Skorpionien luonteesta

Vienna1

Kysyisin skorpionien loukkaantumisesta. Kuinka sen osoitatte? Tutustuin erääseen hurmaavaan mieheen, joka tahtoi tavata uudelleen jo ensitapaamistamme seuraavana päivänä. Minulle tuli este ja sitä pyysin anteeksi. Mies oli vähän "joo, ei mitään". Syy treffien peruuntumiselle oli todellinen, eikä minusta johtuvaa.

Sen jälkeen miehestä ei olekaan kuulunut mitään.

12

817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinkoinen ;)

Oletko itse yrittänyt ottaa yhteyttä tuon jälkeen? Meitä skorpionejakin on monenlaisia. Maailman tuulissa ryvettyneet eivät ole niin herkkiä loukkaantumaan, mutta oman merkkini tuntien, todellakin on niitä, jotka eivät kestä minkäänlaista, edes epäilystä siitä, että heidät torjutaan tai heille valehdellaan. Ja ylpeys ei anna periksi kysyä suoraan ja selvittää asiaa oma-aloitteisesti.

• nniii

Voisin sanoa, että herkästi loukkaantuminen taitaa olla niitä skorpionien huonoja puolia. Tai ainakin itse olen ikävä kyllä juuri sellainen. Joskus, kun joku on perunut tapaamisen, olen kyllä vastannut ymmärtäväisesti, mutta tietysti jäänyt odottamaan, että PERUJA ehdottaa uutta tapaamista. Eli keskustelun aloittajalle sanoisin vinkiksi, että sinun tulisi ehdottaa tälle miehelle uutta tapaamista, voisin olla varma ettei hän ole ottanut sinuun ennemmin yhteyttä. Skorpioneille ei varmaan koskaan kannattaisi sanoa ei. ;D Vaikka olisi kuinka hyvä syy perua tapaaminen, ajatukset vaan menee aina jollekin syvemmälle tasolle...

• nainen 60-luvulta

Olen itse skorpioni ja ymmärrän sen jos minulle sanotaan ei. Ei voi yleistää yhtään piirrettä täysin sopivaksi kaikille

• maisa87

Yhden edelliseen :) ota itse yhteyttä ja ehdota tapaamista :) Me ei helpolla "tyrkytetä" itteämme,vaan odotamme vastatuulta :)

• scopa

se on myös sitä oman arvonsa tietämistä, tyrkyillä sitä kun ei ole.....

• s86

Oon skorppari ja kestän mitä vain mutta eniten ja oikeastaan ainoastaan päässä keittää kun joku loukkaa! se on niin ärsyttävää.. Aika usein toimin niin että en huomioi loukkaajaa sitten ollenkaan, riippuu tietysti asiasta mutta jos tiedän että ihminen on sellainen ettei ymmärrä kantaani eikä osaa mitenkään astua saappaisiini, teen juuri niin että radiohiljaisuus jatkuu kunnes unohdan asian. Muuten haluan kyllä selvittää asiat heti vastatusten, mutta vain jos tiedän sen tuovan toivotun lopputuloksen.
      Tuossa sinun tapauksessa tuskin mikään suuri loukkaantuminen on tapahtunut, mutta luultavasti on ajatellut että et ole kiinnostunut ja jatkaa jo matkaansa. Näin olisin itse sen tulkinnut. Olen tosin nainen. Ja aloituskin on aika vanha mutta ehkä joku muu lukee vielä tätä..:)

• nogjridlhb

Aivan samaa mieltä olen minäkin, ja aivan samanlainenkin olen, ja olen skorppari.

• gsdfgsdfgsdf

Se on ok jos loukkaantuu syystä, mutta skorppareilla on tapana loukkaantua myös sellaisista asioista, mitkä osuvatkin oikeaan. Sitten ne kostaa nekin takaisin.
      Se ei ole normaalia, jotkut skorpionit tuppaavat olemaan aika täydellisyyden tavoittelioita, että piilottavat omatkin virheensä pois, eli ei osaa kattoa peiliin, myöntää olevansa väärässä rehellisesti. Aina pitää vaan kierrellä ja piilotella totuuksia ihan äärimmäisyyksiin saakka. Puuttuu näköjään joku perus itsetunto.
      Lopputulos pitää aina olla skorpioinin mieleinen, ja ne ketkä ei siihen suostu, tietyistä syistä, jos toinen on oikeasti väärässä, niin johan sit kostetaan kaikki.
      Kokee sellaset jotenkin uhkaks, ja ollaan heti puolustuskannalla, ei tule vastaan asioissa yhtään. Se on tyhmää, koska jotkut oikeesti haluais selvittää asiat asiallisesti.

Se on inhottava puoli niissä...

• Peruutat tapaamisen ja kyseessä on viellä ensimmäisiä kertoja jolloin ei toista tunne yms. Odotan peruujan ottavan yhteyttä ja näin osoittaen että on halukas oikeesti tapaamaan :) itse en ota yhteyttä,koska otan tuon "ei kiinnostunut oikeasti" tapauksena :D Näin skorpionina miulle on todella tärkeää teot,puheet myöskin,rakastan ihania sanoja,mutta jos ei mies seiso sanojensa takana,heippa :)

• skorppari92

Jos mulla ois uusi tuttavuus ja hän peruuttaa tapaamisen, jään odottamaan häneen yhteydenottoa. Ihan samalla tavalla kuin minä ehdotan uutta tapaamista jos joudun perumaan.

• kandipaatti

Ihminen, joka yrittää selittää parisuhdekiemuroita horoskoopeilla, ei ansaitse koko suhdetta ensinkään.

Sinun syntymähetkesi (tai ekstrapolaationa hetki, jolloin vanhempasi harrastivat seksiä) EI.MÄÄRITÄ.LUONNETTASI.TAI.KOHTALOASI.

On tuhansia ja taas tuhansia tutkimuksia, joiden perusteella tiedämme, että ihmisen persoonallisuuspiirteet, sosiaalisuuden aste, erilaiset lahjakkuudet, väkivaltaisuus tai empatia ja moni muukin elämänkaarta määrittävä asia ovat genetiikan sekä kasvatuksen ja muiden vastaavien ympäristötekijöiden yhteisvaikutusta. Usko siihen, että syntymähetki olisi tässä mikään tekijä on naivia ja tietämätöntä junttiutta. Ja entäpä sitten keisarileikkauksella syntyneet? Heidän *oikea tähtiin kirjoitettu* syntymäaikansahan olisikin voinut olla ihan muuna päivänä! Eikä vauvan persoonallisuus muokkaudu sillä sekunnilla, kun hän syntyy, vaan sitä ennen ja sen jälkeen.

Horoskoopin syyttäminen käytöksestä on vastuunpakoilua. Yhtä hyvin voisit syyttää naapurin koiraa tai kuun asentoa. Syy, miksi vähän yksinkertaiset ihmiset vielä uskovat näihin on se, että jokaista merkkiä kuvaamaan on 93827493856 eri luonteenpiirrelistaa, ja jokainen halukas kyllä löytää jostakin niistä itsensä "just tollanen mä oon" koska aivan kuten esim. meedioiden harrastamalla cold reading-huijaustekniikassa ihminen jättää valikoivasti huomiotta asiat, jotka eivät sovi ja innostuvat suhteettomasti niistä muutamasta, jotka sattuvat sopimaan. Testaa vaikka. Lue itsellesi todella kaukaisen horoskooppimerkin luonteenpiirrelistauksia - varmasti löydät niistä itsesikin.

Eletään vuotta 2014. Ihminen on käynyt kuussa, geeniteknologia on keksitty ja muutakin hauskaa vastaavaa on saatu aikaiseksi hylkäämällä taikausko. Jos homma olisi horoskooppiväestä kiinni, uskoisimme edelleen että maapallo on lettu ja asuisimme ojissa.

Muut taivaankappaleet (tähdet, planeetat jne) ovat fyysistä materiaa, joiden painovoima tai muutkaan ominaisuudet (Aurinkoa ja Kuun aiheuttamaa vuorovesi-ilmiötä lukuun ottamatta) eivät vaikuta maapallon asukkaisiin millään tavalla. Aurinko on leimuava kasa ydinreaktioita ja kuun on kivinen murikka. Millä ihmeen ilveellä kuvittelette, että niillä olisi merkitystä esim. sille, paljonko sinä nalkutat parisuhteessa? Astrologia/horoskoopit ovat niiden hupia, joilla ei ole minkäänlaista yleissivistystä tai suhteellisuudentajua. Tutustukaa genetiikan, muutenkin biologian, kemian ja tähtitieteen perusfaktoihin niin jopas rapisee alas tällainen kivikautinen höpöusko.

• Scorpio_

Anteeks vaan kandipaatti, mut ei sun kande käydä joka sivulle laittelemassa noit sun juttujas..Miks ylipäätään oot tääl sivustolla jos et usko mitään meidän höpinöistä? Eikai täält pitäs löytyy mitään sulle, jos et näihin usko ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe