Olisiko kenelläkään neuvoa että miten sais siilit lähtemään alueelta? Sukulaisellani on ongelma ulko koirien kanssa kun joka yö siilit liikuskelevat alueella yrittäen tulla rosvoamaan koirien ruokia. Tämän lisäksi koko naapurusto on ärsyyntynyt kun koirat haukkuvat yötämyöten kun nämä piikikkäät kaverit liikuskelevat koirien häkkien vieressä. Ja minkäs metsästyskoira luonteelleensa voi.
Siilit riesana
4
223
Vastaukset
- koiraammies
Eihän siilistä ole muuta kuin hyötyä. Ei kait aina tarvitse tuhota ympäristöä jos joku ei toimi. Opettakaa koiranne, se on paljon järkevämpää.
- rekisteröitymätön**
Miksi koirilla on ruokaa öisin? Ainakin meillä koirat ruokitaan kaksi kertaa päivässä ja muun ajan niillä ei ole ruokaa tarjolla. Jos ei ole ruokaa houkuttelemassa, siilit lakkaavat tulemasta.
- Siili Keränen
Niin ja voit laittaa siileille oman kupin koirahäkkien ulkopuolelle.
Siili on persoona, joka hupenee jo liikenteen vuoksi ilman hävitystä.
http://www.lemmikkisiilit.net/muutkuvat.htm
http://www.lemmikkisiilit.net/siili.jpg
Oi, sanoi siili,
olen tunteellinen siili,
olen hyvä, kiltti, hellä
Ja kenelläpä, kellä
on vastaansanomista?
Se vain on surullista,
että piikkikuoren alla
siilin hellyys piili.
Oi, sanoi siili,
olen surullinen siili,
niin yksinäinen jotta!
Ja se on aivan totta:
se yksinänsä eli
ja piikein piikitteli,
ja piikkikuoren alla
sitten itkeskeli. - siili1
Jos jollain on siilit riesana,voin ostaa vaikka pois,itselläni olisi siilille todella hyvät oltavat.Voin ottaa vaikka 10kpl [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683