Sipilä iski moukarilla hallitusta !

Ei armoa !

Talouskurimuksessa olevalle Espanjalle ei armoa herunut. Sipilän mukaan Espanjan on pelastettava omat pankkinsa.
- Näin Suomessakin tehtiin 90-luvun pankkikriisissä. Jokaisen maan on vastattava pankkijärjestelmänsä toiminnasta, Sipilä linjasi.

22

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vikke Nilo

      Sipilä puhuu asiaa.

      Hallitukselle vielä tiedoksi. Pas*avakuuksilla on turha hämätä.

    • Jaahas. Vai, että oikein moukarilla. :D

      Sipilän epätoivoinen ininä sai aikaan lähinnä sääliviä hymyjä. Juha Sipilä teki kerralla itsensä vielä entistäkin naurettavammaksi.

      • Jäbä taas

        Olit säälittävän näköinen pelle lehterillä. Pää kuin ämpäri.


      • Naurattaa...

        nuo kepun moukarit, tehokkaamman iskun saisi vaikka heinän korrellä.


      • Katsi Urpin
        Naurattaa... kirjoitti:

        nuo kepun moukarit, tehokkaamman iskun saisi vaikka heinän korrellä.

        naamaa, onko tehoa heh heh.


      • 820
        Jäbä taas kirjoitti:

        Olit säälittävän näköinen pelle lehterillä. Pää kuin ämpäri.

        Uskon,että siinä päässä on järkeä hieman enemmän kuin tuossa
        pikkupojan päässä,joka noita miljardeja levittelee.
        Joutunut sentään tekemään ihan oikeitakin töitä ja saanut varmaan
        kokemusta jostain muustakin poliittisesta retoriikasta.


      • Aika hyvin
        820 kirjoitti:

        Uskon,että siinä päässä on järkeä hieman enemmän kuin tuossa
        pikkupojan päässä,joka noita miljardeja levittelee.
        Joutunut sentään tekemään ihan oikeitakin töitä ja saanut varmaan
        kokemusta jostain muustakin poliittisesta retoriikasta.

        sanottu heh heh


      • toinen käy toinen ei
        820 kirjoitti:

        Uskon,että siinä päässä on järkeä hieman enemmän kuin tuossa
        pikkupojan päässä,joka noita miljardeja levittelee.
        Joutunut sentään tekemään ihan oikeitakin töitä ja saanut varmaan
        kokemusta jostain muustakin poliittisesta retoriikasta.

        Toisaalta, ämpäripäinen oppositiojohtaja käy mutta puupäinen ministeri ei ;).


    • Jutta Rappio

      Jutalla nauraa koko Eurooppa paitsi hänen töppäilynsä maksavat suomalaiset.

    • Arja-Liisa Kangas

      Sipilä puhuu, kuten asia on. Suomi siivosi itse kaappinsa ja otti silloin opiksi. Miksi emme antaisi Espanjalle ja Espanjanpankeille mahdollisuuta ottaa oppia omista tyhmyyksistään?

    • Järkevän miehen

      järkevää puhetta. Eipä niitä näkynyt espanjalaisia Suomen pankkeja pelastamassa...

      • Yllättynyt.

        Olikos Suomi silloin eurossa?


      • Ei eikä
        Yllättynyt. kirjoitti:

        Olikos Suomi silloin eurossa?

        pitäisi olla nytkään.


      • Tarkkaan ottaen
        Yllättynyt. kirjoitti:

        Olikos Suomi silloin eurossa?

        mitä sillä on asian kansa tekemistä ?


      • .
        Tarkkaan ottaen kirjoitti:

        mitä sillä on asian kansa tekemistä ?

        On sillä merkitustä.
        Esim Ruotsi pääsee kuin koira veräjästä.


      • Oli sielläkin
        . kirjoitti:

        On sillä merkitustä.
        Esim Ruotsi pääsee kuin koira veräjästä.

        pankkikriisi vaikka olivatkin kruunussa..


    • piikki kiinni

      "Jokaisen maan on vastattavava pankkijärjestelmänsä toiminnasta"

      Siinäpä Urpilaiselle ja Kataiselle mietittävää.

      • Letkut irti !

        sanoi yksi.


      • Uudistunut-Ukki.
        Letkut irti ! kirjoitti:

        sanoi yksi.

        Älä hyvä mies, irroita letkuja, voit vielä tarvita tätäkin potilasta. Sanon vain teille "Tyhmyyden apostoleille", te olette irroittamassa heti letkuja vaikka "Potilas" vielä elää ja hengittää melko mukavasti.

        Minä kyllä laittaisin vielä nämä Italiaanot" saattohoitoon, jospa heistä vielä kymmenen vuoden päästä tuleekin Euroopan mahtivaltio, jossa Euro vahvistuu ja kehittyy, jopa ohitse Amerikan Dollarin, näinkin voi käydä.

        Ei siis hirtetä potilasta pannaan potilas "Säästöhoitoon, ja talkoisiin, näin minä Uudistunut Ukki täältä Pohjanmaalta tämän asian näkisin, kyllä näin on näreet.


      • Näin on näreet???
        Uudistunut-Ukki. kirjoitti:

        Älä hyvä mies, irroita letkuja, voit vielä tarvita tätäkin potilasta. Sanon vain teille "Tyhmyyden apostoleille", te olette irroittamassa heti letkuja vaikka "Potilas" vielä elää ja hengittää melko mukavasti.

        Minä kyllä laittaisin vielä nämä Italiaanot" saattohoitoon, jospa heistä vielä kymmenen vuoden päästä tuleekin Euroopan mahtivaltio, jossa Euro vahvistuu ja kehittyy, jopa ohitse Amerikan Dollarin, näinkin voi käydä.

        Ei siis hirtetä potilasta pannaan potilas "Säästöhoitoon, ja talkoisiin, näin minä Uudistunut Ukki täältä Pohjanmaalta tämän asian näkisin, kyllä näin on näreet.

        Sinä piirin potilas mitään näe. Itse olet saattohoidossa ja oottelet vaan kylymän pierun pääsyä...???


      • Iso, komea hetero
        Näin on näreet??? kirjoitti:

        Sinä piirin potilas mitään näe. Itse olet saattohoidossa ja oottelet vaan kylymän pierun pääsyä...???

        Kepulaisella kiteytyy kaikki peräpäästä tuleviin asioihin. Keskusta ydin on pakaroiden välinen keskipiste. No, toisaalta pitää muistaa, jos on lannan keskellä ikänsä elänyt.


    • Lujaa,

      puhetta!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe