Siilit riesana

doomsdayinc

Olisiko kenelläkään neuvoa että miten sais siilit lähtemään alueelta? Sukulaisellani on ongelma ulko koirien kanssa kun joka yö siilit liikuskelevat alueella yrittäen tulla rosvoamaan koirien ruokia. Tämän lisäksi koko naapurusto on ärsyyntynyt kun koirat haukkuvat yötämyöten kun nämä piikikkäät kaverit liikuskelevat koirien häkkien vieressä. Ja minkäs metsästyskoira luonteelleensa voi.

4

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiraammies

Eihän siilistä ole muuta kuin hyötyä. Ei kait aina tarvitse tuhota ympäristöä jos joku ei toimi. Opettakaa koiranne, se on paljon järkevämpää.

• rekisteröitymätön**

Miksi koirilla on ruokaa öisin? Ainakin meillä koirat ruokitaan kaksi kertaa päivässä ja muun ajan niillä ei ole ruokaa tarjolla. Jos ei ole ruokaa houkuttelemassa, siilit lakkaavat tulemasta.

• Siili Keränen

Niin ja voit laittaa siileille oman kupin koirahäkkien ulkopuolelle.

Siili on persoona, joka hupenee jo liikenteen vuoksi ilman hävitystä.
      http://www.lemmikkisiilit.net/muutkuvat.htm

http://www.lemmikkisiilit.net/siili.jpg

Oi, sanoi siili,
      olen tunteellinen siili,
      olen hyvä, kiltti, hellä
      Ja kenelläpä, kellä
      on vastaansanomista?
      Se vain on surullista,
      että piikkikuoren alla
      siilin hellyys piili.

Oi, sanoi siili,
      olen surullinen siili,
      niin yksinäinen jotta!
      Ja se on aivan totta:
      se yksinänsä eli
      ja piikein piikitteli,
      ja piikkikuoren alla
      sitten itkeskeli.

• siili1

Jos jollain on siilit riesana,voin ostaa vaikka pois,itselläni olisi siilille todella hyvät oltavat.Voin ottaa vaikka 10kpl [email protected]

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      128
      5256
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      187
      4971
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      85
      3454
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2986
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2322
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      241
      1757
    7. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      82
      1325
    8. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      99
      1309
    9. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      1020
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      120
      992
    Aihe