Poliisille vinkkiä

Voikkaalta päivää!

Voikkaalta ajaa pari jätkää kovaa vauhtia äänekkäillä mopoilla sillan yli ja kuusaalle helsingintietä pitkin. Lojuvat kauppojen parkkipaikoilla.
Toisella Suzuki PV merkkinen mopo joka viritetty normaalia rankemmin.
Viimeksi eilen ajoivat yöllä kahden ja kolmen välillä täysin piittaamattomasti pitkin kuusaantietä ja jäivät kaupan pihaan norkoilemaan.

Kannattaa ajella siinä voikkaa-kuusaa teeässän välillä.

Ensi kerralla ei liene vaikea ilmoittaa paikkansa pitäviä tietoja poliisille kun näkyy ja kuuluu.

Täällä kun on ollut valitusta näistä niin tällaisia ainakin huomattu. Siinä ne aina voikkaan kupeesta lähtee ja palaa, olis kyllä hyvä jos näihin virkavalta puuttuisi.

Viritetty suzuki pv, musta ja ajanut pari kertaa kuusaantiellä reipasta ylinopeutta autojen ohitse. Kiinni jääminen tietää sakkoa, veroja ja jos on epäiltävissä että mopo viritetty ja nähty ajavan viime hetkellä, niin kyllä se soitto voidaan tehdä.

5

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bongattu on.

Poliisina esiintyminen lienee laitonta joten kehoitan oikeaa
      virkavaltaa välttämään edellisen kaltaisia kommentteja.

• Mitenkä on ??

Väärien ilmiantojen??

Saattaapi rapsahtta sakko tuostakin jos ei jopa linnaa.

Kannatta katsoa myös mitä kirjotteeleepi

• Ei vetele tämmöttine

Voi helavata taasko ne ajjaa viritetyllä mopeetilla se on sakon paikka ja kortti pois ja turpiin vielä tempasen jos kohille sattuu kylä joku roti pitää suaha tähännii mennoon.suatana soikoon hermot mennee ja pumppu tilttoo..

• kunta sekin

Kyllä minua ainakin v*ttu kiinnostaa sen takia minä sinne muutankin ! pärkele !

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2752
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      362
      2005
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1727
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1638
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe