Tämän aikakauden pitkäaikainen påivänpolttava puheenaihe on ollut euromaiden velkakriisi, jota palstallakin on käsitelty ahkeraan.
Sinänsä se herättää tunteita laidasta laitaan, kuten olemme lukeneet, avunhuutoja, menneisyyden ihannointia, vihaa ja halveksuntaakin, kaikkea mitä popula tuntee ja ajattelee.
Olisi nautinto lukea kirjoittajan tekstiä, (enkä tarkoita toimittajien referoivaa tekstiä) joka selkeästi ja asiallisesti kertoo aloitteentekijän ajatukset.
Kuitenkin on kuin tyylisuunnaksi otettu tuo groteski, yliampuvan karkea ilmaisumuoto, joka toistuvana, saa lukijan vastahakoiseksi asiaa kohtaan.
On kuin osalle suuret huutavat *lööpit*, joita ahnaasti luetaan, olisi tartuttanut tyylilajillaan!
Huumorin värittämä näkemys, joka suo silmillekin lepotauon, antaa raskaille aiheille pienen etäisyyden.
Emme varmaan kukaan haluaisi palstan olevan lehdistä löydettyjen kurjien tapahtumien kaatopaikkakaan, joita harmitellaan ja kauhistellaan kuorossa, erilaisin groteskein ilmaisuin.
Kuinka reagoitte te muut lukijat sellaiseen, vai pidättekö
sitä aivan luonnollisena jokapäiväisenä ilmiönä elämässänne?
Näitä mietelmiä syntyi kommentteja lukiessa.
Groteskit sanailutko tarpeellisia?
67
210
Vastaukset
- Mummo..
Taxilla ajot tietenkin ovat ehkä mielenkiintosampaa palstan täytettä,, ainakin Texanellin mielestä.
Vastenmielisempää tuskin voin kuvitella, kuin juuttuminen niin mitättömään ja luonnolliseen asiaan!
- Huurinainen
Eiköhän näitä velkaantumisia ole jo tarpeeksi kaiveltu ja keskusteltu, olisiko tyylillä enää mitään väliä?
Tämä kun ei valkene jollekin niin se ei kertakaikkiaan valkene!- Hurrinainen rau-
hottuu nyt vaan siilä TODELLISUUDEN pohjalla eletään,
olipa se sitten millanen tahhaa.
- siinäpä se
kun jollekkin taxilla ajelu on luonnollista ja mitätöntä, suurelle osalle ei. Edes sellaisille jotka todella tarviisivat että pääsisivät joskus pois neljän seinän sisältä.
Mitä tuo grotexi tarkottaa ? Luulis että sinulla olis muutakin elämää, ainakin leuhkit siitä. Ei tämä palsta ole kenenkään fiilistely kenttä jossa muut joutuu puheensa jonkun kyldyrellin mukaan sovittamaan. Anna kirjottajien olla rauhassa ja kirjottaa omalla tavalaan mistä haluaa ja on huoli. Jos seura ei kelpaa, ei jäädä täällä itkemään etsi kaltaisatas seuraa, on n iitä sellaisakin saitteja joille pitää rekata. Johan se maalaismieskin lopetti eikä ole muita sinun tasoisia .- hih hurraa
Henkistä laiskuutta on monenlaista! Google vastaa kiukkuisillekin!
- se paljasti
yksityisiä asioita mitä on puhelimessa ja posteissa saanut tietää, sairauksia taisi keksiäkkin. Muutenkin kulki perässä ja oikoi ja selitteli ruunen juttuja. kukahan seuraava uhri , ei ole montaa jotka kirjottaa enää säänöllisesti .
- juupajuu&&#
Olet itse mitä säännöllisin kirjoittelija palstalla,tyyli ei petä.
http://www.youtube.com/watch?v=TNIZi-G8PL0&feature=related
Ihanhan sain vihaviestejä niinkuin miehet, jotka paljon täällä kirjoittavat palstalla :D Onneksi en sentään tappouhkauksia,...
Ettei ketju jäisi niin ikäväksi, laitan iltapäivämusiikkia lopuksi!- ...
On näemmä texin suosio palstalla kadonnut.
- ei näy
suplimaatteja missää, missä viipyy pelastavat ritarit !!!!!!!!!!!!!
Eikö se haju kehunt kuvaakin, tulis nyt ja antais potkut ahteriin noille katteellisile rumille ämmille.- oiojoi !
Eihän haju kehunut ketään. Jepulis siitä kuvasta kiitti. Liekkö niillä jo orastva romassi. Jepulis on tunnetusti kova hameiden perään. Varmaan yö myöhään seurustelevat jossain saitissa ja puhuvat pikkutuhmia, pöksyt kosteina.
- niinkö on
oiojoi ! kirjoitti:
Eihän haju kehunut ketään. Jepulis siitä kuvasta kiitti. Liekkö niillä jo orastva romassi. Jepulis on tunnetusti kova hameiden perään. Varmaan yö myöhään seurustelevat jossain saitissa ja puhuvat pikkutuhmia, pöksyt kosteina.
mutta joku juoruili että ne on yks ja sama haju.
- REALITY IS
niinkö on kirjoitti:
mutta joku juoruili että ne on yks ja sama haju.
Jepulis ei ole hajupoika eikä Ruuneperikaan.......
Luulenkin, että tex ja Jepulis olisivat sienessä jossain Espoossa. Ravintola Laguunan tuntumassa viltti repussaan. Olisivat sitten, varuillaan ja katsosivat sellaisen picnik paikan ettei jäisi käpy selän alle.
- 10+
Totta tuokin. Aivan typeräähän siirtää tänne Iltapäivä lehtien kirjoituksia,sen kummemmin kuin talouselämänkin uutisia. Tarkoitus tosiaan oli palstalla keskustella,eikä levitellä tänne muualla uutisoituja juttuja sellaisenaan itse niihin edes kantaa ottamatta.
- Hihii...
Dementhia von Alzheimer siellä filtillä...DDD
- Shhh, mitäs jos
kurkitaan? Missäpäin on Laguuna ravinteli?
- namis kuggeli
Shhh, mitäs jos kirjoitti:
kurkitaan? Missäpäin on Laguuna ravinteli?
Ilmankos täällä ei juuri texsiä enää iltapäivällä ole näkynyt, eikä Jepulistakaan muutamaan hetkeen. Ois nyt maltaneet. Siellä metikössä voi saada niitä murkkujakin ja nehän pistelevät peffassa.
- hyvää yötä tex
tex on ottanu vettäväkevämpää, päättelen tekstistä,
olisko aika mennä texin nukkumaan, jos vaikka amulla oli aivot hieman kirkkaampana,,- namis kuggeli...
Illan vähin erin muuttuessa yöksi.
.kotonaan varmaan jo tex onkin Niin siinä varmaan juo kylmää maitoa saunapuhtoisena ja hyvälle tuksuvana.....
Hyvää yötä texille ja kauniita unia.......
Olihan nätisti toivotettu, kiitos!
Hyvää huomenta! toivottelen vuorostani minäkin, enkä missään hummaamassa käynyt eilen, hieman olin rämpiä itsesäälin suossa, mutta enpä siellä kauaa viihtynyt.
Korville tulee välillä, jopa ystävyydestä ja solidaarisuudesta,---- mutta eiköhän maailmalla kriisejä ole tarpeeksi, joita pohtii professoritkin TV 1:ssä tuossa aamuohjelmassa!
Niistä nyt en ymmärrä hölkäsen pöläystä, joten vilkaisin palstalle mieluimmin:D hyräillen:
*mä uskon päivään nousevaan*,..moi- tex edestä
tex takaa tex seisoo tex makaa. mitenkäs sinä et tänän ymmärräkkään hölkäsen pölläystä yxinkertasesta aamu telkkarista joten tyhmät palstalasetkin kelpaa. Voi kun ei ole vieläkään yhtään sinun tasoista supumaattii miestä ilmaantunut. Itsesi tuossa kehut muka namis kuggeliksi.
No mutta ollaanpa heti aamusta pahantuulisia :D Mikä nyt kiukuttaa ? Ei tuo sinun konsti, poista iltatervehdyksen hyväntahtoisuutta!
