Sattui ikävästi kun hampaasta lähti paikka, pääsin hammashoitajalle joka laitto väliaikaisen paikan.
Mutta kun kaikki ei pääse hammaslääkäriin jostakin syystä niin mulla oli hyvää tuuria siinä että pääsin heti tulemaan peruutuspaikalle, toiseksi olisi hyvä olla tietysti hampaat kunnossa jokaisella mutta kun ole jonottamassa ehkä leikkaukseen niin silloin on hyvä että asiat on kunnossa. sitä taustaa vasten.
Ja ymmärsin myös sen asian, että olemme saaneet ulkolaisen työtä tekemään Lieksaan
Kiitos siitä MK
Hyvää tuuria
12
168
Vastaukset
- Voihan nenä taas
Ai Lieksassa paikkaileekin hammashoitaja ihmisten hampaat. Siis ei hammaslääkäriä siihen hommaan enää tarvitakkaan?? Ja olette oikein saaneet ulkomaalaisen TYÖTÄ tekemään Lieksaan. Siis mitä työtä , kun ei oikein selviä tuosta sekavasta sepustuksestasi.
Totta kerroin niinkuin asia oli Kyllä suuhygienisti toimi asian hyväksi ja teki väliaikaisen työn.eli väliaikainen paikka.
Meillä on tietämäni mukaan ulkomailta tulleita hammaslääkäreitä (latvia) ja todella ammattitaitoinen ja puhu suomea ymmärrettävästi.
On sitten eri asia jos ette ymmärrä mitä tehdään jos hammas lohkeaa, se oli murhe minulla silloin, mutta nyt sinulla, että olen saanut todella hyvää palvelua
Jotta nena ja pitkä ! MK- vetyukko
Tässä sulle Nenaa http://www.youtube.com/watch?v=9whehyybLqU
Olen viimeksi pääsiäisenä kuunnelut ulkomailla livenä hyvää Latvialaista orkesteria.
Sekä Myös jollakin henkilöllä on sukulaisia Riikassa nimeltään Oleg ja olenmme hänet tavanneet ja hänen äitinsä Elsa oli lieksasta ja olemme hänet tavanneet ensimmäisinä Suomalaisina sodan jälkeen joten aiheesta pois mutta tiedoksi sekku asui veteraanitalossa ja on nyt edesmennyt minulla on valokuvia.
- MA Numminen
Vai haukkuu Markku ulkomaalaisia pitkä nenäisiksi! Etkö ole tietoinen, että tuosta voit joutua käräjille?
"voihan taas nenä" sulle pitkä nenä joka epäilit sitä, mielestäni oudosti ettei ulkolaiset tekisi työtä. kyllä minä yskän tunnen.ja nuo eri väittämät ja asioiden kääntelyn tarkoitushakuisesti päälaelleen.Markku
- Eivvv
Nyt Markku prkl mene jo terapeutille hyvä mies, siehän oot ihan sekasi koko äijä.
- sumpparin m,,,,,,
Se onkin viisain paikka esityksillesi. Toivottavasti ei hautarauhaa rikota.
Ja tuossa on tuo linkki, minkä ylläpito on varta vasten sulle luonut. Retostele siellä nyt jatkossa.
Kunnallisvaaliehdokas, luo oma ehdokasprofiili! Oikein hyvä nyt voinen hymyillä jopa leveästi koska hampaat on tallella.
SYYTÖKSEEN VASTAUS
Tähän mennessä ei ole vielä tullut tuota syytöstä hautarauhan rikkomisesta en kuulu siihen ryhmään jotka käyttävät tunnuksena ristiä väärinpäin kaulassa se on yksi huolestumisen aihe vanhemmilla ja nuo viiltelyt itseen myös nuorella. joten se siitä
KIITOS hammashoidolle Markku- Hyvä Markku !!!!
minä olen siinä onnellisessa asemassa, että perheemme kamaripalvelija vie aamuisin hampaat pesulaan ja he samalla kiillottavat ne
on hyvä, että nykyisin on näitä palvevelevia hammaspesuloita Oikein kiva asia kun on noin hyvin asiat.
Minulla oli hyvää tuuria aikaisemmin kun rosvo kävi kotona ja sai hieman saalista aikanaan jopa rahaa käteisenä,eli keräystuoton onneksi lista jäi maksoin rahat tukiyhdistykselle ja shekkivihon mukaan lähti partakone tukanliippuukone hieromakoneyhdistelmä ja silmälasi.
ONNEKSI EI OLLUT TEKAREITA AJATTELE NE NYT OLISI LOUSKUTTAMASSA MAAILMALLA JOTEN OUTOA OLISI. mk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356261JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t193556Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5182763Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai591928Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳321921- 261515
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul311421Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71251En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171249Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http111083