Näkyy jo tällä palstallakin.

11

95

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myö närpeksessä

Ollaan sivistyneitä. Meiä pii laakso on tomatti laakso. Myö osottaa junalla, lentsikalla ja kaikel härvelillä täällä aakkeessa llaaakkeesa pöristellä.

• Burjan

Ei Suomesta tule Ruotsin osaaa vaikka kaikki suomalaiset puhuisi sujuvaa ruotsia!
      Että älkää surut unta nähkö.

• ölöiten

Ilman räkäruotsia ei räkää olisi koskaan keksitty?

• Palstan netti fennot häikäisevät taas loistavalla argumentointikyvyllään. (ks yllä)
      MOT

• Nettisuom. (-fenno)

Ankdam: "Palstan netti fennot häikäisevät taas loistavalla argumentointikyvyllään. (ks yllä) MOT"

Nettifennoja - netissä esiintyviä fennoja - on tietenkin joka lähtöön. Niin on nettisvekojakin. Mutta jonkinlainen paradoksi on, että tällä palstalla on toistaiseksi vain yksi "netti fenno": Ankdam itse. Ymmärrät tietenkin, pakkoruotsiasiassa evvk-kuomaseni, mistä on kysymys.

• torx kruger pöyt kir

No todista ne sitten idiootti vääräksi. Mainitse yksi merkittävä hyödyke jota Närpiö tuottaa. Vetiset tomaatit ei kelpaa. Sinun yliemielinen käytöksesi varmasti varmistaa sen ettei sinulla ole paljon ystäviä. Eipä ihme että olet niin vihainen ja onneton pikku svekko rasisti.

• Niin?

Suomen kielipalettia köyhdyttää juuri pakkoruotsi. Se aiheuttaa muiden kielien osaamattomuuden samalla kun ei opita kuitenkaan sitä ruotsia! Niin jää vain englanti jäljelle.

Eli svekoankka kompastui taas nokkeluuteensa....

• Svenskfinlandism

Ankdam 1.6.2012: "Summa summarum: Nefe on pöhkö!"

Tällä asenteella kun arvostelee suomalaisia, niin lopputulos miellyttää puolisivistyneitä ruotsikkoja. Vauhtia kirjoitukseensa on alustaja hakenut Savosta saakka. Yleensä suomenruotsalaiset suhtautuvat vähätellen savolaisiin, koska eivät tunne maatamme pieniä rannikkokaistaleita lukuunottamatta. (Helsingin ruotsalaiset eivät tunne edes svenskfinlandia kolmoskehän ulkopuolella.)

• torx kriger ikn keit

Ankdam on sairas kuten Donnerkin. Luulo omasta erinomaisuudestaan ja ainutlaatuisuudestaan on yksi narsismin piirteitä. Ankdam ei todellakaan ole mikään Alexander Fleming tai muu merkkihenkilö joten voisi pitää turpansa tukossa ihan kuten muutkin svekkulit.

• syyllinen on RKP

"Kielitaito on supistumassa pelkkään englantiin."

Kiitos hallituksen, joka päätti aikaistaa pakkoruotsin ala-asteelle. Poliittista pakkoainetta ei haluta oppia, vaikka se alkaisi kuinka aikaisin, mutta kyseinen järjestely tappaa A2-kielten opiskelun.

• Pois pakkoruotsi!

Pakkoruotsi on syönyt laajan kielitaidon. Vuosia kestävästä pakkoruotsituksesrta huolimatta ruotsia ei osata, ja kun pakkoruotsi vie maailmankielten paikan, ei maailmankieliäkään osata.
      Ei siis mikään ihme, että kielitaito kapenee.
      Olemme jo vuosikausia ehdottaneet, että ruotsi on muutettava vapaaehtoiseksi, samoille linjoille ovat tulleet elinkeinoelämä ja esim. lukiolaisten liitto, mutta poliittinen eliitti jatkaa kaksikielisyysvalheessaan elämistä.
      Syyllinen on siis poliittinen eliitti ja RKP!

Tässä lukiolaisten selkeä kannanotto:
      http://www.lukio.fi/liitto/tiedotteet-ja-lausunnot/miten-kehittaa-ruotsin-opetusta/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      492
      983
    2. 57
      638
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      583
    4. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      558
    5. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      233
      530
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      73
      499
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      466
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      93
      451
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      450
    Aihe