claude giroux on tämän hetken yksi parhaista pelaajista ehdottomasti....
pelin jälkeenkin kun hiki virtaa hänen otsallaan hänet on hellppo saada punastelemaan tai kiemurtlemaan median kysellessä.
hänellä todella on taidot käsissä jonka todistaa toinen paikka nhl:n pistepörssissä ja kukaan joka lukee tätä ei voi olla näkemättä hänen rangaistuslaukausta torontoa vastaan!!!!!!!!!
(sori ku puhuin kirja kieltä)
claude giroux
philly #28
9
83
Vastaukset
Flyersien ykkösmies ehottomasti mutta siellä muhii myös uusia huikeita pelureita taustalla,Schennin veljekset,Couturier ja Voracek ym ym
- philly #28
tedän tiedän , kaikki muu on tihan totta paitsi brayden schennistä (epäonnen rookie)
- IlvesFani
Giroux pääs NHL 13 kanteen!!!!!!
- IlvesFani
Giroux pääs nhl 13 kanteen!!!
- Giroux on paska
Ja siinä onkin kaikki mitä Giroux on urallaan saavuttanut :DDDDDDDDD
- jffgdfsjkghkdfhjdf
homot
- philly 28
"jffgdfsjkghkdfhjdf" sä et tiiä mitää mistää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- kfgjhlkölghlkljk
helvetin homo
- #####
kfgjhlkölghlkljk kirjoitti:
helvetin homo
kfjfunifgjhtgbhbk haista #####
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470