotias tulee raskaaksi niin siitä ilmoitetaan vanhemmille. - pullatuuniin
Kiitos neuvoista :)) ! Sillä en tosiaankaan halua mitään lapsia tässä iässä ja en haluasi isäksi 13 vuotiaana xPP mutta uskon että kuitenkin aborttiin vanhemmat ja tyttö itse olisi päätynyt
- Miehenmitta...
No sinä oot saanut todistettua saanees pillua aika nuorena.
- .
provo
- pullatuuniin
Anteeks kuinka? TÄÄ EI OO PROVO -__- VAAN IHA OIKEE TILANNE JA ON HYVIN MAHDOLLISTA ETTÄ 12V ON RASKAANA JOS MENKAT ON ALKANUT!
- hoh,hoijaaaaaaaa
Provohan tuo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667