Hei viherpeukalot!
Minulla on useamman värisiä Akileijoja. Ovat kukkineet hienosti. Mutta jotain on vialla, sillä lehdet muuttuvat likaisen ruskean-violeteiksi.
Kukinnan jälkeenkin Akileijat olisivat ihan somia kauniin vihreinen sormilehtineen perennapenkeissä, mutta nyt varret on leikattava pois ja perennapenkkeihin jää isoja, rumia aukkoja.
Olen tosi iloinen jos joku tietää kertoa onko kyse tuholaisista (joita en ole havainnut), vai lannoituksessa tai sen puutteessa.
Akileijat
ritvahelena
4
173
Vastaukset
- sama juttu...
Meillä sama juttu, ehkä saaneet liikaa vettä. Uudet lehdet voi ehtiä kasvamaan vielä uudelleen, kun leikkaa vanhat pois.
- marja-liisa..
Ihan normaalia. Kasvi on tämän kesän hommat tehnyt, ja ilahduttaa sinua taas ensi kesänä.
- ritvahelena
marja-liisa.. kirjoitti:
Ihan normaalia. Kasvi on tämän kesän hommat tehnyt, ja ilahduttaa sinua taas ensi kesänä.
Kiitos, Marja-Liisa :)
Hyvää loppukesää,
terveisin ritvahelena - ritvahelena
Vai sinullakin sama juttu...
Marja-Liisalta vastaus, että kasvi on hommansa tehnyt. Siis emme ole tehneet mitään virhettä - ainakaan tässä kohtaa :)
Hyvää loppukesää,
terveisin ritvahelena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275