eli minkä nimisiä jyrsijöitä omistatte?
Minkä nimisiä jyrsijöitä omistatte? :)
9
181
Vastaukset
- Akurakkain
mulla on syrkki jonka nimi on Aku
- Gerbuliini
Meil on gerbiilejä ja niiden nimet on: Jack Sparrow "Jacki", Forest Gumb "Friikki ja Heikki", Yoda "Jotapota", Darth Wader "Blacki" ja Wiliam Turner "Willy"
- tiitaatt
Outoo et annat gerbuille nimii niinku joilleki hepoille...
Meil on Nipsu ja Nuusku tyttelit :)- gerbsutlovet
Meillä on gerbutTofu ja Nougat
- Pahvilaatikko
Meillä, tai oikeastaan minulla gerbiiliveljekset nimeltä Vili ja Huli. Nimistä ei tarvitse alkaa räättämään mutta nimet sopivat hyvin niille.
- Gerbiilien omistaja <3
Meillä asustaa kolme tyttö gerbiiliä Lola, Minni & Omppu
- MerylStreepFan
♥Mulla oli venäjänkääpiöhamsteri tyttö jonka nimi oli Hertta ja nyt on saman rotunen poika jonka nimi on Aapo♥
- Vimmu
Täältä löytyy marsu tytöt Usva ja Martta
Ja Kani tytöt Nuppu ja Vimmu.
Vimmu on tullut meille 2 vuotiaana, ja sen nimi oli alunperin Vilma, mutta se vääntyi aika nopeasti vimmuksi :) - hamsuli
mun hamsun nimi on Mimosa ja kani tulee kolmen viikon kuluttua ja nimi viel hakusessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632344
- 1742304
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171375
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194