Skorpionin luonnekuvaus lyhyesti

Sk

Muistan jostain lukeneeni luonnekuvauksen "viimeisestä persoonallisuuskolmanneksesta, siis 13.11.22.11 syntyneistä skorpioneista ja heistä kerrotaan seuraavaa: "Voimakas, siis todella voimakas luonne, jossa on jotain hyvin häikäilemätöntä ja siksi armotonta.

7

929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1717

      Onneksi tulin maailmaan pari päivää aikaisemmin, huhhhuhhh. Tuohon sakkiin en haluaisi kuulua ;))

      • Ninni 80

        Sinä 1717 olet ihana ihminen, olen kokenut skorpionimiehen armottomuuden, kukaan muu ei ole ollut sellainen mua kohtaan :)


      • pahat piirteet
        Ninni 80 kirjoitti:

        Sinä 1717 olet ihana ihminen, olen kokenut skorpionimiehen armottomuuden, kukaan muu ei ole ollut sellainen mua kohtaan :)

        Kertokaa minkälaista armottomuutta skopuissa siis on.


    • asddgghhjj

      skorpparit kyllästyy. jos ei saa huomiota tarpeeks, enkä tarkota välttämättä että mitään pettämistä, mutta skorpparit tarvii ihailua ja huomiota koko ajan elääkseen.
      jos ei sitä saa, niin vääntää itse tilanteen jossa saa huomioo, oli se sitten negatiivista tai positiivista. aina pitää olla häppeninkiä. kohdistuen skorppariin.
      sit jos toisella on enemmän meininkiä, niin toinen on ihan mustis, kun ei ota toista huomioon. siitä alkaakin mustistaistelut, koska skorppari ei näytä että on mustis, ei puhu. vaikka asia olis ihan turhakin. koska tietää ite, että harrastaa samaa, että juttelee muidenkin kans, ilman sen kummempaa. molemminpuolista ymmärrystä.

      ja en tiiä onks tää joku skorpparien juttu, vai vissiin muidenkin skorpparipainotteiden ihmisten kans, et täytyy tehä mustikseks toinen? ihme pelailua, koska tietää itekkin et se on sieltä ja syvältä. luulee että saa jotain reaktioo, mitä muka luulee saavansa? et toinen tulee väliin sankarina et, TOI ON MUN KUULES!! ei mee niin. se reaktio pitää hakee muuta kautta, jos on niin epätoivonen toisen tuntemuksista.

      tää vaan mun tarina :)
      t: toinen veden merkki

      • kooperaatio

        Toi ylläoleva kuvaus kertoo siis ainoastaan kypsymättömästä ihmisestä, ei mistään horoskooppimerkistä.
        Kypsä ihminen ei käyttäydy yllä olevan mukaisesti olkoon mikä horoskooppimerkki tahansa.

        Muistakaa, että ihminen vetää puoleensa usein psyykkisesti samankaltaista ihmistä. Ihmissuhde on aina koulu, jonka tarkoitus on tuoda esille omat puutteemme, jotta voisimme ne havaita ja korjata.

        Esitä kysymys itsellesi: miksi olet vetänyt puoleesi yllä olevan kaltaisen ihmisen.
        Mihin arkaan paikkaan itsessäsi tuo toinen ihminen on osunut?

        Muuta itseäsi - vedät puoleesi silloin myös kypsempiä ihmisiä.


      • asggdhfhfh
        kooperaatio kirjoitti:

        Toi ylläoleva kuvaus kertoo siis ainoastaan kypsymättömästä ihmisestä, ei mistään horoskooppimerkistä.
        Kypsä ihminen ei käyttäydy yllä olevan mukaisesti olkoon mikä horoskooppimerkki tahansa.

        Muistakaa, että ihminen vetää puoleensa usein psyykkisesti samankaltaista ihmistä. Ihmissuhde on aina koulu, jonka tarkoitus on tuoda esille omat puutteemme, jotta voisimme ne havaita ja korjata.

        Esitä kysymys itsellesi: miksi olet vetänyt puoleesi yllä olevan kaltaisen ihmisen.
        Mihin arkaan paikkaan itsessäsi tuo toinen ihminen on osunut?

        Muuta itseäsi - vedät puoleesi silloin myös kypsempiä ihmisiä.

        totta on kyllä. mutta eihän nyt suhteen tarkoitus kuitenkaan ole pelkästään tuoda esiin toisesta ne huonot puolet, vaan hyvät. tottakai on tervettä työstää itsestään sellaisia osioita mitä ei ole tullut vielä vastaan, eli kasvaa suhteen mukana, mutta
        se että jos suhde on sellaista toisten puutteiden etsimistä, niin eihän sekään ihan tervettä ole, oli horoskooppi mikä tahansa. tervettä balanssia.
        nyt puhun sen verran horoskoopeista, että skorpioneilla on tapana kaivella esiin kaikki, se on hyvä, että tuodaan asioita esille ja kasvetaan, mutta jos suhde menee siihen että aina vain etsitään puutteita toisesta, mitkä pitäisi korjata, niin eipä se minusta ainakaan kovin iloiselta parisuhteelta kuulosta. joskus voisi etsiä ja havaita niitä hyviäkin puolia, puolin jos toisin, tuoda esiin ne hyvät puolet toisista.
        positiivisuudella pärjää pitkälle, negatiivisella mennään alas päin.


    • skopu

      No mäkin skopu . ollu naisia - ei nyt kovin paljoa kuitenkaan ... pari lasta tullu matkan varrella ! nyt monta vuotta yksin . Olen kyllä aika pitkä vihainen - jos mulle vittuillaan !? Lyön kovaa takas ...(en fyysisesti) Kavereita on tullu ja menny ... osa jo kuollu ! Aika rauhallinen ...Rauhottunu ehkä vähän kun ikää tullu .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1393
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1133
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe