älkääkä bannatko tunnuksiani kun tätä kysyn MUTTA onkos joku epiletikko käyttänyt esim steroideja tms KUNNON boostereita salitreeneissään jne? ihan sillä että kaverini kyseli ja mietti että onko tällä joku kompensoiva vaiikutus ko sairauteen/lääkitykseen? ja JOS käyttäisi niin kumpi olisi se oikeampi vaihtoehto pillerit vaiko ruisku? ja määrä ei olisi kyllä paljon vain ihan minimaaliaisa määriä antamaan pientä nostetta tuloksiin eli ei mitään ns överi käyttöä että ei enää olisi tämänmaailman kartalla jnejne. kiitoksia vastauksistanne jo etukäteen ja anteeksi myös kysymykseni mutta en googlellakaan löytänyt suoraa vastausta aiheeseen ja kun täällä ihan kategoria oli epilepsiaan niin täällähän olisi hyvä asiasta kysyä näin ajattelin.
epilepsia ja treenaus
4
103
Vastaukset
- rebbin
Tätä kannattaa epileptikon kysellä omalta neurologiltaan. On kiinni henkilöstä, epilepsia-tyypistä, muusta terveydestä, lääkkeistä sekä niiden määrästä, eli se on aika turha täällä kysellä. Vaikka täältä löytyisi henkilö jolle homma sopisi, ei se välttämättä sovi kaverillesi, ja voi aiheuttaa pahempaakin tuhoa.
juu kaveri soittikin tuossa aamusta että oli kysynyt ja sanoi lääkäri että näillä papereilla ei suosittele voi olla jopa hengenvaarallista tällä epi tyypillä ja kun on diabetes lisänä niin ei ei
- ..
Naisilla joilla on aurallinen migreeni (myös sähköhäiriö), ei ole mitään asiaa yhdistelmäpillereihin. Pillerit ovat hormoneja. Voivat lisätä ja pahentaa kohtauksia.
Samasta syystä, se voi olla hengenvaarallisia. mites en viitsinyt uutta topikkia perustaa ja en löytänyt aiheeseenliittyvää niin mites muilla epiläisillä onko teillä lievänkin kohtauksen jälkeen päässä sellaienn olo kuin joku puristaisi TAI pahoinvointia joka kestää melkolailla koko loppupäivän? itse tänäaamuna sain lievän niin olo on taas aivan kun olisi halolla lyöty ja pää on kipeä eli suoraansanottuna päivä pilalla hetiaamusta eikä mitään voi tehdä(töitä,treeniä tms) :( jos näin on niin onko vinkkejä miten tästä tokenisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724968
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403386- 502913
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52199- 242081
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4041605Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91498