olen 24v mies, olen haaveillut seksuaalisesta kanssakäymisestä äitini kanssa ihan pienestä varmaan 11-12v saakka. En haluaisi suoraa seksiä vain että äiti voisi antaa minulle käsihoidon tai vastaavaa, en kyllä pistäisi vastaan vaikka asia etenisi pidemmällekkin. Tiedän että tämä on poikkeavaa ja että minulla on jonkinlainen seksuaalinen häiriö kenties mutta en tiedä mitä tehdä asialle. Asia vaivaa minua suuresti ja kärsin siitä. Haluaisin puhua äitini kanssa asiasta mutta pelkään että hän suuttuu minulle, toisaalta en voi asialle mitään se vain kiihoittaa minua. Ehkä otan asian esille ja kysyn mitä mieltä äiti on asiasta olen ajatellut että ehkä pelkästään asiasta puhuminen poistaisi pakkomielteen tai sitten toteuttaminen veisi sen minulta pois. Mitä mieltä olette äidit mitä tekisitte jos poikanne tulisi tälläisen asian kanssa juttelemaan? Pyydän oikeasti apua ja neuvoja mitä tehdä, pelottaa ja ahdistaa mutta haluaisin saada asian pois sydämmeltäni onko kenelläkään minulle neuvoja? - nuorimies87
Äidiltä käsihoito?
17
5101
Vastaukset
- keksi keisari
Onko äitisi vetävä ja seksuaalisesti aktiivinen nainen? Sittenhän tuo saattaisi jopa onnistua. Voisit kokeilla vaikka jääväsi kiinni runkkailusta. Siis tuommoisesta äiti fetissistä päättelen että asut kotona etkä ole pillua koskaan saanu.
- Roskapostirobotti2
Menet vain rohkeasti muna pystyssä äitisi eteen ja laulat Pariisin Kevään biisiä:
"Hei, hei mutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä." - Hellurarei
Kyllä oikea osoite olisi joku seksuaaliterapeutti/psykologi. Siis jos asia sinua oikeasti häiritsee. Äidille en menisi asiasta puhumaan. Tuskin on samanlaisia fantasioita hänellä sinua kohtaan. Voi mennä vaikka välit. Aikuisena ihmisenä selvität asian itse, ja jonkun muun kuin äidin avustuksella.
- Äiti 55
Äitinä en huomannnut kun joskus runkkas mun alkkareihin, kai normaalia. Nyt kun olen jäänyt yksin ja olen vapaa tekemään niin olen kiinnostunut nuorista miehistä ja joskus nuorista pojista. On kiva antaa (äidin kädestä) hierontaa ja naitattaa kunnolla nuoren kovalla munalla. Siitä on kai tullut fetissi kun pitää iltaisin mennä hampurilais paikkoihin tai kapakkaan että saa jonkun luokseni. Vanhana virkisty!
- nuori
Mistä päin olet? Vantaalta löytyis kiimane nuori sulle ;)
- nuorimies87
Miltä suunnalta oot jos törmäis?
- unissa
Meet Äidin viereen nukkumaan ja sit kun alkaa seistä hivuttaudut "unissa" hänen viereen niin katsot miten käy.
Ei tarvii jutella ja saat päätökseen sen että onko se mahdollista tai ei .... fantasiat on ihania :)- Äiskän vieressä.
Oli jotenkin "normaalia" kun äiti oli vieressä ja hiero niinkauan kun tuli.
- korsettiin runkkaaja
Äidin korsettiin runkkasin murrosiässä ja pukeuduiin hänen nailonsukkiin ja korkeakorkoisiin kenkiin. Sen jälkeen menin peilin eteen ja runkkasin niin että sääreni näkyivät. Tuntui kuin olisi runkannut oikeita ja runkattavia sen ajan naisia.
- "Äikä"
Mies on kuollut ja lapset lentänyt kotoota niin ei ole jäänyt kun omat "harrastukseni". Kyllä saan nuoria miehiä välillä luokseni ja poikiakin ja annan äidin kädestä opetusta. Aika moni nuori haluu tulla useimminkin käymään? Hyvä minulle kun olen löytänyt seksin uudella tapaa.
- painetta
Olis kiva saada nuoren miehen kulliin "Äikän" käsihoitoa.
- Semukavapoika
Hieno juttu sulle... ja varsinkin niille nuorille. Löytäisinpä mäkin ittelleni sunlaises naisen, eikä varmaan mullakaan yhteen kertaan jäisi :)
- Tri. Gwen Zurman
Olet sairas ja potentiaalinen tulevaisuuden seksisarjamurhaaja...hakeudu hoitoon pian niin sinut voidaan lukita mielisairaalaan jossa sinulle suoritetaan lobotomia,sen jälkeen olet lauhkea kuin lammas eikä perversiot ole enää vaivoinasi...ikinä..
