Voikkaalta ajaa pari jätkää kovaa vauhtia äänekkäillä mopoilla sillan yli ja kuusaalle helsingintietä pitkin. Lojuvat kauppojen parkkipaikoilla.
Toisella Suzuki PV merkkinen mopo joka viritetty normaalia rankemmin.
Viimeksi eilen ajoivat yöllä kahden ja kolmen välillä täysin piittaamattomasti pitkin kuusaantietä ja jäivät kaupan pihaan norkoilemaan.
Kannattaa ajella siinä voikkaa-kuusaa teeässän välillä.
Ensi kerralla ei liene vaikea ilmoittaa paikkansa pitäviä tietoja poliisille kun näkyy ja kuuluu.
Täällä kun on ollut valitusta näistä niin tällaisia ainakin huomattu. Siinä ne aina voikkaan kupeesta lähtee ja palaa, olis kyllä hyvä jos näihin virkavalta puuttuisi.
Viritetty suzuki pv, musta ja ajanut pari kertaa kuusaantiellä reipasta ylinopeutta autojen ohitse. Kiinni jääminen tietää sakkoa, veroja ja jos on epäiltävissä että mopo viritetty ja nähty ajavan viime hetkellä, niin kyllä se soitto voidaan tehdä.
Poliisille vinkkiä
Voikkaalta päivää!
5
321
Vastaukset
- Bongattu on.
Poliisina esiintyminen lienee laitonta joten kehoitan oikeaa
virkavaltaa välttämään edellisen kaltaisia kommentteja. - Mitenkä on ??
Väärien ilmiantojen??
Saattaapi rapsahtta sakko tuostakin jos ei jopa linnaa.
Kannatta katsoa myös mitä kirjotteeleepi - Ei vetele tämmöttine
Voi helavata taasko ne ajjaa viritetyllä mopeetilla se on sakon paikka ja kortti pois ja turpiin vielä tempasen jos kohille sattuu kylä joku roti pitää suaha tähännii mennoon.suatana soikoon hermot mennee ja pumppu tilttoo..
- kunta sekin
Kyllä minua ainakin v*ttu kiinnostaa sen takia minä sinne muutankin ! pärkele !
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482752Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3622005- 401727
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351638Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782