Olen nyt syksyllä menossa hirviporukkaan ensimmäistä kertaa. Tuli mieleen että pitääkö joka äijällä olla laa puhelimet vai mitä porukat käyttää ?
Vastaukset 2
- Pippan punaa miuleki
Juu pitää. Meillä on lamourettesit joka äijällä. Rupea siinä seistä toljottamaan passissa koko päivän kun sinut kuitenkin sinne unohdetaan ja ammu siinä merkkilaukauksia vasalle tai isolle kun muukin porukka koittaa vähän väliä. Puhelimilla on ajan tasalla kaikesta.
"Täys sydän laaki, ontuu vasenta takajalkaa, tulee pera sinne päin"
Parempi näin kun arvailla mitä on ammuttu ja mitä tapahtunu. - pilkunpippa
Pas'kysyen siltä porukaltasi. Nimittäin laalla pärjäät vain huuto-/kuuloetäisyytellä ja laa voipi olla vaikka suljettunakin, jos porukalla onnii käytössä hööhööäffät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.601882Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt251470- 991072
- 45820
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20599- 28591
- 31533
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56528Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,102461