Ainahan sinä noin uskottelet? Eihän nyt kukaan voi lähettää, tai olla myötämielinen minulle! Naurattaa niin vietävästi, etkö tunne sanoista namis kuggeli, kuka se on?
Minäpä arvaan, mutta koetahan ny pärjätä sinäkin äkäslompolo
niin voit paremmin!Sinullahan on voimakkaita tunteita minua kohtaan! En pyydäkään nyt poistoa, annetaan nyt olla esillä tämäkin vihasi purkaus.
On hyvä, että uskallat tuoda esiin itsesi ja vihasi, ehkä pääset siitä sillälailla eroon.
Mahasta kirjoitit, on totta, että lievä palleatyrä saa joskus mahan pompottamaan :D
Katsele nyt vaan sutjakoita tyttöjen kuvia, vaikka urheilijoita kesäolympialaisissa, he ovatkin ihailun arvoisia !- En ikinä paljastaisi
yleisellä palstalla jonkun sähköposteja minulle lähettäneen!
- DDDDDDDDDDDDD
nyt oot vaan kateellinen kun sulle ei kukaan sähköposteja lähettele. Kyllä kannattaa aina kertoa miten suosittu on.
- Groteski iso maha
siinä äännähtelee.
Tätä nyt ei ymmärrä kukaan, en ainakaan minä aloittajana?
Onko sähköpostin käytössäkin jotain vikaa, vai mitä aattelet.
Jos se liittyy Late Vaan'in tervehdykseen, etkö tiedä minä-osion olemassaoloa? Siellähän Late ilmoitti matkastaan meille rekatuille, jotka pistäytyvät galleriassa.
Siellä voivat rekisteröityneet kertoa päivän *fiililsestä* jota paljon käytetäänkin. Sen lisäksi on henk.koht. viestien lähettämismahdollisuus, ja kaverikutsutkin.
En minä näe niissä mitään pahaa, jokaisen on vielä ilmoitettava oma oikea sp-osoitteensa rekiteröitymisen yhteydessä.
Minusta jokainen saa viestiä ihan vapaasti niin halutessaan, jos tarve on!- luulen että
Sähköpostilla viitataan ruunen ja sinun väliseen jamuistelen simun puheluistannekkin kertoneen.
luulen että kirjoitti:
Sähköpostilla viitataan ruunen ja sinun väliseen jamuistelen simun puheluistannekkin kertoneen.
Voi sentään, siinäkö piileekin koko villakoiran ydin, herra jestas sentään, olkaa nyt tytöt ihan rauhassa,..ei Ruuneperi taida edes pitää minusta,..vapaa poikamies,..
harmejahan me naiset voimme aiheuttaa, minäkin vallattomana ja sus'in kanssa hauskutellessani Merkuriuksen symbolilla jne :D
Ties vaikka olisi loukkaantunutkin, suotta kyllä---sillä koskaan ei Ruuneperi ole osoittanut/antanut ymmärtää hänellä olevan rakkauteen liittyviä lämpimiä tunteita minua kohtaan!
Ihan kiltteyttään antoi silloin alussa minulle aikaansa :) heippa- osaatkin kaikki
texsanell kirjoitti:
Voi sentään, siinäkö piileekin koko villakoiran ydin, herra jestas sentään, olkaa nyt tytöt ihan rauhassa,..ei Ruuneperi taida edes pitää minusta,..vapaa poikamies,..
harmejahan me naiset voimme aiheuttaa, minäkin vallattomana ja sus'in kanssa hauskutellessani Merkuriuksen symbolilla jne :D
Ties vaikka olisi loukkaantunutkin, suotta kyllä---sillä koskaan ei Ruuneperi ole osoittanut/antanut ymmärtää hänellä olevan rakkauteen liittyviä lämpimiä tunteita minua kohtaan!
Ihan kiltteyttään antoi silloin alussa minulle aikaansa :) heippaselittää itsellesi eduksi, mutta kyllä täällä on pöyristyneenä luettu mitä toisista kirjoitat alkaen suvustasi .
- ei tässä siitä
ole kyse että joku ruuneperiä sinulta havittelisi vaan luottamuksesta. Ei ole kauan kun julistit hänen sairaudestaan jonka r. sitten oikaisi.
Ja mikä ihmeen merkuriuksen symboli nyt taas piti sotkea siksi kai että osoitat korkeaa oppineisuuttasi meille tavallisille tallukoille. - onseniinpalkamalaa
Kamalaa sentään! Kaksi vanhaa ihmistä on puhuneet puhelimessa!!!
Voitteks tajuta, on se niin maata mullistavaa, että ihan puhelimessa! Me muut kyllä juttelemme Skypessä kuvan kera sentään.
Ajatella, että ihan keksiikin kaikenlaista, mitä Ruune ei ikuna kertoisi, eihän hän avoin ole luanteeltaas, kamalaa,...kyl nyt maailmankirjat on sekasin.- ei kerro
ystävät kellekkään ulkopuolisolle puhelinkeskustelujen sisältöä, saati sitten julkisella palstalla. Ei tässä kukaan ole paheksunut yhteyden pitoa.Minusta se on kyllä aika kamalaa luottamuksen pettämistä , saahan siinä leuhkia että on kontakteja privaatisti. Täällä on joskus juoruttu sätissä saatua tietoa ja kovat sapiskat sai eräs kun paljasti erään kirjottajan entisen nikin.
Eikä ole kertonut nytkään!
Hoida nyt jo omat asiasi, äläkä alennu panetteluun, etkö opi millään!
Häpeäksi olet ikäisillesi jo, jos et tapojasi muuta.- hoida itse
Omat asiasi ja anna muiden hoitaa omansa. Häpeä olet itse palstalle, pitääkö ne juoruamisesi kaivaa esiin kun on niin huono muisti.
- kiroile taas
sehä sulta käy
- Eräs vakinikki
Toivottavasti ylläpito reagoi. Olen pyytänyt heitä, jos mahdollista, sulkemaan pois tuon texsanellin perässä rakkikoirana räkyttävän stalkerin (vainoajan). Tietenkään hän ei käytä vakinikkiä, kuten en minäkään nyt, jotten saa häntä perääni, mutta ip-numero on ylläpidolla selvillä ja hänet/heidät voidaan, jos niin halutaan, sulkea määräajaksi pois. Kuka täällä haluaa kirjoitella, jos tällaisten häiriköiden sallitaan vuodesta toiseen mellastaa? Jos itsellä on paha olla, voisi jättää pahan olonsa kaatamatta toisten niskaan. En ole huomannut texsanellin koskaan kiusanneen ketään, joten kostostakaan ei voi olla kysymys, kysymys lienee kateudesta ja silkasta ilkeydestä.
- Taavi tavis
Tuo on niin huvittavaa tuo k a t e u d e s t a jankuttaminen,
sehän on narsistin perusluulo, ja sitä se vain kauppaa, aina uudelleen ja uudelleen.
Texanelli on tyypillinen kahdella tavalla kirjoittava, rekisteröidyllä ja sitten taas ilman nikkiä, nikkejäkin on ennen Texanelliä ollut pilvin pimein. Niin Pilvi olikin yksi.
Ylläpito on kyllä selvillä hänen puuhistaan.- Eräs vakinikki
Mihin sinä tuolla vastasit? Vai minäkö tässä nyt sitten olenkin narsisti? :DDDDD Kateus on tavallisin syy ruveta kiusaamaan jotakuta, jolla on asiat hyvin tai kiusaajan mielestä liian hyvin. Sinäkin voit olla kahdella tavalla kirjoittava, vakinikillä tai satunnaisella, sitähän jokainen voi tehdä, koska se on nähtävästi sallittua. Häirikkökin voi olla rekisteröitynyt ja kiusaa satunnaisella nikillä, ei sillä virallisellaan. Millään et voi puolustaa häirikköä, joka kulkee perässä ja kiusaa. Oletko se mahdolisesti sinä itse, kun haluat puolustaa stalkeria? Kiusaaminen ei saisi olla mahdollista palstalla, joka on tarkoitettu jokaiselle.
Nimimerkin vaihtamiseen ei myöskään liene sinullakaan oikeutta puuttua, jos se kerran on mahdollista ja toinen kirjoittaja itse niin hyväksi näkee. Ylläpito on tietenkin selvillä palstalla tapahtuvasta, siitä sinun on aivan turha tolkuttaa. Ellei olisi, niin täällähän vallitsisi viidakon lait ja nyt vähän siltä joskus tuntuukin, että ylläpidon olisi syytä olla valppaampi. Useimpien tällä palstalla kirjoittavien naisten netti-etiketti ja moraali kestävät kyllä päivänvalon. Näin myös Texin.
Jaa jaa, tämä täällä jatkaa kauniina kesäpäivänä! Mikä ihme nyt on kyseessä?
En mitään laitonta ole tehnyt käyttäessäni nikkejä, jotka AINA kerroin ja suojatessani nyt sinisirkun- viimeksi, oli se ajojahdin vuoksi, koska se on minulle rakas muisto Luontopalstalta.
Ilman nikkiäkin olen kirjoittanut, mutta en koskaan siinäkään koskaan laittomuuteen tai siivottomuuteen sortunut! Ei ole luonteeni mukaista sellainen. Vielä vähemmän kenenkään järjestemälliseen panetteluun!
Rumaa peliä olet pitänyt *kukkahameen* kanssa, mollannut häntä naisena, samoin minua yrittänyt aikaisemmin! Loukkaaja sinä olet, nyt inttäjä ja kaunainen väärinymmärtäjä.
Omat ongelmasi kuultavat siellä takana, käytät ihmisiä kiusataksesi, siitä ei enää epäilystäkään.
Ei sinuun auta vedota , ei järkipuhe edes, ---- silloin täytyy traumasi ylittää käsityskykysi asioiden oikeudesta. Mene puhumaan pskologin luo ongelmistasi, äläkä aina vaan heitä takaisin mitä sinua ojennetaan.
Ei tämä ole peliä, jossa pallotellaan lapsellisen läpinäkyvillä tempuilla!- Jotakuta haukut
taas tuolla antaumuksella,.sinun haukkumisesi eikai mielestäsi olekaan haukkumista. häpee jos sitäkään osaat!!
- 21+5
Jotakuta haukut kirjoitti:
taas tuolla antaumuksella,.sinun haukkumisesi eikai mielestäsi olekaan haukkumista. häpee jos sitäkään osaat!!
Takaisinheittoa vaan! Ei mitään uutta ! Ilmeisesti tätä seurataan ylläpidon puolesta,kun ei poisteta, ja se on hyvä.
- Kyllä tex pilaa
palstaa ahkerasti,, haukkuu ja tyrannisoi.kuin mikäkin. höntti
- Ei tänne voi enää
katsoakaan, kun tuon GROTESKI-ketju on päällimmäisenä, tex sitä ja tex tätä, kaikkialla koko ajan, ja kun en haluaisi edes mieleni sivuunkaan häntä päästää tunkeutumaan. Täytyy lähteä vain pois minunkin. Narsisti on koko ajan päällimmäisenä.
- 2x miljoona
No vilkaise sitten omia avauksia, alkaa olla jo pelkkää yhden ihmisen raivoa ja typeryyttä kaikki avaukset.
Siinähän sitten mietit millä nimimerkillä mihinkin vastaat.
Kyllä kaikilla on jo sinun koko nikkirepertuaari tiedossa ja jepulis niistä yksi,- 32
Kukahan se yksi ihminen on. Voisitko "2x miljoona" kertoa.....
Turhaapa teidän alkaa texille urputtaa. Kejuhan jatkuu niin kauan kuin on asiaa.....
ja sitähän riittää.....
- Kukku luuruu...
Riidelkää sovussa...
Heippa !- käpy selän alla....
Nyt tainnut riita pukarit nukkua rokuliin. Ketjuhan on jämähtänyt paikoilleen. Taitaa tex: olla aamulenkillä ja mikäpäs on ollessa ilmahan on taas täällä Lähderannan tuntumssa kuin morsian.
