mitä toi tarkottaa? mulla tulee kokoajan tonne sivulle sellanen ikkuna joka sanoo noin. äsken tuli 180 mt!! mitä on tapahtumassa? mulla on saunalahden nettitikku.
Vastaukset 8
- nlott
Tarkoittaa sitä että olet jossain muussa kuin Saunalahden verkossa.
Seuraava lasku saattaa olla hieman suurempi kuin yleensä.....
Lukitse se tikku toimimaan vain Saunalahden/Elisan verkossa.
http://www.elisa.fi/saunalahti/asiakaspalvelu/540.26/mobiililaajakaista-kayttoohje/
Sivun alareunasta "Manuaalinen verkonvalinta" - elisaslradiolinja
Saunalahti roamaa Elisan verkossa ja jotkut laitteet näyttävät tämän siten, että se olisi roamingia.
Kustannuksia ei synny, jos varmistat, että Omassa Saunalahdessa on estetty dataroaming ulkomaan verkoissa. - no 4 roaming
Miten roaming estetään? Mulla ollu sauniksen mobiililaajakaista jo yli 2 vuotta ja nyt yhtäkkiä tulee näitä roaming-ilmoituksia. Vaikka en ole yhdistänyt roamingiin. Joskus se on varottanut mutta en ole antanut yhdistää.
- no4 roaming
Tarkistinpa asetukset: siellä ON estot kaikelle ulkomaanliikenteelle. Tiedonsiirrolle ja puheluille.
SILTI väittää että tietoja on siirretty roamingilla jotain 19 yksikköä (en nyt muista minkä ilmotuksen antoi).
Eihän tollasesta voida laskuttaa??Kuten jo on selitetty, käyttää Saunalahti mobiilidatassaan verkkovierailua emoyhtiönsä Elisan verkkoon. Tästä ei muodostu ylimääräisiä kuluja Saunalahden asiakkaille.
- floppki
samaaa vikaaa mitä voi tehhä ?
- vi-haaine
saunalahti on perseestä kyllästyttää ihan v*'tusti kun tikku pätkii koko ajan ja tulee roamin-ilmotuksia ym. välttäkää jos voitte vii-tuttaa kun on viellä reilu vuosi sopparia jäljellä :((((((((((((((((((
- edis
toi tähtisarja tarkottaa per.sees.tä-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081285
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129654- 67616
- 53597
- 55545
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20460- 34447
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113444Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427- 52403
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het28402- 42400