5+5=10 ja on aina ollut.

alex.kasi

Evoluutioon uskovat lankeavat tahallaan yhteisymmärryksessä samaan ansaan. He aloittavat nimittäin päättelynsä >>seurauksena omista päättelyistään

5

72

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskova mies

Jos alkuräjähdys on ollut, kuinka se voisi sulkea Jumalan pois? Vaikka löytyisi mitä uusia hiukkasia, niin kuin nyt tämä Higgsin hiukkanen luultavasti on löydetty, niin Jumalahan senkin on luonut. Sitä vaan ei ennen ole havaittu. Kuinka tämäkin sulkisi Jumalan pois kuvioista? Ei mitenkään. Hiukkasiahan on maailma täynnä.

• Ei mikään voi sulkea pois Jumalaa - se juuri oli pointtini tässä aloituksessa. Oli sitten kaikki tapahtunut milloin tahansa tässä ikuisuudessa missä me olemme, niin totuus on aina ollut totuus. Sen minä halusin tässä osoittaa ja Jumala On .. totuus sillä me kutsumme totuutta Jumalaksi ... mutta Raamattu vastaa kun Jumalan nimeä kysyttiin, Minä Olen ... se mikä minä olen. Ihmisillä on niin kova halu supistaa Jumalan olemusta - jopa uskovaisilla.. koska halutaan saada kokonais kuva Jumalan olemukssesta - mikä on ihmiselle mahdottomuus, mikä taas ei tarkoita että me emme voisi tietää Jumalasta sitä mikä on MEILLE tärkeää tietää. Siis en ole alkuunkaan samaa mieltä että n.s. alkuräjähdys tai mikään muukaan räjähdys tarkoittaisi mitään kun puhutaan Jumalasta eli Luojasta eli siitä viisaudesta mikä on ilmeistä kaikille jotka ovat rehellisiä itselleen..

Ottaen huomioon, että kosmos jossa kaikki oleva on - on ilman alkua tai loppua - mikä tarkoittaa että se on ymmärrettävästi aina ollut olemassa - se on todistettavasti ikuinen myös ateistille - jos hän on rehellinen itselleen - ikuisuutta ei kukaan voi kieltää ja silloin ei ole olemassa mitään alkua ... Ei mitään alkuräjähdystä joka olisi kaiken alku sillä kaikella ei ole alkua - Raamattu sanoo että Jumala on hamasta ikuisuudesta .. Totuus on on ollut aina totuus on ikuinen se on ilman alkua ja ilman loppua aivan samalla tavalla kuin 5 5=10 - voimme sanoa että se on aina ollut 10. hamasta ikuisuudesta.. niin on myös Jumaluus (tai jumalallisuus - niinkuin Paavalin kirjoitus on käännetty) ja Jumala joka on kaiken elämän lähde..

• "iita"
        alex.kasi kirjoitti:

Ei mikään voi sulkea pois Jumalaa - se juuri oli pointtini tässä aloituksessa. Oli sitten kaikki tapahtunut milloin tahansa tässä ikuisuudessa missä me olemme, niin totuus on aina ollut totuus. Sen minä halusin tässä osoittaa ja Jumala On .. totuus sillä me kutsumme totuutta Jumalaksi ... mutta Raamattu vastaa kun Jumalan nimeä kysyttiin, Minä Olen ... se mikä minä olen. Ihmisillä on niin kova halu supistaa Jumalan olemusta - jopa uskovaisilla.. koska halutaan saada kokonais kuva Jumalan olemukssesta - mikä on ihmiselle mahdottomuus, mikä taas ei tarkoita että me emme voisi tietää Jumalasta sitä mikä on MEILLE tärkeää tietää. Siis en ole alkuunkaan samaa mieltä että n.s. alkuräjähdys tai mikään muukaan räjähdys tarkoittaisi mitään kun puhutaan Jumalasta eli Luojasta eli siitä viisaudesta mikä on ilmeistä kaikille jotka ovat rehellisiä itselleen..

Ottaen huomioon, että kosmos jossa kaikki oleva on - on ilman alkua tai loppua - mikä tarkoittaa että se on ymmärrettävästi aina ollut olemassa - se on todistettavasti ikuinen myös ateistille - jos hän on rehellinen itselleen - ikuisuutta ei kukaan voi kieltää ja silloin ei ole olemassa mitään alkua ... Ei mitään alkuräjähdystä joka olisi kaiken alku sillä kaikella ei ole alkua - Raamattu sanoo että Jumala on hamasta ikuisuudesta .. Totuus on on ollut aina totuus on ikuinen se on ilman alkua ja ilman loppua aivan samalla tavalla kuin 5 5=10 - voimme sanoa että se on aina ollut 10. hamasta ikuisuudesta.. niin on myös Jumaluus (tai jumalallisuus - niinkuin Paavalin kirjoitus on käännetty) ja Jumala joka on kaiken elämän lähde..

Juuri niin!

Jumala on ELÄMÄ! Kaikkiallinen ja iankaikkinen äly ja tietoisuus, hänessä ja hänen kauttaan on synynyt kaikki elämä. PISTE!

• "iita" kirjoitti:

Juuri niin!

Jumala on ELÄMÄ! Kaikkiallinen ja iankaikkinen äly ja tietoisuus, hänessä ja hänen kauttaan on synynyt kaikki elämä. PISTE!

:) Ihan noin se on - ja kukapa sen voisi kieltää jos pysytään asiassa. Kuka voisi kieltää viisauden ja totuuden olemassa olon .. kuka sanoo että täydellistä Jumalaa ei ole olemassa mutta samalla kuitenkin myöntää (kai?) että hän itse >Jumalan kieltäjä< on olemassa<

Ok - nuo pilkkaajat ja viäntäjät ja kiäntäjät on tietystri asia erikseen .. kieltävät ihan mitä vain . :))

alex

• " 5 5=10 ja on aina ollut." (alexin laskuopin mukaan)

Mutta mitä alkuräjähdykseen tulee, niin pienestä alusta Herran on täytynyt räväyttää tämä maailmankaikkeus levälleen.

Laskuopista puheenollen, 12 x 12 000 on 144 000 ja tulee aina olemaan.

Ilm. 7:4
      Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista:

Ilm. 14:1
      Sitten näin tämän: Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan oli sataneljäkymmentäneljätuhatta ihmistä, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.

5 Juudan heimosta sai sinetin kaksitoistatuhatta,
      Ruubenin heimosta kaksitoistatuhatta,
      Gadin heimosta kaksitoistatuhatta,
      6 Asserin heimosta kaksitoistatuhatta,
      Naftalin heimosta kaksitoistatuhatta,
      Manassen heimosta kaksitoistatuhatta,
      7 Simeonin heimosta kaksitoistatuhatta,
      Leevin heimosta kaksitoistatuhatta,
      Isaskarin heimosta kaksitoistatuhatta,
      8 Sebulonin heimosta kaksitoistatuhatta,
      Joosefin heimosta kaksitoistatuhatta ja
      Benjaminin heimosta kaksitoistatuhatta.

9 TÄMÄN JÄLKEEN minä näin suuren kansanjoukon, niin suuren, ettei kukaan kyennyt sitä laskemaan. Siinä oli ihmisiä kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista, ja he puhuivat kaikkia kieliä. He seisoivat valtaistuimen ja Karitsan edessä yllään valkeat vaatteet ja kädessään palmunoksa [Ilm. 3:5, Ilm. 4:4, Ilm. 6:11]
      10 ja huusivat kovalla äänellä: -- Pelastuksen tuo meidän Jumalamme, hän, joka istuu valtaistuimella, hän ja Karitsa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      62
      1223
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      890
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      815
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      84
      659
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      564
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      35
      560
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      534
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      116
      515
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      513
    Aihe