Talouskurimuksessa olevalle Espanjalle ei armoa herunut. Sipilän mukaan Espanjan on pelastettava omat pankkinsa.
- Näin Suomessakin tehtiin 90-luvun pankkikriisissä. Jokaisen maan on vastattava pankkijärjestelmänsä toiminnasta, Sipilä linjasi.
Sipilä iski moukarilla hallitusta !
22
216
Vastaukset
- Vikke Nilo
Sipilä puhuu asiaa.
Hallitukselle vielä tiedoksi. Pas*avakuuksilla on turha hämätä. Jaahas. Vai, että oikein moukarilla. :D
Sipilän epätoivoinen ininä sai aikaan lähinnä sääliviä hymyjä. Juha Sipilä teki kerralla itsensä vielä entistäkin naurettavammaksi.- Jäbä taas
Olit säälittävän näköinen pelle lehterillä. Pää kuin ämpäri.
- Naurattaa...
nuo kepun moukarit, tehokkaamman iskun saisi vaikka heinän korrellä.
- Katsi Urpin
Naurattaa... kirjoitti:
nuo kepun moukarit, tehokkaamman iskun saisi vaikka heinän korrellä.
naamaa, onko tehoa heh heh.
- 820
Jäbä taas kirjoitti:
Olit säälittävän näköinen pelle lehterillä. Pää kuin ämpäri.
Uskon,että siinä päässä on järkeä hieman enemmän kuin tuossa
pikkupojan päässä,joka noita miljardeja levittelee.
Joutunut sentään tekemään ihan oikeitakin töitä ja saanut varmaan
kokemusta jostain muustakin poliittisesta retoriikasta. - Aika hyvin
820 kirjoitti:
Uskon,että siinä päässä on järkeä hieman enemmän kuin tuossa
pikkupojan päässä,joka noita miljardeja levittelee.
Joutunut sentään tekemään ihan oikeitakin töitä ja saanut varmaan
kokemusta jostain muustakin poliittisesta retoriikasta.sanottu heh heh
- toinen käy toinen ei
820 kirjoitti:
Uskon,että siinä päässä on järkeä hieman enemmän kuin tuossa
pikkupojan päässä,joka noita miljardeja levittelee.
Joutunut sentään tekemään ihan oikeitakin töitä ja saanut varmaan
kokemusta jostain muustakin poliittisesta retoriikasta.Toisaalta, ämpäripäinen oppositiojohtaja käy mutta puupäinen ministeri ei ;).
- Jutta Rappio
Jutalla nauraa koko Eurooppa paitsi hänen töppäilynsä maksavat suomalaiset.
- Arja-Liisa Kangas
Sipilä puhuu, kuten asia on. Suomi siivosi itse kaappinsa ja otti silloin opiksi. Miksi emme antaisi Espanjalle ja Espanjanpankeille mahdollisuuta ottaa oppia omista tyhmyyksistään?
- Järkevän miehen
järkevää puhetta. Eipä niitä näkynyt espanjalaisia Suomen pankkeja pelastamassa...
- Yllättynyt.
Olikos Suomi silloin eurossa?
- Ei eikä
Yllättynyt. kirjoitti:
Olikos Suomi silloin eurossa?
pitäisi olla nytkään.
- Tarkkaan ottaen
Yllättynyt. kirjoitti:
Olikos Suomi silloin eurossa?
mitä sillä on asian kansa tekemistä ?
- .
Tarkkaan ottaen kirjoitti:
mitä sillä on asian kansa tekemistä ?
On sillä merkitustä.
Esim Ruotsi pääsee kuin koira veräjästä. - Oli sielläkin
. kirjoitti:
On sillä merkitustä.
Esim Ruotsi pääsee kuin koira veräjästä.pankkikriisi vaikka olivatkin kruunussa..
- piikki kiinni
"Jokaisen maan on vastattavava pankkijärjestelmänsä toiminnasta"
Siinäpä Urpilaiselle ja Kataiselle mietittävää.- Letkut irti !
sanoi yksi.
- Uudistunut-Ukki.
Letkut irti ! kirjoitti:
sanoi yksi.
Älä hyvä mies, irroita letkuja, voit vielä tarvita tätäkin potilasta. Sanon vain teille "Tyhmyyden apostoleille", te olette irroittamassa heti letkuja vaikka "Potilas" vielä elää ja hengittää melko mukavasti.
Minä kyllä laittaisin vielä nämä Italiaanot" saattohoitoon, jospa heistä vielä kymmenen vuoden päästä tuleekin Euroopan mahtivaltio, jossa Euro vahvistuu ja kehittyy, jopa ohitse Amerikan Dollarin, näinkin voi käydä.
Ei siis hirtetä potilasta pannaan potilas "Säästöhoitoon, ja talkoisiin, näin minä Uudistunut Ukki täältä Pohjanmaalta tämän asian näkisin, kyllä näin on näreet. - Näin on näreet???
Uudistunut-Ukki. kirjoitti:
Älä hyvä mies, irroita letkuja, voit vielä tarvita tätäkin potilasta. Sanon vain teille "Tyhmyyden apostoleille", te olette irroittamassa heti letkuja vaikka "Potilas" vielä elää ja hengittää melko mukavasti.
Minä kyllä laittaisin vielä nämä Italiaanot" saattohoitoon, jospa heistä vielä kymmenen vuoden päästä tuleekin Euroopan mahtivaltio, jossa Euro vahvistuu ja kehittyy, jopa ohitse Amerikan Dollarin, näinkin voi käydä.
Ei siis hirtetä potilasta pannaan potilas "Säästöhoitoon, ja talkoisiin, näin minä Uudistunut Ukki täältä Pohjanmaalta tämän asian näkisin, kyllä näin on näreet.Sinä piirin potilas mitään näe. Itse olet saattohoidossa ja oottelet vaan kylymän pierun pääsyä...???
- Iso, komea hetero
Näin on näreet??? kirjoitti:
Sinä piirin potilas mitään näe. Itse olet saattohoidossa ja oottelet vaan kylymän pierun pääsyä...???
Kepulaisella kiteytyy kaikki peräpäästä tuleviin asioihin. Keskusta ydin on pakaroiden välinen keskipiste. No, toisaalta pitää muistaa, jos on lannan keskellä ikänsä elänyt.
- Lujaa,
puhetta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514