uusia

syksynsynkkäään

suunnitelmia kuulemma annalla taas syksyllä mielenkiinnolla odotellaan mikä tai mitä ne lienee .

11

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkojalka

      oisko uudet 25 senttiset korkkarit hankinnassa!

      • pienisöpöläinen

        mitäs muuta positiivista me löydettäis yhdessä korkkarit on jo hallussa , entä muuta ? on vähän vaikeet kun kaikki on niin kohdallansa .tietty keikat hyvä musa ja iloinen artisti .


      • vielä on kesää..
        pienisöpöläinen kirjoitti:

        mitäs muuta positiivista me löydettäis yhdessä korkkarit on jo hallussa , entä muuta ? on vähän vaikeet kun kaikki on niin kohdallansa .tietty keikat hyvä musa ja iloinen artisti .

        puhut siis Diandrasta,olen samaa mieltä!


      • idolsfanni
        vielä on kesää.. kirjoitti:

        puhut siis Diandrasta,olen samaa mieltä!

        joo o sopii myös häneen on nimittäin samalla viivalla kyllähän nyt hyvät vokaalit tunnistaa sikakin .


      • mokaaja
        idolsfanni kirjoitti:

        joo o sopii myös häneen on nimittäin samalla viivalla kyllähän nyt hyvät vokaalit tunnistaa sikakin .

        tarkoitin tietenkin vokalisti tuli pienoinen mokanen


    • anna+lauri

      anna lähtee kihlattunsa kanssa kohta amerikkaan, missä lauri opiskelee ja lumilautailee. annalla on uskomaton tilaisuus kolkutella jenkkilevy-yhtiöiden ovia ja tehdä läpimurtonsa amerikassa, jos vaan pelaa korttinsa oikein. voi olla ettei annaa nähdä pitkään aikaan suomessa kun kaunotarta viedään isoon maailmaan.

    • pitkäsääri kaunotar

      jenkeissä nauraisivat pikkuannan pihalle jatkojalkoineen, mutta kestäs kaunottaresta oikein puhuit?

      • PPERKKELEE

        hei ! älä aina wittuile ihmisestä joka on todella lahjakas oletko ihan oikeesti joku annan tuttu joka vaan haluaa wittuille .... jätä rauhaan ja elä elämääsi !!!!


      • prööt
        PPERKKELEE kirjoitti:

        hei ! älä aina wittuile ihmisestä joka on todella lahjakas oletko ihan oikeesti joku annan tuttu joka vaan haluaa wittuille .... jätä rauhaan ja elä elämääsi !!!!

        Mikähän Mua tässä keskustelussa niin pierettää. Nauran ja rupsutan tässä koko ajan. Puoliso huusi jo, että lopeta idiootti !


      • häntäheikkinen
        prööt kirjoitti:

        Mikähän Mua tässä keskustelussa niin pierettää. Nauran ja rupsutan tässä koko ajan. Puoliso huusi jo, että lopeta idiootti !

        mene piereskelemään sen "puolisos" kanssa mitä täällä notkut pidä nyt helvetti siitä huolta kun kerran sulla on se ..vielä


      • Pieru Pera
        häntäheikkinen kirjoitti:

        mene piereskelemään sen "puolisos" kanssa mitä täällä notkut pidä nyt helvetti siitä huolta kun kerran sulla on se ..vielä

        Puolisoni on sitä mieltä, että paskanhaju ei kuulu makuuhuoneeseen. Siispä joudun pieremään muualla. Siitä hän myös sai hepulin, kun pieraisin saunassa. Hän sanoi silloin, että on aivan uskomatonta, että minulle täytyy kaikki itsestäänselvyydet selittää kuin pikkulapselle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1639
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1401
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1071
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. 5
      945
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe