Pois koirat Tuksuttimelta!

Mauttomuuden huippu olet

On toi kamala homssuinen kana-aivo niin idiootti mitä tulee koirien hyvinvointiin että pahaa tekee! Lopeta se raukkojen pukeminen tällainen hellekin kun on ja kaikki tuo lässytys kuinka kävit otattamassa kaikki madotukset ja rokotukset... Miksi et osaa antaa madotusta itse? Kuuri kun pitää uusia säännöllisesti. Ja madotus suositellaan annettavaksi ennen pennun rokotuksia hölmö, ja rokotuksetkin tulee pari eri kertaa.
Ja mikä hiton rääkkäysjuttu oli se pennun sitominen sähköjohtoon?! Oletko ihan terve? Vastuullinen omistaja ei unohda talutinta eikä noin pienelle pennulle flexi ole hyvä talutin muutenkaan!

5

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olokaa hiljaa....

Äläkää neuvoko asiantuntijaa, kyllä ulkomailla matkustellut nainen koirien hoidon osaa.

• Siitä ollaan samaa mieltä, että Johanna on tehnyt paljon virheitä koiriensa pidossa ja ei ansaitse olla koiriensa emäntä. Johannan koirat ovat niin pienikokoisia, että ainakaan minä en uskaltaisi antaa madotusta noin pienille itse. Se madotus on melkoisen rankka ja ainakin mun kakskyt kilonen koira yrjöö kolmantena (viimeisenä) kuuripäivänä. Eli ihan hyvä, jos Johanna on antanut eläinlääkärin hoitaa madotuksen noin pienille.

Samoin tuo, että millainen ulkoiluhihnan pitää olla ei varmasti laissa eikä moraalisessakaan sellaisessa ole mitään sääntöä. Se hihna voi olla vaikka Johannan tekomopista punottu pötkylä kunhan se vaan pitää, eikä ole esim. liian painava koiran kokoon nähden. Toki jokainen vastuuntuntoinen koiranomistaja lähtiessään koiran kanssa ulos ottaa myös sopivat hihnat ja pannat/valjaat mukaan.

Se taas on oma juttunsa, jos koira sen lehden mukaan on vinkunu ja reuhtonu siinä Johannan värkkäämässä kuljetuspelissä. Samoin se, että koirille juotetaan alkoholia on edesvastuutonta ja anteeksiantamatonta. Ja paljon paljon muuta koiriin liittyvää, mistä Johannalle ja Julialle voi olla känänen.

Koirat eivät ole leikkikaluja ja asusteita.

• ei poissa

jaa

• Ei kai

Madottamattomalle koiralle annettu rokotus on turha, koska madotus pitää hoitaa vähintään viikkoa ennen rokotusta.

Noihin Tuksun juttuihin koiristaan saa aina suhtautua varauksella, koska totuus on hänelle vieras käsite.

• Läskiä ja lotinaa

Se lihava sekakäyttäjä valehtelee aina kun siitä on sille hyötyä, tai ainakin kun se luusee niin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1958
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      154
      1880
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      22
      1255
    4. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      941
    5. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      909
    6. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      829
    7. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      112
      771
    8. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      45
      720
    9. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      715
    10. Kokeilit sitten kepillä jäätä

Monen vuoden jälkeen mies. Etkö uskaltanut enempää? ☺️
      Ikävä
      74
      696
    Aihe