Eli mikä leffan nimi mahtoi olla?? eli siinä ollaan satamassa/rannassa jonne tulee joku iso mustekala joka tappaa porukkaa?? eli vähän samaan tyyliin kun tappajahaissa. Leffa on ainakin 15 vuotta vanha sillä silloin olen sitä viimeksi katsonut.
Octopus leffaa en tarkoita vaan tämä on joku muu ja nimi hukassa....
Mikä leffa??
ei muissta
3
178
Vastaukset 3
- qwsdfghj
Ei ole luokiteltu Motion Picture Association of America (MPAA) toimesta. Eli siitä ei ole jouduttu poistamaan kohtauksia liian väkivaltaisuuden vuoksi.
Mulla ei noilla vihjeillä tuu mieleen ku Tappajahain tekijän toinen tuotos. Olikohan Peto nimeltään. Tullut minisarjana maikkarilla joskus vuonna miekka ja nakki ja pääosan kauhua esittää jättiläiskalmari.
Toinen "mustekalaleffa" on sitten Deep Rising, mutta se tapahtuu risteilijällä.- Tohtori Who
Olisko tää; http://en.wikipedia.org/wiki/The_Beast_(1996_film)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901663
- 861423
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..16955- 48929
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43831Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.124693Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607