Olisiko kenelläkään neuvoa että miten sais siilit lähtemään alueelta? Sukulaisellani on ongelma ulko koirien kanssa kun joka yö siilit liikuskelevat alueella yrittäen tulla rosvoamaan koirien ruokia. Tämän lisäksi koko naapurusto on ärsyyntynyt kun koirat haukkuvat yötämyöten kun nämä piikikkäät kaverit liikuskelevat koirien häkkien vieressä. Ja minkäs metsästyskoira luonteelleensa voi.
Siilit riesana
4
191
Vastaukset
- koiraammies
Eihän siilistä ole muuta kuin hyötyä. Ei kait aina tarvitse tuhota ympäristöä jos joku ei toimi. Opettakaa koiranne, se on paljon järkevämpää.
- rekisteröitymätön**
Miksi koirilla on ruokaa öisin? Ainakin meillä koirat ruokitaan kaksi kertaa päivässä ja muun ajan niillä ei ole ruokaa tarjolla. Jos ei ole ruokaa houkuttelemassa, siilit lakkaavat tulemasta.
- Siili Keränen
Niin ja voit laittaa siileille oman kupin koirahäkkien ulkopuolelle.
Siili on persoona, joka hupenee jo liikenteen vuoksi ilman hävitystä.
http://www.lemmikkisiilit.net/muutkuvat.htm
http://www.lemmikkisiilit.net/siili.jpg
Oi, sanoi siili,
olen tunteellinen siili,
olen hyvä, kiltti, hellä
Ja kenelläpä, kellä
on vastaansanomista?
Se vain on surullista,
että piikkikuoren alla
siilin hellyys piili.
Oi, sanoi siili,
olen surullinen siili,
niin yksinäinen jotta!
Ja se on aivan totta:
se yksinänsä eli
ja piikein piikitteli,
ja piikkikuoren alla
sitten itkeskeli. - siili1
Jos jollain on siilit riesana,voin ostaa vaikka pois,itselläni olisi siilille todella hyvät oltavat.Voin ottaa vaikka 10kpl [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315713
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134342- 1962389
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661780Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791716Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351487Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741365viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241214- 941195