Onko pääkaupunkiseudun alueella yleinen ongelma? Olen nyt useamman kuukauden jaksanut katsella tätä ärsyttävää piirretää ja pistän palveluntarjoajan vaihtoon. Otin asian esille töissä ja kuulin välittömästi samoista ongelmista. "Asiakaspalvelu" haluaisi rokottaa tästä virheestään 80 euroa ja sekös on sitten viimeinen pisara.
Eli kiinnostaa onko ongelma yleinen eli mahdollisesti heidän itse aiheuttamansa vai vain sattumaa?
Saunalahden adsl pätkii jatkuvasti
pp
2
249
Vastaukset
- dsdsdsds545645
Minkälaisesta pätkimisestä oli kyse?
- piuhoissa vikaa?
Mulla ei ole pätkinyt sitten yhtään, paitsi joskus kun mulla oli huono liitosjohto modeemin ja seinäpistorasian välillä ja kerran oli modeemi sökö mutta muuten toiminut mallikkaasti vuosia ADSL ja ollut montaa ADSL-operaattoria (eka oli Sonera, sit Elisa, sit Welho ja nyt Saunalahti). Ei se vaihtaminen johtunut muusta kuin hinnoittelusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk802877Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911676Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll771491Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651408- 1311363
- 1461256
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581220Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j931138Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur771118- 741117