Milloin olet viimeksi ollut

tarkka aika.

Onnellinen?

72

941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bonnieh

      17.7. 22.00

      • väh. kiitollinen

        Juuri nyt, kun vatsa on täynnä hyvää ruokaa.


    • 99999999

      Joskus pienempänä varmaan, ei voi muistaa..Synttärinä olin lähellä onnellisuutta. Kun tunsin että on niin paljon ihmisiä joka kuitenkin välittävät meitsistä.

      entäs hän itse?

      • ap.

        tänään klo. 21.45 :)


    • minä olin

      21.7.2012 klo 23-24

      • Hassua minäkin

        21.7.2012 klo 23-24, mikä sattuma ;)


      • onpas sitten ;)

        olikohan meillä sama syy olla onnellinen?toivottavasti..


      • minä olin

        en ole enää.leikki loppui.johan sitä kestikin vuoden.olis se voinut loppua jotenkin muuten,eikä niin paskasti sun puolelta.eipä muuta kuin hyvästi.


    • mitä se onni on

      onnellinen ?? en ikinä..tyytyväinen kylläkin

    • 88

      aha siis onni= seksi?
      Voi kun se oiskin niin helppoa!

      • bonnieh

        Mut kato jos kaikki muu on päin hemmettiä niin joku asia sentään toimii, valitettavan harvoin kylläkin..


    • -----

      .

    • :)

      Tänään päivällä.

    • raatoraunio

      vuosi sitten. keväällä..tunsin olevani maailman ihanin, rohkein, halutuin ja onnellinen..kesäprkl muutti sitten kaiken

      • J....

        24.4.2011 Erään marketin 2-kerroksessa:))))


      • ampiainenkin

        Näin elämä kuljettaa, itse kutakin.


    • -

      en oikeasti muista...

    • Että näin

      Silloin kun pääsin pois äitini mahasta. Ja se olikin se ensimmäinen, ainoa ja viimeinen onnellisuuden päiväni.

    • nytkin

      Ei kai tänne kehtaa kertoa, että parhaillaankin olen...

      • nytkin

        Arvasinhan mä...


    • tietoinentästä

      Olin tunti sitten. Sain tiedon.

    • !!!

      en koskaan...

    • Pieniä asioita

      Sinä päivänä kun kesäloma alkoi.

    • 28.7

      viimeksi kun näin hänet, tosin olin yhtäaikaa melkein surullinenkin, hassua ;)

      • 1/2

        Niin minäkin. Haluaisitko kertoa vähän enemmän?


      • Niinku mitä?
        1/2 kirjoitti:

        Niin minäkin. Haluaisitko kertoa vähän enemmän?

        No hän (mies) oli taas siellä työssänsä "piilossa" että vähän lakkia ja silmiä vain näkyi ;D


      • em
        Niinku mitä? kirjoitti:

        No hän (mies) oli taas siellä työssänsä "piilossa" että vähän lakkia ja silmiä vain näkyi ;D

        Vaikka näin, mutta ei kuitenkaan.


    • .....

      Mitä, kuulustellaanko täällä nykyään läksyjäkin ;)?

      Olen oivaltanut jotain oleellista, siksipä olen onnellinen, vaikka täälläkin välillä luuhaan.

    • asennetta!

      Mun lasi on puoliksi täynnä, eikö siinä ole riittävästi? Ei onneen tarvita sanoja, vain kyky hillittömään riemuhuutoon.

      • .....

        Kohta ropisee miinuksia, kuten tuolle ylempänä kirjoittaneellekin. Mutta mehän ei piitata :).


    • oon onnellinen

      Kesä on ollu onnenaikaa...

      • en onnetonkaan

        kivaa, että ees joku ;)) ..mä vaan oon ja möllötän ;)


    • niin onneton

      Olen niin onneton;( En saa edes yhtä pitkää katsetta, edes.. Enkä hymyä.. Eikä hän edes yritä iskeä ;( Olen niin täysin onneton.

    • Ani....ö

      En muista se hävisi kaiken mukana, kuin suojelisin itseäni siltä kaikelta, mikä alkoi sen jälkeen.

    • *M*

      Viimeksi vähän reilu vuosi sitten siinä keväällä ja alkukesästä. Sitä ennen muistaakseni vuonna 2003 syksyllä, olisko ollut syys-lokakuuta. Tarkempia päivämääriä en ikävä kyllä pysty antamaan.

    • -FFF

      Noin vuosi sit

    • pieniä hetkiä

      Pakko myöntää etten ole koskaan ollut onnellinen. No ehkä silloin, kun lapset syntyivät, niin itkin. Leikkaussalissa päästivät ekan parkaisun ja nostettiin siihen minun syliini vähäksi aikaa.

    • Olin kyllä,

      1.8.2012 klo 20.23

    • Roll on.

      Viime yönä. Jonkun tuntemattoman ja olemattoman tyttöystävän kanssa sängyssä. .. Se on kyllä kumma, yö aikaan on vilinää, päivällä irl:ssä vältellään ja torjutaan kaikki. Onneksi on sentään muutama kaupan hottis joita kiusata. ;-)

    • Olen nytkin :)

      Eilen aamulla kun heräsin uneen hänestä. Eilen illalla, kun naurettiin työkaverin kanssa katketaksemme yhdelle asiakkaalle. Äsken, kun sain hyvän aamukahvin kuppiin... Onhan noita onnen aiheita :) Pitää muistaa yrittää nauttia pienistä jutuista ja keskittyä positiiviseen. Älkääkä hei hakeko onnea niistä yhdenyön jutuista... Se on sellaista lyhytaikaista onnea, mitä siitä saa. Mielummin ikävöin jotain arvokasta vaikka maaiman tappiin asti

      • nautittava siitäkin

        onni se lyhytaikainenkin onni


      • Olen nytkin :)
        nautittava siitäkin kirjoitti:

        onni se lyhytaikainenkin onni

        Jokainen taapertaa tyylillään. Eikä siinä mitään vikaa ole, jos tuntee sen omakseen. Mä taidan vaan olla tällainen romanttinen hömppä itse :))


    • moment of happiness

      Istuessani laminaattipinon päällä, vedin hänet syliini, kiedoin käteni hänen ympärilleen ja suudeltiin. Sillä hetkellä tuntui että olisin halunnut jäädä siihen olemaan vaikka kuinka pitkäksi aikaa. Muistan mitä soi radiosta vielä juuri sillä hetkellä.

      Se hetki on jäänyt mieleeni viimeisenä hetkenä kun olin onnellinen oikeasti, vielä täynnä toivoa. Ehkä olin naiivi. Tai ehkä silloin vain olin oikeasti onnellinen.

      • Se on hyvä niin

        Sinä rakastat häntä vieläkin. Tavallaan se on hyvä. Se on ihan hyvä niin. Kumpa vain olisit kertonut sen minulle, että niin on. Se olisi ollut minun kannaltani paras ratkaisu.


      • moment of happiness
        Se on hyvä niin kirjoitti:

        Sinä rakastat häntä vieläkin. Tavallaan se on hyvä. Se on ihan hyvä niin. Kumpa vain olisit kertonut sen minulle, että niin on. Se olisi ollut minun kannaltani paras ratkaisu.

        Et mitenkään voi tietää ko. jutusta mitään.


      • EN TIEDÄ
        moment of happiness kirjoitti:

        Et mitenkään voi tietää ko. jutusta mitään.

        ..olenko enää koskaan onnellinen...


      • lisään omaan..
        EN TIEDÄ kirjoitti:

        ..olenko enää koskaan onnellinen...

        ^ kirjoitukseen... olen ollut onnellinen neljä kuukautta ja yksi päivä sitten pienen mutta merkityksellisen hetken.. silloin hyvin onnellinen. Sen jälkeenkin joitain kertoja pienesti.... mutta nyt on epävarma ja pelokas olo... pelkään tosiaan, etten enää koskaan saa olla onnellinen. Kuolen kai pystyyn. Säälittävä akka olen.


