Varamummoa (-pappaa,tätiä)

varamummoa? :)

Eksyinpä tänne sivulle, ja täällä moni onkin huudellut varaisovanhempia.
Niin myös minä!
Meillä ei asu sukulaiset eikä tuttavat lähettyvillä, eikä meillä siis ole ketään joka voisi lasta hoitaa paria tuntia kerrallansa.
Poikamme on nyt päälle 4kk vanha, ja hakusessa olisikin turvallinen aikuinen ihminen, joka silloin tällöin olisi pari tuntia kerrallansa pojan kanssa, jotta saisimme miehen kanssa käydä vaikkapa syömässä kaksin :)

Löytyykö pääkaupunkiseudulta?

9

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mumppa

      Olen 63 vuotias, mummo, jonka lapselapset ovat jo " isoja" ,näemme silti joka viikko, sekä soittelemme iltaisin sanoen hyvää yötä.
      Lapsilla on hyvä koti, toimivat ihmissuhteet, turvallinen lapsuus josta olen kiitollinen.
      Eväät siihen,miten omat lapset kasvattavat lapsensa tulevat lapsuudenkodista.
      Minulla on runsasti aikaa, elän yksin, olen perusterve, tasapainoinen, ja lapsista pitävä mummoihminen.
      Joskus tuntuu surulliselta kun kuulee miten monet nuoret perheet ovat täysin ilman isovanhempa kuka mistäkin syystä.
      Minä en ole koskaan tyrkyttänyt omia oppejani lapsilleni siitä, miten heidän " pitää" hoitaa lapsiaan. Maalaisjärjellä pärjää.
      En ole enää työssä, joten aikaa on, kuten jo kirjoitin.
      Jos onnistuisi, haluaisin vain auttaa nuorta perhettä - ajat ovat niin toisenlaiset siitä, kun omat lapseni olivat pieniä - koko elämänrytmi on jotenkin niin hektinen.

      • varamummoa? :)

        Hei!

        Antaisitko sähköpostiosoitteesi, niin voisin laitella postia tulemaan :)


      • Kasvetaan yhdessä?

        Täällä länsisuomessa 29100-alueella kaivataan juuri Sinunlaistasi oikeaa mummoihmistä. Meidän perhe voi hyvin (isä äiti 2 ja 4-v.), mutta lapset kaipaavat kovasti vanhemman ihmisen syliä ja huomiotameidän vanhempien lisäksi, huomaan sen, vanhempi osaa jo sanoakin sen. Meillä ovat kaikki mummot ja papat edesmenneitä. Viestiä tänne vain, niin vastailen.


    • 3 pienen äiti

      Mumppa, missä päin Suomea asut? Täällä pohjois-pohjanmaalla kaivataan myös varamummoa/isovanhempia...

    • joko

      Onko löytynyt?

    • varamummoa

      Ei ole vielä löytynyt :)

    • nnnnnnnnn

      Täällä olisi yksi.Tosin olen nuorempi, ja voisin olla tätinä, mutta ei haittaa vaikka mummoksikin sanottaisiin.

      • nnnnnnnnn

        Pohjanmaalta olen.


      • päiviläinen

        Hei palasin taas kurkkaamahan tänne tulleita viestejä, josko joku olis vastannut......... Ja olitki- Sinä! Minäkin olen pohojanmaalta. Perheemme asuu nyt vain länsirannikolla. Mutta voisitko tulla meille läheiseksi/rakkaaksi mummaksi (täti-nimikin kelepaa). Meillä ei ole enää Härmän mummaa, sillä äitini kuoli 1 v. sitten. Lapsilla ei ole ainuttakaan isovanhempaa.
        Rohkenethan laittaa viästiä tulemahan: paivi.luotonen(ättä)gmail.com


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe