se kertoi Irro Viinasesta ja Esko Seppäsestä jotka molemmat sairastavat Parkkinsonia.
Viinasen lääkitys maksaa 5 000 € / vuosi.
Saan eläkettä sen verran käteen 5 viidessä kuukaudessa..
Molemmat totesivat sairaaloiden ja terveyskeskusten henkilökunta vaihtaa ajatuksiaan niin ettei töihin ehdi.. no ovat itse kertoneen olevansa netissä 25 % työajastaan eli n. 2 tuntia..
Ja hiljan olikin tutkimus joka kertoi köyhät kuolee nuorempina..
Eipä löytyisi minulta tuota hoito rahaa 1200 olisi todella jo tuskan takana..
Luin odotusaulassa ET-lehteä
3
481
Vastaukset
- työaika työlle
Mitään työurien pidennystä tarvita työaika pitää Kellottaa kuin ennen, näkee mihin se todella menee.
Kun jokainen viettää työajastaan 25 % intternetin viihdefoorumeilla. - 5€.
Kannattaa kokeilla paleoruokavaliota oireisiin.
Lisäksi C- ja D-vitamiinia tarvitaan purkista sekä magnesiumia ja kalaöljyä.
C- ja D-vitamiinin sekä magnesiumin ja Omega-3 rasvahappojen puute on maailman yleisin ravitsemuksellinen puutos.
C-vitamiinia 500-1000mg / vrk
D-vitamiinia 50-100µg / vrk
Magnesium (sitraattia) 300-400mg/vrk
Omega-3 rasvahappoja
D-vitamiinit saa kympillä iHerbistä.
Muut saa todella edukkaasti Citymarketin luontaistuotehyllystä.
Eli kuukausihinnaksi tulee korkeintaan 5€. - seuralaisena p
Kun parkinsondiagnoosi on tehty, neurologi kirjoittaa B-todistuksen kokonaan korvattavia lääkkeitä varten.
Kolmen kuukauden lääkemäärä on suurin minkä apteekista kerralla saa. Omavastuu on jotain 3e/ lääke. KELA korvaa loput.
Jos joutuisin itse maksamaan koko hinnan, kolmen kuukauden lääkesatsi maksaisi minulle yli 1300e (eli kolmen kuukauden eläkkeestä menisi yhden kuukauden rahat pelkkiin parkinsonlääkkeisiin).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172