    • -----

      Olin onnellinen hänen kanssaan toukokuussa 2011, silloin viimeeksi häntä suutelin, nyt ainoastaan ikävöin, salassa itsekseni... Muutoin onnellinen, jokaisena päivänä elämässä, toisenlaisista asioista.

    • jokunen kuukausi sit

      Kun hän oli viimeksi pienen hetken vierelläni :) Olen toki tuonkin jälkeen ollut hetkittäin onnellinen mutta tuo se oli parhainta pitkiin aikoihin :)

    • onnellinen?mitä se o

      en edes muista,siitä on siis todella kauan!!!

      • .

        Samat sanat. Eipä tule mieleen


    • Suokissa

      porottavan auringon alla, kuohista, mansikoita, kuumia suudelmia, hakevia käsiä, malttamattomia tutkimusmatkoja,.. Maanantaina oltiin menossa naimisiin ja naimisiin ja naimisiin. Pyörryttävää onnea !

      • J

        27.7.2012 kello 12:47


    • tuhmavarattuherra

      2.8.2012 kello 15 - 17 varattu vanhempi setä nussi nuorta neitoa tämän kotona töiden jälkeen;)

      • Oih.voih.

        Ai nää oli ne salireissut:). Hyvä kun selvis.


    • Viimeksi O

      23.12.2009

    • Eilen 3.8.2012 n. klo 23:00

      Tai oikeastaan koko ajan nytkin. :)

    • to-tuus

      Ennen kuin eksyin tälle palstalle, mutta pääseehän täältä aina pois. :)

      • 3.8.12

        Nuoren urheilijanuorukaisen olemus hiveli.. varatulla vanhemmalla naisella oli oikein onnellinen olo.
        Nätti hymy pojalla, ja muutakin nättiä.


      • öh
        3.8.12 kirjoitti:

        Nuoren urheilijanuorukaisen olemus hiveli.. varatulla vanhemmalla naisella oli oikein onnellinen olo.
        Nätti hymy pojalla, ja muutakin nättiä.

        Olen nainen. Sulla näemmä puumaikä painaa päälle. ?


      • en ole puuma
        öh kirjoitti:

        Olen nainen. Sulla näemmä puumaikä painaa päälle. ?

        Vaan nainen isolla N: llä, hieno lady. Hyvin olen tietoinen mitä haluan. Tiedän mitä olen. Kenet haluan, senkin tiedän.
        Lempeä. Sydämellinen. Aistikas nautiskelija, pidän kauniista asioista. En voi sille mitään, mutta kauniskin.
        Nyt poistun...


    • 613

      3½ v sitten, ennen kuin hirviöt hiipivät nurkkiin.

    • 3.8.12

      klo 00.36-00.47

    • Mr Groove

      Olen pääsääntöisesti onnellinen, esimerkiksi juuri nyt.

    • -yks onnellinen-

      Viimeksi olin onnellinen toissapäivänä n. klo 16.30 - 18.15 ja sitä edellisenä iltana ;)

    • onnea kohti

      Siitä on niin kauan, että en muista.

    • olen nytkin onnellinen

    • niin .....

      joka päivä, hetkittäin olen onnellinen
      joskus kaunis auringon lasku saa aikaan onnen tai asia joka saa nauramaan
      ei onni ole kiinni siitä että ei saa olla rakaansa kanssa tai ei ole sitä jota rakastaisi
      onni on ihan eri asia kuin parisuhde.
      Onnellisuus voi tulla joskus siitä, kun on keskustellut hyvän ystävänsä kanssa asioista jotka ovat painaneet mieltä ja sitten asiat on vain selvinnyt.
      Nyt olen onnellinen kun on niin kaunis ilta : )

    • H

      Kolme vuotta sitten :(

    • 5+5

      en pysty muistaa

    • melko tarkka

      Onnellisuudelle on oma tunteensa, kuin rakastuminen, mutta kuitenkin erilainen. Sen tunnetilan kun kokee, sen kyllä muistaa. Tai näin ainakin itsellä. Milloin viimeksi... noin 11 vuotta sitten.

    • pvm.

      18.12.2010

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe