Hyvää tuuria

Sattui ikävästi kun hampaasta lähti paikka, pääsin hammashoitajalle joka laitto väliaikaisen paikan.
Mutta kun kaikki ei pääse hammaslääkäriin jostakin syystä niin mulla oli hyvää tuuria siinä että pääsin heti tulemaan peruutuspaikalle, toiseksi olisi hyvä olla tietysti hampaat kunnossa jokaisella mutta kun ole jonottamassa ehkä leikkaukseen niin silloin on hyvä että asiat on kunnossa. sitä taustaa vasten.
Ja ymmärsin myös sen asian, että olemme saaneet ulkolaisen työtä tekemään Lieksaan
Kiitos siitä MK

12

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihan nenä taas

Ai Lieksassa paikkaileekin hammashoitaja ihmisten hampaat. Siis ei hammaslääkäriä siihen hommaan enää tarvitakkaan?? Ja olette oikein saaneet ulkomaalaisen TYÖTÄ tekemään Lieksaan. Siis mitä työtä , kun ei oikein selviä tuosta sekavasta sepustuksestasi.

• Totta kerroin niinkuin asia oli Kyllä suuhygienisti toimi asian hyväksi ja teki väliaikaisen työn.eli väliaikainen paikka.
      Meillä on tietämäni mukaan ulkomailta tulleita hammaslääkäreitä (latvia) ja todella ammattitaitoinen ja puhu suomea ymmärrettävästi.

On sitten eri asia jos ette ymmärrä mitä tehdään jos hammas lohkeaa, se oli murhe minulla silloin, mutta nyt sinulla, että olen saanut todella hyvää palvelua
      Jotta nena ja pitkä ! MK

• vetyukko
      • Olen viimeksi pääsiäisenä kuunnelut ulkomailla livenä hyvää Latvialaista orkesteria.
        Sekä Myös jollakin henkilöllä on sukulaisia Riikassa nimeltään Oleg ja olenmme hänet tavanneet ja hänen äitinsä Elsa oli lieksasta ja olemme hänet tavanneet ensimmäisinä Suomalaisina sodan jälkeen joten aiheesta pois mutta tiedoksi sekku asui veteraanitalossa ja on nyt edesmennyt minulla on valokuvia.

• MA Numminen

Vai haukkuu Markku ulkomaalaisia pitkä nenäisiksi! Etkö ole tietoinen, että tuosta voit joutua käräjille?

• "voihan taas nenä" sulle pitkä nenä joka epäilit sitä, mielestäni oudosti ettei ulkolaiset tekisi työtä. kyllä minä yskän tunnen.ja nuo eri väittämät ja asioiden kääntelyn tarkoitushakuisesti päälaelleen.Markku

• Eivvv

Nyt Markku prkl mene jo terapeutille hyvä mies, siehän oot ihan sekasi koko äijä.

• Kiitos piikistä koska tulee ruusuja ( lähden laulamaan sotaveteraanin haudalle)

• sumpparin m,,,,,,

Se onkin viisain paikka esityksillesi. Toivottavasti ei hautarauhaa rikota.

Ja tuossa on tuo linkki, minkä ylläpito on varta vasten sulle luonut. Retostele siellä nyt jatkossa.
      Kunnallisvaaliehdokas, luo oma ehdokasprofiili!

• Oikein hyvä nyt voinen hymyillä jopa leveästi koska hampaat on tallella.
      SYYTÖKSEEN VASTAUS
      Tähän mennessä ei ole vielä tullut tuota syytöstä hautarauhan rikkomisesta en kuulu siihen ryhmään jotka käyttävät tunnuksena ristiä väärinpäin kaulassa se on yksi huolestumisen aihe vanhemmilla ja nuo viiltelyt itseen myös nuorella. joten se siitä

KIITOS hammashoidolle Markku

• Hyvä Markku !!!!

minä olen siinä onnellisessa asemassa, että perheemme kamaripalvelija vie aamuisin hampaat pesulaan ja he samalla kiillottavat ne
      on hyvä, että nykyisin on näitä palvevelevia hammaspesuloita

• Oikein kiva asia kun on noin hyvin asiat.
      Minulla oli hyvää tuuria aikaisemmin kun rosvo kävi kotona ja sai hieman saalista aikanaan jopa rahaa käteisenä,eli keräystuoton onneksi lista jäi maksoin rahat tukiyhdistykselle ja shekkivihon mukaan lähti partakone tukanliippuukone hieromakoneyhdistelmä ja silmälasi.
      ONNEKSI EI OLLUT TEKAREITA AJATTELE NE NYT OLISI LOUSKUTTAMASSA MAAILMALLA JOTEN OUTOA OLISI. mk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5346
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3701
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3263
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2505
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2102
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2027
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163