- Narsismista puhuitte
narsisti ei tunne uita kohtaan myötätuntoa,
mutta itseään säälii kovasti ja vaativasti.
Syyt lapsuudessa. Suomi on ollut sotatanterena viime vuosisadallakin kahteen otteeseen, ja silloin kun äiti saa lapsen hädänalaisena ollessaan, hän ei kiinny vauvaansa, ja jos perheen toinenkin lapsi on jollain tavalla jo vahingoittunut, tilanne pahenee.
Meidän sukupolvessamme narsisteja on juuri tuosta syystä, samoin vielä jnknverran nuoremmissakin. - Niin ja haluu aina
pysyä keskipisteesä olla puhheenaiheena koko ajan.
- mitä naisilta haluan
Katsoppas kultaseni.....täällä on hyvin vähän kirjoittajia joilta syntyy aloitujsia. Useasti aloituksien tekijät leimataan narsisteiksi. Mihin me kirjoittaisimme mihin me vastaisimme ellei näitä ihmisiä täällä olisi jotka ottavat riskin saada ivaukset ja parjaukset niskaansa.
Annetan me suukko Jepuliksen selän takaa texille ja toivotetaan tex taas heräämään uuteen aamuun eikös joo...
- N.....mi
Kun meidän sukupolvemme js meitä jonkin verran nuorempikin on turvautunut alkoholiin noita traumojaan lievittääkseen ja kun se on sitten riistäytynyt käsistä, tulee narsisteja olemaan jatkossakin paljon.
- voi teidän kanssa
N.....mi
Oletkohan ymmärtänyt Narsistin väärin. Ei hyvä ystävä alkoholistä tule kauniita itseään ihailevia oma hväisiä narsisteja vaan syrjittyjä luusereira. Ei siinä mielestäni mitään pahaa ole jos silloin tällöin maiskuttelee satasen Shampanjalla ja ottaa joskus pienet kojakki napsut ennen nukkumaan menoa.
Kyllä minäkin ihailen salilla saamastani kiinteästä kropstani ja nautin täysin elämästäni niine pieneine vaivoineen mitä ikä on tuonut tullessaan.
- Hän käy aina itse
nostamassa ketjunsa korkeimmalle paikalle. Hänen on pysyttävä tärkeimpänä.
- Jees...
Suukit taxi:lle avaamastasi ketjusta. Aivan asiaa kirjoitit avauksessa. Samat asiat ärsyttävät kyllä muitakin.
- vinhaperä
"Hän käy aina itse"
Käyppäs tuolla yhden kahjun ketjussa "kalkotkas lähö" siellä on oikea narsisti. Käy kattomassa. kuinka yks ja sama höpisee pääosin yksikseen niin näet kummonen oikea narsiti on. - Totta, ikävä kyllä:
Kun meidän sukupolvemme js meitä jonkin verran nuorempikin on turvautunut alkoholiin noita traumojaan lievittääkseen ja kun se on sitten riistäytynyt käsistä, tulee narsisteja olemaan jatkossakin paljon.
- no johan on
Totta, ikävä kyllä
Oletkohan ymmärtänyt Narsistin väärin. Ei hyvä ystävä alkoholistä tule kauniita itseään ihailevia oma hväisiä narsisteja vaan syrjittyjä luusereira. Ei siinä mielestäni mitään pahaa ole jos silloin tällöin maiskuttelee satasen Shampanjalla ja ottaa joskus pienet kojakki napsut ennen nukkumaan menoa.
Kyllä minäkin ihailen salilla saamastani kiinteästä kropstani ja nautin täysin elämästäni niine pieneine vaivoineen mitä ikä on tuonut tullessaan
- Toota, että
Hyasinthista ei ole kukaan ikinä pitänyt, ei ees oma aviomies.
- kalakaupas
mie pijän sellaisen suola sillin hajust joka on hiukka jo härskiintynyt.
- mul...
on sama haju tos keski sormessa kun mä koitan toosaa....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282721- 1372516
- 1352114
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162113Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121834Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591368Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291182Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo931162Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891142Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381098