- ei niin vakava
tri. gven zurman otat asian vähän liian vakavasti monill nuorrilla on seksuaalisia tunteita äitiänsä kohtaan se ei ole niin vakavaa ja avun pyytäjälle nevoisin menemään keskustelemaan äitisi kanssa järkevästi kerrot että sinulla on hänestä seksuaalisia fantasioita ja tarpeita
- tytsyggä18v
mul on samalaine juttu iskään. haluisin kyl et se panis mua oikee kunnolla.
ite kyl oon menettäny pari kertaa malttini ja ku iskä o tullu baarist ja sammunu ni oon menny koskettelee sen munaa.. ja lipassu ihan vähän ja varovasti ettei se herää:) - Runkittu eläkeläinen
Kyllä kerran mökillä kuustoistakesäisenä, pienessä sievässä runkkailin äidin pikkarit jalassa ja hän tupsahtikin kotiin naapurimökiltä liiana aikaisin. Mitäs siinä selittelemään. Äiti istui ensin vuoteenlaidalle ja jutteli kaikkea "normaalista" ja, että kaikki rnkkailivat. Lopulta kysyi, että halusinko näyttää hänelle miten sen teen. Ja minähän näytin, muutaman vetokerran jälkeen äiti otti yli ja antoi mulle orkun. Ja useitakin myöhemmin sinä kesänä. Ei antanut naida, mutta runkkasi mielellään minulta.
- Anonyymi
Olin noin neljätoista naiset aina mielessä, Kävin yksin saunassa ja usein äidin jälkeen isästä ei ollut enää tietoakaan missä viilettää. Menin saunaan laitoin aina oven lukkoon ja tuoksutin äidin alusvaatteita, joskus sain käteen oikein liukkaat pikkarit nuuskin ja nuolinkin niitä kalu seisoi hurjan kovana.
Kerran äiti koputti oveen olin kalu kovana, avasin oven ja menin löytyyn ei nähnyt kaluani, äiti penkoi pyykkiiä koneseen, varmaan huomasi että olin penkonut pyykkiä.
Äiti katseli sauna ovelle hymyillen kysyi onko minulla pyykkiä sanoin eikö siellä ole äiti kaatoi pyykkikorin ja kumarteli pyyhe päällä tuntui että räjähdän kun pillu näkyi avoimena haaroissa. Äiti huusi käy hakemassa ja nyt, odottelin vähä aikaa ja kävelin äidin ohi äiti näki kalun kaarevana ei puhunut mitään toin pyykkiä kalu oli jo laskenut, seisoin äidin vieressä ja katsoi kun survoi pyykkiä koneeseen nostin pyyhkeen helmaa äiti naurahti Jarkkooo, mitä sinä, menin saunaan.
Äiti tulikin saunan puolelle katsoi kalua kuiskas tule tänne siirryin portaan eteen äiti kuiskas helpotan vähän äiti kosketteli vähän kalua ja alkoi imemään, meni hetki kun laukesin, äiti nieli kaiken ja nousi viereen nauroi helpottihan se vähän.
Istuttiin ja juteltiin reilusti seksistä ja haluista, äiti nauroi eikä taas ja lakeutu alas nyt sain pitempää tunteä sievää imemistä. Äiti jo vähän hengästy, sanoi tästä on pitkä aika ja sai minut laukeamaan toisen kerran. Antoi suukon kalulle ja meni pesulle uudelleen.
Äit joi viiniä sohvalla kun tulin saunasta tarjosi lasin minullekkin oli vähän katuvainen kertoi että ei olis saanut tehdä niin mutta kun oli niin kovana ja isona.
Sanoin ei haittaa kiitos äiti. halattiin äiti nurahti se taas kurkistelee ja koski kädellä kuiskas on pakko ja työnsi käden pyyhkeen alle ja nakkasi pyyhkeen syrjään ja maistoi, otti kädestä , tule.
Mentiin sänkyyn äiti oli kyljellään minua vasten kosketin rintoja kuului arka ääni maista, imin rintoja pitkään äiti huokali työnsin käden pilluun äiti käännähti seljälleen ja levitti jalkoja kuiskas tule nousin päälle äiti ohjasi sisäänsä, kuiskas nyt saat tämän kerran.
Jaksoin panna pitkään äiti huokali ja oli saamassa orgasmia kun niin kietoi kädet ympärilleen laukesin äiti kiljui ja vapisi pitkään.
Nousin päältä viereen äiti halasi pitkään.
Nousitiin pesulle ja takaisin petiin. Pidin jalkaa äidin jalkojen välissä pillussa kiinni, tunsin miten puristeli jaloillaan maattiin vain vastakkain.
Äiti katsoi silmiin kysyi oliko hyvää tuliko hyvä olo suukotin äitiä, äiti kääntyi seljälleen nousin päälle ja ohjasin uudelleen sisään naitiin jonkin aikaa äiti työnsi pois ja kääntyi kontalleen, nyt näin miten pillu imi kalua huulet tiukalla äiti nautti pyysi välillä lujaa välillä hiljaa se oli ikimuistoinen tilanne.
Aika pian muutaman päivän välein naitiin useasti peräkkäin, kukaan ei saanut tietää meistä. Kerran vuosien jälkeen kun ei oltu rakasteltu, äiti tuli kylään vaimoni oli poissa, heti eteisessä riisuttiin ja panin seinää vasten äiti huokasi isäpuolesi ei osaa näin, olit hyvä oppilas, äiti lähti aamulla tyydytettynä kotiin kuiskas käyn joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1002971
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872395- 241926
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221500Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291470Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151355- 87882
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26877Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62826Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2749