Kuka onkaan tuo suuri silmäinen ihana nainen, musta pitkä tukka ja silmät kuin tähdet. Baarissa hänet näin.
Kaunis likka
22
921
Vastaukset
- oisit kysyny
No oisit menny ja kysyny siltä iteltään että kuka se on,mistä vi,,tusta me se tiietään kuka se on.
- tunnistettu
Oliko tosiaan suuri, ja silmät kuin tähdet eli kaukana toisistaan? saatan tuntea hänet..
- Tahvo
Sehän on meidän Pertti. Taisit olla poika huppelissa????
- Annuka
Mira se on!
Ihan varmasti.
Kaikki täsmää.
Mutta se on kylläkin varattu nainen! - tepajeepo
Muutama kyllä täsmäisi hyvin tuntomerkkeihin.. M&M&M&L :D
- södeliini
Golkatan Olka se on - varmasti!
- Sssss87
Lissää tuntomerkkejä! Haluan tietää, olenko itsekkin joskus katsellut samaa :D Mutta on kyllä kaunis!
- tohvelisankariP
Lieneekö naikkosella olleen yhteen aikaan punaiset ja vaaleatkin hiukset? Siinä vasta tähtisilmä :)
- Lisäätuntomerkkejä?
Kati se on,mutta varattu.
- Röijy
Jos ruskeat silmät,on romani tyttö ihan varmasti.
Nimeä en tiedä. - Tuonnäköinenon
Veikkaisin yhtä Jaanaa...
Mutta en voi olla varma. - tietäjä...
Anni se on
- zouanna
on kaunis.
nuori,mutta
varattu. - juustseeeee
:D voi luoja, tähänkö tää maailma on mennyt että täällä itketään tälläsiä asioita, näin pienellä kylällä ollaan ja luulis olevan todella helppoa tuohon ihmiseen törmätä ja kysyä vaikka kahville!!!:D hei camoon!!!
- Pöllöt
On se varmaan hyötyä tänne iskee mustii kirjaimii valkoselle.
Mihin muka nää tämmöset lässytykset vaikuttaa.
Ei mihinkään.
Maailma jatkaa menoaan samalla tapaa kuin ennenkin.
Tämä nainenkin menee missä menee,ei voi tietää lukaseeko edes
näitä höpinöitä. - juustseeeee
Juurikin näin, odottavan aika on pitkä jos näiden palstojen kautta hakee arkeen helpotusta tai "psyykkistä" apua.. täällä kun jengi kirjoittaa anonyyminä niin täällä on helppo provosoida ja osa ihan tahalleen pistää lisää vettä myllyyn. Itse en henk.koht ymmärrä miksi tänne sellaiset vaivatuu kellä on elämässä ongelmia tai tragediaa koska täällä ei ainakaan mieli parane. (Olen entinen pieksämäkeläinen ja miksi tänne kommentoin niin kuulin että täällä jengi poraa ongelmiaan ja oli ihan pakko tulla katsomaan tätä hienoutta. )
- Sorvankylä
Minäkin olen entinen pieksulainen.
Onneksi entinen.
Sama se mitä täällä kirjotellaan.
Joskus luppoaikana lueskelen ja huvittaa ainoastaan... - Zuvi87
Montakin täsmää noilla vähäisillä tuntomerkeillä.
Jopa minä, - HartsaS
Pieksämäki on kauniita naisia pullollaan.
Ken on heistä tämä etsitty?
Sen luoja yksin tietää. - Raisurrajsa
Missä baarissa, ajankohtaa jos tietäisi.
Olimme tyttöporukalla nääs radalla tuossa iltana muutamana heinäkuun loppupuolella.
Olisko joku meistä?
Osa meistä sinkuloita,osa varattuja.
Kerro toki lisää tuntomerkkei - mievaan
Isot silmät ja siro tyttö. Ja tosissaan yhteenaikaan oli punapää ja blondi! Coronassa ja galaxyssa olen nähnyt, en oo kirjoitellut, kun en muistanut että tämmöisen tänne edes laitoin. -ap mievaan
- Neppiss1
Maija tai Satu se on! Ihan varmasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841