suunnitelmia kuulemma annalla taas syksyllä mielenkiinnolla odotellaan mikä tai mitä ne lienee .
uusia
11
103
Vastaukset
- jatkojalka
oisko uudet 25 senttiset korkkarit hankinnassa!
- pienisöpöläinen
mitäs muuta positiivista me löydettäis yhdessä korkkarit on jo hallussa , entä muuta ? on vähän vaikeet kun kaikki on niin kohdallansa .tietty keikat hyvä musa ja iloinen artisti .
- vielä on kesää..
pienisöpöläinen kirjoitti:
mitäs muuta positiivista me löydettäis yhdessä korkkarit on jo hallussa , entä muuta ? on vähän vaikeet kun kaikki on niin kohdallansa .tietty keikat hyvä musa ja iloinen artisti .
puhut siis Diandrasta,olen samaa mieltä!
- idolsfanni
vielä on kesää.. kirjoitti:
puhut siis Diandrasta,olen samaa mieltä!
joo o sopii myös häneen on nimittäin samalla viivalla kyllähän nyt hyvät vokaalit tunnistaa sikakin .
- mokaaja
idolsfanni kirjoitti:
joo o sopii myös häneen on nimittäin samalla viivalla kyllähän nyt hyvät vokaalit tunnistaa sikakin .
tarkoitin tietenkin vokalisti tuli pienoinen mokanen
- anna+lauri
anna lähtee kihlattunsa kanssa kohta amerikkaan, missä lauri opiskelee ja lumilautailee. annalla on uskomaton tilaisuus kolkutella jenkkilevy-yhtiöiden ovia ja tehdä läpimurtonsa amerikassa, jos vaan pelaa korttinsa oikein. voi olla ettei annaa nähdä pitkään aikaan suomessa kun kaunotarta viedään isoon maailmaan.
- pitkäsääri kaunotar
jenkeissä nauraisivat pikkuannan pihalle jatkojalkoineen, mutta kestäs kaunottaresta oikein puhuit?
- PPERKKELEE
hei ! älä aina wittuile ihmisestä joka on todella lahjakas oletko ihan oikeesti joku annan tuttu joka vaan haluaa wittuille .... jätä rauhaan ja elä elämääsi !!!!
- prööt
PPERKKELEE kirjoitti:
hei ! älä aina wittuile ihmisestä joka on todella lahjakas oletko ihan oikeesti joku annan tuttu joka vaan haluaa wittuille .... jätä rauhaan ja elä elämääsi !!!!
Mikähän Mua tässä keskustelussa niin pierettää. Nauran ja rupsutan tässä koko ajan. Puoliso huusi jo, että lopeta idiootti !
- häntäheikkinen
prööt kirjoitti:
Mikähän Mua tässä keskustelussa niin pierettää. Nauran ja rupsutan tässä koko ajan. Puoliso huusi jo, että lopeta idiootti !
mene piereskelemään sen "puolisos" kanssa mitä täällä notkut pidä nyt helvetti siitä huolta kun kerran sulla on se ..vielä
- Pieru Pera
häntäheikkinen kirjoitti:
mene piereskelemään sen "puolisos" kanssa mitä täällä notkut pidä nyt helvetti siitä huolta kun kerran sulla on se ..vielä
Puolisoni on sitä mieltä, että paskanhaju ei kuulu makuuhuoneeseen. Siispä joudun pieremään muualla. Siitä hän myös sai hepulin, kun pieraisin saunassa. Hän sanoi silloin, että on aivan uskomatonta, että minulle täytyy kaikki itsestäänselvyydet selittää kuin pikkulapselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806625- 1486167
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013986Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252443- 421579
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4231482- 741285
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481120Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan641112Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes311099