Onko kellään kokemuksia 8 venasesta 4-pisteruisku astra F autoista. Itsellä pelaa ihan ok:sti. Mitä nyt hieman lelumaisuutta, natinaa, pientä nykimistä pinta kaasulla/ ilman kaasua mentäessä. Hyvä ajettava, siisti ja pikku ruokainen. Kaupunki max 9l 100km. Ajettu 6L 72km noin pelkkää kaupunkia, lyhyt ajoa. Matkassa 6.2l sataselle. Taloudellinen auto.
Mistähän voisi pikku nykiminen johtua, jos nyt ei vikaa etsi merkistä vaan koneesta :)
Astra F 1.6i 8v 100hp tietoa?
4
284
Vastaukset
- dibadaabaa
Tulpat johdot, Jos ei auta niin puola ja lamba anturi. Näin omasta kokemuksesta. Natina jos tulee ovesta vaiha saranatapit. Toinen o avatavassa tuhkakupissa oleva metallisuoja (ylhäällä avattaessa) joka resonoi ajon aikana ärsyttävästi.
- dulkvist
itelle 1.6 16v..samaa vikaa, jokin natisee edessä, mutta eipä katsastuksessa vikaa löytynyt. Itellä tuo pintakaasu nykiminen johtuu egr-venttiilistä..mutta kun hyvin putsailee tai vaihtaa uuteen niin loppuu.Sen tukkiminen tiivisteellä parantaa asiaa mutta vikavalo mollottaa sen jälkeen.Maantieajossa tuo 16 venttiilinen on ainakin melkein litran taloudellisempi.
- parempi kone
mutta kyllähän se tuo 8-venttiilinen on paras/luotettavin kone opelilla,ne nuo 16-venttiiliset ecotecit on täyttä kuraa..ja rahan MENOA! ei voi estää...
- Edellisen naapuri
Täyttä asiaa,8-venttiilinen on paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1008751
- 474319
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html381516- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121180Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837