Miehet miksi kiinnostus tyttöystävään loppuu?

Hollys

Miehet, mistä johtuu ettei nainen enää kiinnosta? Olen ollut poikaystäväni kanssa suhteessa muutaman vuoden ja seksi on lähes kokonaan loppu, tapahtuu maksimissaan kerran kuukaudessa (ennen päivittäin/viikoittain). Olen aina ollut suhteellisen viehättävä, ja edelleen saan paljon huomiota ulkopuolisilta miehiltä ja seksiehdotuksia, mutta omaa miestäni ei näytä kiinnostavan. Pidän itsestäni huolta, enkä ole lihonut tai muuta vastaavaa. Rakastan seksiä, eikä minulla ole estoja minkäänlaisen seksin suhteen. Mieheni runkkaa kyllä, joten täydellisestä himojen menetyksestä ei ole kyse. Välillä seksin aikana hänellä lopahtaa täysin kiinnostus. Mitä on tapahtunut? Mitä voin tehdä toisin? Vai onko ainoa vaihtoehto miehen vaihto? Olemme 3-kymppisiä.

153

10141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aqualan81

Sama tilanne...Vuosi seurustelua takana ja kesän aikana tapahtui tämä lopahdus...mies sanoo syyksi, että on kyllästynyt olemaan aina aloitteen tekijä ja se kasaa paineita. Olen aina halukas seksiin ja nautin todella paljon. Ollaan kokeiltu erilaisia juttuja.
      Myönnän etten ole rohkea tekemään aloitteita, mutta toisaalta miksi mies ottaa aloitteen tekemisestä paineita? Kokeeko etten pidä häntä tarpeeksi kiinnostavana vaikka luulo ei ole tiedon väärti todellakaan. Haluan häntä paljon.
      Otettava härkää sarvista ja tartuttava asiaan ilmeisesti vaikka kuinka tuntuis vaikealta. TOivottottavasti auttaa asiaan.

• Mieess

Todennäköisesti sinäkin tykkäät siitä että sinua halutaan. Se tuntuu hyvältä. Ja kun et koskaan tee aloitetta, et koskaan toisin sanoen sano miehellesi että haluat häntä. Siis osoita sitä kongreettisesti. Se syö itsetuntoa.
        Se vaan alkaa vi****amaan, kun toinen dissaa henkisellä tasolla.

Teillä naisilla on väärä kuvitelma, siitä mitä miehet arvostaa naisissa.
        Pari suhteessa ei loppujen lopuksi ole niinkään merkitystä ulkonäöllä, vaan sillä; tykkääkö toisesta. Ja jos toisesta ei tykkää, on hän todella epäseksikäs.
        Yhden illan panot nyt on asia erikseen. Silloin etsitään se baarin kaunein blondi panopuuksi. Mutta parisuhde seksi onkin aivan eri juttu ( toimiva parasta ). Siinä mennään paljon henkisesti lähemmälle tasolle, joka täyttää miehen ja naisen emotionaaliset tarpeet.

Toki saatte huomiota miehiltä, jotka eivät ole päässeet teitä henkisesti lähelle, kuten parisuhteessa toisen oppii tuntemaan.

Koitappa ottaa miehesi tarpeet henkisellä tasolla huomioon, niin alkaapa seksikin luistaa.
        Jos parisuhde on pinnallinen, niin aika nopeasti se alku hurmos loppuu ja se ei kanna pitkälle.

• JohnCe

MIKÄ SIINÄ SITTE NIIN VAIKEETA ON?! Jos tiedät itekki syyn ni mikset jumalauta tee mitään?! Menee hermot tommosiin ajattelumalleihin...... "mies sanoo syyksi, että on kyllästynyt olemaan aina aloitteen tekijä" MIKSET SITTE TEE ITE ALOTETTA VÄLILLÄ? olishan se ny oikeus ja kohtuus. Tyhmä saa olla muttei yksinkertanen

• eikö nämä ole...
        Mieess kirjoitti:

Todennäköisesti sinäkin tykkäät siitä että sinua halutaan. Se tuntuu hyvältä. Ja kun et koskaan tee aloitetta, et koskaan toisin sanoen sano miehellesi että haluat häntä. Siis osoita sitä kongreettisesti. Se syö itsetuntoa.

Pari suhteessa ei loppujen lopuksi ole niinkään merkitystä ulkonäöllä, vaan sillä; tykkääkö toisesta. Ja jos toisesta ei tykkää, on hän todella epäseksikäs.
        Yhden illan panot nyt on asia erikseen. Silloin etsitään se baarin kaunein blondi panopuuksi. Mutta parisuhde seksi onkin aivan eri juttu ( toimiva parasta ). Siinä mennään paljon henkisesti lähemmälle tasolle, joka täyttää miehen ja naisen emotionaaliset tarpeet.

Toki saatte huomiota miehiltä, jotka eivät ole päässeet teitä henkisesti lähelle, kuten parisuhteessa toisen oppii tuntemaan.

Koitappa ottaa miehesi tarpeet henkisellä tasolla huomioon, niin alkaapa seksikin luistaa.
        Jos parisuhde on pinnallinen, niin aika nopeasti se alku hurmos loppuu ja se ei kanna pitkälle.

provoja?

Olen täällä sata kertaa kertonut että provo pelleily aiheita, mutta aina huudetaan takas että "ei ku oikeita!"

Voi mikä idioottimainen kysymys provottajalta eli aloittajalta, ja saman henkistä porukkaa kyselee kaveriksi, kun ette ole kiinnostavia niin mitä sitä kertomaan ja jakamaan ja kokoontumaan ja joukolla ihmettelemään.

• Miehet kyllä tykkää tehdä sen aloitteen, mutta naisen pitää riittävän usein ymmärtää myös antaa, niin aloitteen tekemisessä säilyy mielekkyys ja siinä saa sitten metsästää samalla.

Jos taas "aloitteen teko" menee joka kerta pitkälliseksi vonkaamiseksi siten, että harvoin saa ja silloinkin vähän vastahakoisesti, niin eihän sitä kauaa jaksa, kun pakit vaan sattuu ja silloin, kun ei vielä satu, niin ainakin turhauttaa.

• dissailija
        Mieess kirjoitti:

Ei kannata käyttää sivistyssanoja jos ei osaa niitä edes kirjoittaa. Kongreettisesti on konkreettisesti.

Tämähän ei tietenkään itse keskusteluun kuulu, mutta "dissaa"

• EiOleKummoinenTaso
        dissailija kirjoitti:

Ei kannata käyttää sivistyssanoja jos ei osaa niitä edes kirjoittaa. Kongreettisesti on konkreettisesti.

Täällä on noin puolet kommenteista sitä tasoa, että itse ainakin joudun yleensä miettimään onko jälleen kerran kyseessä vähäjärkisen esittäminen, vai aito vähäjärkinen, ja kun itsekkään en ole mikään järjen jättiläinen, niin sekin kertoo jo paljon näiden kommenttien ala-arvoisesta tasosta.

• OLD NESTOR

PIHTAA ENEMMÄN JA HÄRNÄÄ SEKSUAALISESTI...NIIN KYLLÄ KIINNOSTUS KASVAA,,,

MIES KAIPAA AINA JOTAIN "PELIÄ"

• huommauttajaaa
        eikö nämä ole... kirjoitti:

provoja?

Olen täällä sata kertaa kertonut että provo pelleily aiheita, mutta aina huudetaan takas että "ei ku oikeita!"

Voi mikä idioottimainen kysymys provottajalta eli aloittajalta, ja saman henkistä porukkaa kyselee kaveriksi, kun ette ole kiinnostavia niin mitä sitä kertomaan ja jakamaan ja kokoontumaan ja joukolla ihmettelemään.

ja voin sanoa ns. provopelleilyhuutajaprovoilijalle, että elämänkokemuksen ja oikeiden elämän ilmiöiden tunteminen on idiootilla aika laimeaa. Ilmeisesti et ole ollut koskaan avioliitossa etkä myöskään tunne ihmiselämää juuri lainkaan. Eli oikestaan voisi sanoa. Sinä olet provoilija. Ei keskustelun aloittaja.

• Olet täysin väärässä
        huommauttajaaa kirjoitti:

ja voin sanoa ns. provopelleilyhuutajaprovoilijalle, että elämänkokemuksen ja oikeiden elämän ilmiöiden tunteminen on idiootilla aika laimeaa. Ilmeisesti et ole ollut koskaan avioliitossa etkä myöskään tunne ihmiselämää juuri lainkaan. Eli oikestaan voisi sanoa. Sinä olet provoilija. Ei keskustelun aloittaja.

Minkä tähden kaikki paska täytyy jakaa ja kaikki paskaa kokevat ihmiset ovat aitoja?

Olkaa hiljaa siitä paskasta, hoitakaa asianne ilman jatkuvaa vinkumista, ja jos JOS on pakko avautua ja jakaa jotain asioita, niin tehkää se niistä elämänne hyvistä asioista.

Teille yleisesti se jos se häviää on aitoa, ja jos voittaa on epäaitoa ja jopa halveksittavaa, sitten jaatte sitä elämänoppianne kuin virusta.

• kimmo saari

minä ja monet kaverini pidämme samanikäisiä NAISystäviä liian vanhoina jotka alkaa lässyttämään kodinperustamisesta,vauvoista,paikoilleenasettumisesta jne.
        ME haluamme vetää sen 20-30 vuodet vielä uudestaan jonkun 20-kymppisen kanssa joka chillaa ja bailaa vielä täysillä ja ei itsekään täydy kelaa ku omia tarpeita,siistii vai mitä?Kymmenen vuoden kuluttuu täytyy kattoo jaksaako vetää vielä yhen kybän mut teillä naisilla alkaa toi vauvabuumi painaa päälle ja päätökset on tehtävä ennen 40vtta.
        Meidän ei ja sit alkaa narina tai tulee kämpän vaihto et näin se menee hei.

• Voiivoidisdis
        dissailija kirjoitti:

Taisi kolahtaa, kun etsit hyökkäyksiä epäolennaisista asioista :D

• Moosan Manne
        OLD NESTOR kirjoitti:

PIHTAA ENEMMÄN JA HÄRNÄÄ SEKSUAALISESTI...NIIN KYLLÄ KIINNOSTUS KASVAA,,,

MIES KAIPAA AINA JOTAIN "PELIÄ"

Hai mitkä pihtaat,jos ¤ on kuin keilahalli?

• totuuden torvi
        Olet täysin väärässä kirjoitti:

Minkä tähden kaikki paska täytyy jakaa ja kaikki paskaa kokevat ihmiset ovat aitoja?

Olkaa hiljaa siitä paskasta, hoitakaa asianne ilman jatkuvaa vinkumista, ja jos JOS on pakko avautua ja jakaa jotain asioita, niin tehkää se niistä elämänne hyvistä asioista.

Teille yleisesti se jos se häviää on aitoa, ja jos voittaa on epäaitoa ja jopa halveksittavaa, sitten jaatte sitä elämänoppianne kuin virusta.

Hollys kirjoitti:
        "Miehet, mistä johtuu ettei nainen enää kiinnosta? Olen ollut poikaystäväni kanssa suhteessa muutaman vuoden ja seksi on lähes kokonaan loppu, tapahtuu maksimissaan kerran kuukaudessa (ennen päivittäin/viikoittain). Olen aina ollut suhteellisen viehättävä, ja edelleen saan paljon huomiota ulkopuolisilta miehiltä ja seksiehdotuksia, mutta omaa miestäni ei näytä kiinnostavan. Pidän itsestäni huolta, enkä ole lihonut tai muuta vastaavaa. Rakastan seksiä, eikä minulla ole estoja minkäänlaisen seksin suhteen. Mieheni runkkaa kyllä, joten täydellisestä himojen menetyksestä ei ole kyse. Välillä seksin aikana hänellä lopahtaa täysin kiinnostus. Mitä on tapahtunut? Mitä voin tehdä toisin? Vai onko ainoa vaihtoehto miehen vaihto? Olemme 3-kymppisiä."

Saat sitten vaihtaa vähän väliä, sillä aivan 100-varmana se seuraavakin mies vähentää tahtia ajan kanssa. Seksuaalielämässä on se ikävä juttu että tuttu ja turvallinen alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään ja halutaan uutta ja jännää sekä kiinnostusta vierailta kiksin saamiseksi. Tämä tarkoittaa jatkuvaa vaihtorumbaa.
        Vaikka olisi Tom Cruise, Brad Pitt, Tauski Peltonen, Johnny Depp, Antonio Banderas, Beyonce Knowles, Jenni Vartiainen, Jennifer Lopez, Adriana Lima tai Pamela Anderson niin vakikumppanin mielenkiinto haalistuu ajan mittaan ja vanha, tuttu, turvallinen ei saa enää kiksejä aikaan. Sama juttu miesten ja naisten kanssa. Kiihkeää hekumaa ei saa ikuiseksi ajaksi.

• naineeen
        Mieess kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mieltä. Olen vain nainen ja minulta lopahti totaalisesti kiinnostus ex-mieheeni. Saatoin joskus nähdä unta seksistä, mutta kun arki oli täysin ilman kunnioitusta ja arvostusta, elämän-näkemyksemme vuosien mittaan alkoivat olla niin erilaiset, hänen panostus arkeen oli vain jos ihan pakko niin minua alkoi ihan inhottaa hereillä ajatus seksistä. Hän olisi halunnut missä vain ja milloin, mutta se oli vain seksiä, suoraan vaan yritti housut jalasta ja menoksi, ihan kuin joku panopuu vain olisin ollut...Hänellä olisi ollut mahdollisuus jos olisi edes yrittänyt kunnioittaa minua.

• zxz.
        totuuden torvi kirjoitti:

Hollys kirjoitti:
        "Miehet, mistä johtuu ettei nainen enää kiinnosta? Olen ollut poikaystäväni kanssa suhteessa muutaman vuoden ja seksi on lähes kokonaan loppu, tapahtuu maksimissaan kerran kuukaudessa (ennen päivittäin/viikoittain). Olen aina ollut suhteellisen viehättävä, ja edelleen saan paljon huomiota ulkopuolisilta miehiltä ja seksiehdotuksia, mutta omaa miestäni ei näytä kiinnostavan. Pidän itsestäni huolta, enkä ole lihonut tai muuta vastaavaa. Rakastan seksiä, eikä minulla ole estoja minkäänlaisen seksin suhteen. Mieheni runkkaa kyllä, joten täydellisestä himojen menetyksestä ei ole kyse. Välillä seksin aikana hänellä lopahtaa täysin kiinnostus. Mitä on tapahtunut? Mitä voin tehdä toisin? Vai onko ainoa vaihtoehto miehen vaihto? Olemme 3-kymppisiä."

Saat sitten vaihtaa vähän väliä, sillä aivan 100-varmana se seuraavakin mies vähentää tahtia ajan kanssa. Seksuaalielämässä on se ikävä juttu että tuttu ja turvallinen alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään ja halutaan uutta ja jännää sekä kiinnostusta vierailta kiksin saamiseksi. Tämä tarkoittaa jatkuvaa vaihtorumbaa.
        Vaikka olisi Tom Cruise, Brad Pitt, Tauski Peltonen, Johnny Depp, Antonio Banderas, Beyonce Knowles, Jenni Vartiainen, Jennifer Lopez, Adriana Lima tai Pamela Anderson niin vakikumppanin mielenkiinto haalistuu ajan mittaan ja vanha, tuttu, turvallinen ei saa enää kiksejä aikaan. Sama juttu miesten ja naisten kanssa. Kiihkeää hekumaa ei saa ikuiseksi ajaksi.

Älä nyt koko aloittajan tarinaa toista.. Kiinnostus loppuu kun täytyy kaikki paska toisesta nähdä ja nukkua samassa sänkyssä yönsäkin...Minä en niin tekis.

Ei ihminen jokatilanteessa ole ihana.

• Hyi mikä lista
        totuuden torvi kirjoitti:

Hollys kirjoitti:

Kuka noista listaamistasi julkkiksista muka oikeasti on kiinnostunut?

Joo tiedän että on ehkä vaikea käyttää normi tavis henkilöiden listaa kun kukaan muu ei sitten niitä tunne, mutta tuo listasi on ihan ö luokan lista, olisit vain käyttänyt vaikka unelmanainen/mies sanaa eikä tuollaista ala arvoista huomiohakuisten hönökkien listaa.

• jotainvinkkiä

Miehet vihaa arkea ja jos teillä seksielämä on vaan osa arkea niin se loppuu kyllä kiinnostuksen puutteeseen. Kyse ei ole ulkonäöstä sinällään vaan olemuksesta kokonaisuutena. Kysykääpä iteltänne montako kertaa olette esimerkiksi imuroineen pelkillä pikkareilla ja t-paidalla.. ja jos ootte niin ootteko tarjonnu persettä koskaan siinä samalla?

Todennäköisesti ette vaan ootte vaan arkisesti imuroinu ja jäkättäny siinä samalla ukollenne ku se ei simuroi tms. tiskaamista.

Onko seksi teille vaan sellasta "odotan et mies teee aloitteen" tai meette peiton alle just klyyvari esilllä ja sanotte miehelle siin vieres et "voistasko silleen..?". Tuollanen ei vaan kiinnosta miehä paskaakaan vähän ajan päästä.

• Mielikuvi'tus

Eli vedä päälle viikon ajaksi vetävimmät uikkarit ja tiskaa ja imuroi ja pese wc-pytty näissä kutimissa, niin saat ihmetellä viimeistään parin päivän sisällä miehesi köyrimistä sun ihanan per'seesi kimpussa.

Tee arjesta kiihoittavaa miehellesi, SINÄ nussittavana naisena olet kiiman kohde, miehesi objekti, heitä vit'tuun arkiahot ja opettele ärsyttämään ja kiihoittamaan miehesi ekstaasiin, niin silloin SÄ itsekin saat varmat kunnon pa'not pikana ja pitkänä, oikein putkeen.

Älä enää vetkuttele.

• Paitsi...
        Mielikuvi'tus kirjoitti:

Eli vedä päälle viikon ajaksi vetävimmät uikkarit ja tiskaa ja imuroi ja pese wc-pytty näissä kutimissa, niin saat ihmetellä viimeistään parin päivän sisällä miehesi köyrimistä sun ihanan per'seesi kimpussa.

Tee arjesta kiihoittavaa miehellesi, SINÄ nussittavana naisena olet kiiman kohde, miehesi objekti, heitä vit'tuun arkiahot ja opettele ärsyttämään ja kiihoittamaan miehesi ekstaasiin, niin silloin SÄ itsekin saat varmat kunnon pa'not pikana ja pitkänä, oikein putkeen.

Älä enää vetkuttele.

Mutta mitä jos aloittajan ulkonäkö onkin sitä tasoa, että vessanseinän kaakelitkin halkeilee kun hän menee keikistelemään sinne niissä kutimissaan?

• nainen vain

niin, mutta varsinkin jos on lapsia niin se arki on aika iso osa elämää. Kun lapset pyörii jaloissa ja yritätä kiireellä saada siivottua niin vähiten silloin miettii jotain ehdottamaasi p...tarjoamista. Oletko itse koskaan tarjonnut tilanteessa itse apua, jotta naisen voimat riittäisi siihen että lasten mentyä nukkumaan ei tarvitsisi siivota tai sitten lopen uupuneena kaatua sänkyyn, jolloin ainoa mikä on mielessä on uni ja lepo. TE miehet valitatte että vaimo ei jaksa sekstailla, mutta ensi kerran kun tulee mieleen valittaa niin mieti ensin olenko auttanut vaimoani, olenko antanut hänen nostaa edes kerran jalat ylös, voisinko laittaa lapset nukkuu ja vaikka sen jälkeen tuoda lasillisen viiniä ja hieroa hänen väsyneitä jalkojaan rauhassa ilman heti seksuaalista latautumista...Mietippä näitä ja ehkä nainen syttyy taas.

• Plussaan sua
        nainen vain kirjoitti:

niin, mutta varsinkin jos on lapsia niin se arki on aika iso osa elämää. Kun lapset pyörii jaloissa ja yritätä kiireellä saada siivottua niin vähiten silloin miettii jotain ehdottamaasi p...tarjoamista. Oletko itse koskaan tarjonnut tilanteessa itse apua, jotta naisen voimat riittäisi siihen että lasten mentyä nukkumaan ei tarvitsisi siivota tai sitten lopen uupuneena kaatua sänkyyn, jolloin ainoa mikä on mielessä on uni ja lepo. TE miehet valitatte että vaimo ei jaksa sekstailla, mutta ensi kerran kun tulee mieleen valittaa niin mieti ensin olenko auttanut vaimoani, olenko antanut hänen nostaa edes kerran jalat ylös, voisinko laittaa lapset nukkuu ja vaikka sen jälkeen tuoda lasillisen viiniä ja hieroa hänen väsyneitä jalkojaan rauhassa ilman heti seksuaalista latautumista...Mietippä näitä ja ehkä nainen syttyy taas.

Iso plussa sulle :)

• 1

Jep, noin on.
      Seksi on niin paljon muutakin kuin vain pelkkää peiton alla panemista.

• ....................

...........

• lolololoooo

Seksistä tehty liian suuri juttu. Sitä ilmankin voi olla helvetin hyvin, eikä siitä sairastu.

• freud

lucy luciano lusi kaa horot ettei miehetkin ovi on auki tervetuloa onko porkkaa. kuka oli hulluin

• VANHASSA VARA PAREMP

PUHUT ASIAA

SUOMALAINEN YHTEISKUNTA ON PERVERSSI

• Filosoiva Kone

Samaa mieltä. Olen elänyt koko elämäni sinkkuna ja ilman seksiä ja voi aivan hyvin. Eikä seksi edes kuulu kiinnostukseni kohteisiin muutenkaan. Jos joku haluaa seksiä noin paljon, hänen on oltava seksin narkomaani. Seksi on siis huume.
        Oman näkemykseni mukaan seksi ei ole rakkautta vaan himoa. Olenko oikeassa vai väärässä?
        Haastanpa teidät olemaan selibaatissa niin pitkään kuin voitte, masturbointi kielletään. Jos onnistutte olemaan selibaatissa vähintään puoli vuotta, ette ole seksin narkomaaneja.
        Kokeilkaa ihmeessä, ilman seksiä olen nähnyt maailman erittäin selkeästi, voivatko ihmiset jotka ovat huolestuttavan riippuvaisia seksistä nähdä asioita kuten minä?

• sdfsfsdfds
        Filosoiva Kone kirjoitti:

Samaa mieltä. Olen elänyt koko elämäni sinkkuna ja ilman seksiä ja voi aivan hyvin. Eikä seksi edes kuulu kiinnostukseni kohteisiin muutenkaan. Jos joku haluaa seksiä noin paljon, hänen on oltava seksin narkomaani. Seksi on siis huume.
        Oman näkemykseni mukaan seksi ei ole rakkautta vaan himoa. Olenko oikeassa vai väärässä?
        Haastanpa teidät olemaan selibaatissa niin pitkään kuin voitte, masturbointi kielletään. Jos onnistutte olemaan selibaatissa vähintään puoli vuotta, ette ole seksin narkomaaneja.
        Kokeilkaa ihmeessä, ilman seksiä olen nähnyt maailman erittäin selkeästi, voivatko ihmiset jotka ovat huolestuttavan riippuvaisia seksistä nähdä asioita kuten minä?

Jos olet ukko niin mulkku surkastuu käyttämättä ja eturauhassyövän riski lisääntyy. Jos sinusta pelkkä postimerkin keräily riittää tyydyttävään elämään niin olkoon.

Seksistä saa fyysistä ja henkistä nautintoa, mutta sinähän et siitä mitään tiedä.

• Ilman seksiä

Seksi ei ole ihmisen perustarve kuten unen ja ruoan tarve.
        Oleppa syömättä tai nukkumatta niin kohta sairastut.
        Sensijaan, jos elät ilman seksiä sinun ei käy mitenkään.

Tietäähän sen jo siitäkin, että seksi ei ole ihmisen perustarve:
        Kun harrastat seksiä ja kiihotat itsesi vastaanottavaksi halusi lisääntyvät, mutta jos et harrasta seksiä halusi kuihtuvat olemattomiin. Ja jos ei ole maitoa koskaan maistanut niin kuinka sitä voisi haluta!

Rakkaus on ihmisen perustarve, ei seksi. Näin on.

• Filosoiva Kone
        Ilman seksiä kirjoitti:

Seksi ei ole ihmisen perustarve kuten unen ja ruoan tarve.
        Oleppa syömättä tai nukkumatta niin kohta sairastut.
        Sensijaan, jos elät ilman seksiä sinun ei käy mitenkään.

Tietäähän sen jo siitäkin, että seksi ei ole ihmisen perustarve:
        Kun harrastat seksiä ja kiihotat itsesi vastaanottavaksi halusi lisääntyvät, mutta jos et harrasta seksiä halusi kuihtuvat olemattomiin. Ja jos ei ole maitoa koskaan maistanut niin kuinka sitä voisi haluta!

Rakkaus on ihmisen perustarve, ei seksi. Näin on.

Kiitos tuetasi, olen harvoin kohdannut jonkun, joka ei kohtelisi minua kuin Ihmiskunnan ulkopuolisena avin sen takia etten ryyppää, en harrasta seksiä, en käytä huumeita, enkä myöskään polta. Olen kuitenkin erittäin tyytyväinen elämääni ja saan tukea jopa korkealtakin taholta.

P.S. Penis ei kutistu, vaan pysyy muuttumattomana. Kutistuminen on vain ennakko luulo!

• 13

Kiitos tuetasi, olen harvoin kohdannut jonkun, joka ei kohtelisi minua kuin Ihmiskunnan ulkopuolisena avin sen takia etten ryyppää, en harrasta seksiä, en käytä huumeita, enkä myöskään polta. Olen kuitenkin erittäin tyytyväinen elämääni ja saan tukea jopa korkealtakin taholta.

P.S. Penis ei kutistu, vaan pysyy muuttumattomana. Kutistuminen on vain ennakko luulo!

Tietämättömyys on taivas, totisesti.........

• Mies haluaa olla myös haluttava, ei se ole naisten etuoikeus ;)

• minä vaan

Olen seurustellut nykyisen puolisoni kanssa 11v. Olimme erittäin aktiivisia 5-6 vuoden ajan, kunnes vaimoni rupesi lihoamaan. Ajan myötä halut ovat vähentyneet, joka on monelta osin ikävä asia. Olen yrittänyt vaimolle asiasta kertoakin, mutta tuntuu ettei hän ota asiaa niin vakavasti. Kuitenkin hän on se osapuoli joka haluaa ja painostaa seksistä kokoajan... :-(

• I believe...

Pystytkö syömään koko ajan samaa herkkua? Sama asia, aikaisemmin tai myöhemmin saman naisen kanssa seksiin kyllästyt. Mutta jää kumminkin rakkaus! Jos rakkautta ei ole niin mikään ei pelasta suhdetta

• vanha noita-akka

Miehellä voi olla joku sairaus tai puutostila, jos puhut totta. Tuossa iässä mies haluaa halukkaalta naiselta yhä lisää ja lisää....Jos kaverisi on lapsellinen mies, hänellä saattaa olla fantasiatason ihastus sivullepäin ja siksi hän runkkaa. Jos olisin nuori nainen ja tuollaisessa tilanteessa, tekisin suhteesta lopun melko nopeasti.Ensin keskustelua(jos se nyt pelkältä mulkulta sujuu) ja sitten Banks! Parempia löytyy...kun niitä löytyy vielä nelikymppisenäkin.Älä uhraa nuoruuttasi ja viehättävyyttäsi tyhjään....

• bhjghjthg

Sinulle suhde on siis pelkkää seksiä...

• pölönaamari

Olet nätti ja kiva, mutta tylsä sängyssä. Miestäsi kyllästyttää, ja moni muu osoittaa kiinnostusta, koska ei vielä tunne sinua tarpeeksi hyvin.

• minävaan12

Koska miehiä kiinnostaa mw3,wow ja huorat ja viina ja tupakka

• joku tyyppi

Pornot vaatteet niskaan, hoitsu tai ranskalainen sisäkkö eli "french maid" ovat ne iänikuiset klassikot, jos mies sattuu olevan kiinnostunut jostain elokuvasta tai videopelistä niin yritä selvitä onko hahmoa joksika voisit pukeutua tai jos kommunikointi pelaa niin kysy mieheltäs suoraan että mitä sun pitää tehdä että se antais hupia.

• leipääjasirkushuveja

naisen pitäisi jonglööraajaksi tai trapetsitaiteilijaksi alkaa?
        no johan on taas.
        voihan olla, että naisessa ei olekaan mitään vikaa.

• Jos tilanne on sellainen, ettei mies innostu, niin ei siinä pitsihepenet auta tipan tippaa. Ongelma on miehen ja naisen välisessä dynamiikassa, pitää olla jännitettä, jotta voi olla seksiä.

• hurrt4wt4w

jep, tai voittehän yrittää varaa enemmän omaa aikaa toisillenne. mutta nuo tuppaavat lopahtaa kun tarpeeksi samaa naista jyystää. kiinnostus naiseen laskee ja siten laskee kiinnostus seksiin naisen kanssa. Jätinkin muijani tuossa viime viikolla juuri kyseistä syystä. Ei vaan enään kiinnostanut.

• rfwere3r

Eli heti vaan luovutat, noh tuollaisethan niitä naisia saavatkin. Kylmät pelimiehet.

• niinnn

miestäsi kiinnostaa enemmän luonnoton ja tunteeton porno kuin elävä sinä. Oliskohan sulla tunnekylmä äijä, siltä vaikuttaa... pistä kiertoon.

• dgsgs

Tyypillistä naisten itsekeskeistä ajattelua, ilman kykyä miettiä omaaosuuttaan vaikeuksiin

• seksitri

"Olemme 3-kymppisiä. "

Selittää paljon... Vaikka asiasta ei juurikaan puhuta, sukupuolten väliset biologiset kelloissa tapahtuu paljon tuossa iässä.

24-vuodesta eteenpäin miehen seksihalut alkavat vähenemään, ja hän pystyy hallitsemaan niitä paremmin kuin ennen. Käytännössä hän ei tässä vaiheessa tunne älytöntä halua panna kaikkea mikä liikkuu. 32-vuoden kohdalla tapahtuu seuraava suuri muutos, ja miehen seksihalut laskevat entisestään, ja hän huomaa kiihottuvansa entistä nuoremmista naisista. Tällä tavalla luonto on yrittänyt varmistaa, että siemen menisi mahd. nuorelle ja terveelle naaraalle.

Samaan aikaan, naisten seksihaluat saavuttavat huippunsa, ja jos nainen on sinut seksuaalisuutensa kanssa, hän todennäköisesti haluaa seksiä koko ajan. Tämä jatkuu vaihdevuosiin saakka, ja sen teorisoidaan johtuvan siitä, että naaras varmasti tulisi raskaaksi ja jatkaisi polvea.

Nämä eri tahdissa liikkuvat biologiset kellot on yllättävän monen avioliiton loppu, koska seksihalut eivät täsmää. Jos olet oikeasti pitänyt itsesi kunnossa, tämä ei todennäköisesti ole kuitenkaan syy himojen loppumiseen, vaan puhumme ennemmin "Coolidge" ilmiöstä.

Coolidge ilmiössä on kyse siitä, että miehen biologiset seksihalut yksinkertaisesti vähenevät, jos hän on saman kumppanin kanssa pitkän aikaa. Käytännössä tutkimukset löysivät biologisten halujen palavan normaaliksi joko odottamisen, tai uuden naaraan myötä. Jo yksi kerta uuden naaraan kanssa näytti palauttavan seksihalut täysin, joten...

Oletteko harkinneet parinvaihtoa? Jos teette asian yhteisellä sopimuksella ja pystytte pääsemään siitä yhteisymmärrykseen, se saisi hänen seksihalunsa palaamaan todennäköisesti jo parin kerran jälkeen.

• hjghjghkgh

Ai näinkö se meneeki. Ittellä vasta nyt on heränny kunnon mielenkiinto ja ikää jo 34 v. Olisko sitten myöhäinen murrosikä :)

• myöskin30vMies

Olin kirjoittamassa juurikin tästä asiasta itsekin, muttei näköjään tarvitse. Asia on itseasiassa juurikin näin.

• Kyllähän se on niin että aika tekee tehtävänsä ja ei se saman mannapuuron syönti enää houkuta kun näkee muualla jopa herkullisia mansikoita! Toisaalta kyllä niihin mansikoihinkin sitten ajan kanssa kyllästyy :) NAM JA SLURP! Pitäs varmaan aina 5 vuoden välein vaihtaa uus lelu niin sillähän pärjäis eteenpäin ja kiima ois koko ajan päällä! Näin on marjat....aatteleppa ite....

• akka

Kyllä se niin on,että MIES on kyllästynyt akkaansa! Muija leikkii prinsessaa ja näyttää hyvältä, mutta sisin on läpimätä! näin on! Kyllä aidan toisella puolella on parempaa!!!!!! Miehenne harrastaa hyvän naisen kanssa seksiä, kaverina jossain! Nainen joka osaa ALOITTEEN! Te makaatte kuin lahnat ja odotatte että mies tekee, kyllä miehen kuuluu ottaa! Prkl lemppaisn muijan ulos, jos olisi sellainen! Joo uskon että joku " ihana uusi mies on teidät ottanut ja pannut kunnolla pari vuotta sitten" Nyt itkette sitä täällä! ? Sanoin jo että Miehet ei jaksa aina tehdä aloitteita! Siksi Lidlin myyjätär vaihdettiin teihin akat! :D Miehen puheiden mukaan, tämä myyjä on helmi! Pitkät sääret, joita pitkin kieli kulkee ylös ja nainen kuuma tanko-tanssija :) lurps :P Kelpaisi mulle perverssikundille myööösss :P Pitää mennä runkulle nyt myyjästä puheenollen :P Samaa miestä se brune ja blondi pani? Heh oliko näin?:D

• JK

ENNTIEDÄ

• .-.-.

Hankkisit kokemusta!

• vaihda miestä..halut on aina mennyt kun nainen on pettänyt

• Moosan manne

Hai,miksipä puikkelehtia töykeästi Ladalla kun voi kurvata lahjakkasti mersulla.

• JK

odotamme vastausta? :D

• Seppo

Jospa tussusi on kerinny lurpsahtamaan. Tarjoa ryppyreikää! Anteeks! :D

• rewddd

Itse olen 23 vuotias mies enkä koskaan ole ollut sukupuoliyhteydessä, ehkä en enää edes haluakkaan

• kake 53

Vaiha ukkoa!!!! On niitä sellasiakin ukkoja joita kiinnostaa nainen enempi ku runkkaus!

• miehetkin "pihtaa"

Itselläni sama juttu. Olen siis nainen ja olen yhtä hyvässä kunnossa kuin suhteen alussa, jolloin seksiä oli paljon. Tai oikeastaan sitä oli vuosien ajan paljon, kunnes aloimme virallisesti seurustella, sen jälkeen se väheni pikku hiljaa. Tuli melkein tunne, että oliko seksi aiemmin suurelta osin suorittamista ja esittämistä, ja nyt voi vain olla edes yrittämättä..
      Itse jossain vaiheessa kyllästyin ainaiseen aloitteiden tekoon kun aina toista "väsytti". Mies vielä on se meistä joka on hieman kerännyt kiloja, mutta kehun häntä silti paljon hän rehellisesti sanoen hän on mielestäni yhtä kiihottava kuin suhteen alussa.
      Olen estoton sängyssä ja myös itse ostanut kaikki lelut mitä on kokeiltu (siinäkin tulee tunne ettei toinen edes yritä), ehdottanut kolmatta pyörää (miestä tai naista, mutta ei kuulemma halua) ja minä olen se joka tekee alotteita jnejne.
      Nyt kun tarkemmin ajattelee, niin ensin loppui hänen osaltaan suu*****. Itse olen aina antavana osapuolena, toisaalta se on kyllä omista haluistanikin kiinni koska kiihotun itse siitä, mutta kyllä aikanaan nautin vastaanottaa sitä kun sitä vielä sai.
      Kyllä hän kai jonkun verran pornoa katsoo, onneksi, sillä tarkoittaa että fysiologisesti ei ongelmia. Itsekin katson aika paljon, ja onneksi meillä on niin hyvä suhde että kehtaan masturboida iltaisin hänen vierellään. Tosin outoa ettei sekään sytytä. :/
      Olen itse järkeillyt, että toista ei vaan kiinnosta, mutta kun toinen väittää muuta ja toisaalta meillä on todella paljon muuten läheisyyttä (haleja, suutelua jne), ja nauramme ja viihdymme toistemme seurassa. Olemme myös hyvin avoimia, joten epäilyni hänen mahdollisesta homoudestaankin on aiheeton (olen itsekin bi).

Kuitenkin olen tyytyväinen suhteeseen kun rakastan miestäni, mutta mielelläni näyttäisin sen useammin vällyjenkin sälissä. :)

• gedrhe

Pitäiskö sun vaikka jutella asiasta ukkos kaa kenties esim.? Tuskin se täällä puimalla ainkaa kauheesti auttaa..

• hampaidenkiristystä

Puhuminen vaan pahentaa tilannetta kuulemma, aikanaan puhuttiin MONESTI. Tai sitten sanoo että sori, ihan totta, tekee yhden aloitteen ja se jää taas siihen. Niin kauan kun asiasta ei puhu, muu suhde kunnossa. Mutta siinä oikeassa, että mitä sitä tänne jauhamaan. :D kunhan teki mieli avautua, kun en naisystävillekään halua näistä asioista puhua.

• Arz

Minä sain ainakin aikoinaan tarpeeksi, kun vaimo kiinnitti enemmän huomiota muihin (vrt. saan huomiota muilta miehiltä), ei tehnyt KOSKAAN itse aloitetta vaan piti vongata ja silloin "sain" n. kerran kk:ssa. Laitoin tosiaan tuonkin lainausmerkkeihin, koska ei sellaisesta pakkonainnista nauti. Erosin, ja sen jälkeen hän vonkaa minua takaisin... ei kiitos.

JOS rakastat miestäsi, kiinnitä huomiosi muiden miesten sijasta omaan ukkoosi, älä oman egosi pönkittämiseen

• Yksi ajatus

Parinvaihto saa vain vertailemaan toista ja itseä muihin eli etäännyttää molempia arkitodellisuudesta. Pornon katsominenkin lähinnä koukuttaa pinnallisesti ja etäännyttää tosielämän ihmissuhteesta, myös sen seksistä, jossa tunteet ovat aina läsnä, sillä tuntee toisen ja hänen päivän ja elämän tilanteen.
      Usein kehotetaan lähtemään toisen huomioimisesta kaikin muin tavoin ensin. Vähitellen edetään keskustelun ja kysymysten (mistä pidät? mikä on hyvin? mikä ei tunnu omalta?) sekä hellyydenosoitusten avulla vaikka vasta parin viikon päästä seksiin yhteisellä sopimisella. Seksi ei voi olla pääasia pitkässä suhteessa, vaan se, että molemmat voivat kaikilla tasoilla mahdollisimman hyvin. Luottamukselliseen ja arvostavaan syvään ystävyyteen ja uudelleen ihastumiseen perustuvaan haluun ei kuulu pakkoa laskea ja vertailla seksikertoja. Kun tutustutaan uudestaan monella tasolla seksi tulee puheeksi, sanoiksi ja teoiksi. Suosittelen.

• näin se vaan on

Ihastuminen kestää kaksi vuotta tai kaksisataa yhdyntää, sitten se on ohi.

Itse haluan edelleen vaimoni 25 yhdessäolovuoden jälkeen, mutta vaimo ei ollut suuremmin kiinnostunut enää 23 vuoteen.

• kuntoplus

Rakastuminen kestää enimmillään vuoden. Italialaistutkimuksessa mitattiin
        verikokeilla neurotrofiinien määrää. Tämä aivojen kemikaali aiheuttaa
        huuman tunteen rakastumisen yhteydessä..Vuoden kuluessa neurotrofiinien
        taso palautui aivan normaaliksi.

• The totuus

Ette ole hyviä sängyssä. Hyvä ja kiimainen seksi kiinnostaa kaikkia.

Muita kysymyksiä?

• 1Dmursu

Seksi on parasta ajanvietettä jos vaikka on kaksistaan ettei ole lapsia tai sukulaisia lähellä aina kannattaa mennä sänkyyn ihan päivälläkin. Orgasmi saa tosi hyvän tunteen . Neuvvoisin että antakaa mahdollisuus molemmille koska yleensä mies vaan haluaa itselleen orgasmin ja naiselle tulee paha mieli , että mies olisi vain hyväksikäyttänyt naista tämä on TOTTA !!!

• ei pidä paikkaansa

Ei kiinnosta. Päin vastoin. Olen huomannut että jos tyydytän naiseni huolella, hän ei ole pariin viikkoon kiinnotunut seksistä. Mutta jos jättää häneltä huipun tuottamatta, niin uusinta kiinnostaa hyvinkin pian, jopa saman päivänä.

• nuori nainen...

No olen nainen mutta vastaan silti.. Yks juttu voi olla se että ajattelee toista, vaikkei välttämättä mitään kenenkään toisen kanssa oliskaan.

Me ollaan miehen kanssa seurusteltu 2v ja seksiin vaikuttaa aika paljon minun ihastuminen toiseen mieheen. Se on se syy, jos kieltäydyn seksistä. Useimmiten kuitenkin haluan myös seksiä ja suostun siihen, mutta silloin ajattelen kyllä toista miestä valitettavasti ja sehän se saa kiinnostumaankin seksistä. Mutta ehkä kaikki ei osaa ajatella omaa kumppaniaan "sinä toisena"..

Tai sitten vaan on väliaikaisesti kiinnostus seksiin kateissa. Niinkin voi käydä pitkässä parisuhteessa. Mutta jos runkkailee, niin kyllä ainakin seksuaalinen on edelleen.. Jostain syystä vaan seksiä sinun kanssa ei halua, ihastunut toiseen? Tämä on siis vaan oman kokemuksen pohjalta..

• Provoa pukkaa

" Useimmiten kuitenkin haluan myös seksiä ja suostun siihen, mutta silloin ajattelen kyllä toista miestä valitettavasti ja sehän se saa kiinnostumaankin seksistä. Mutta ehkä kaikki ei osaa ajatella omaa kumppaniaan "sinä toisena".."

Mitä ihmeen älyvapaita kommentteja nämä on ja onko tuo joku neuvo vai mikä?

• dfdsfdsfdsf
        Provoa pukkaa kirjoitti:

" Useimmiten kuitenkin haluan myös seksiä ja suostun siihen, mutta silloin ajattelen kyllä toista miestä valitettavasti ja sehän se saa kiinnostumaankin seksistä. Mutta ehkä kaikki ei osaa ajatella omaa kumppaniaan "sinä toisena".."

Mitä ihmeen älyvapaita kommentteja nämä on ja onko tuo joku neuvo vai mikä?

Eihän tuo neuvolta sen kummemmin vaikuttanut, vaan esimerkiltä mistä voi olla kyse ap:n tilanteessa.

• liian isot roolit?
        dfdsfdsfdsf kirjoitti:

Eihän tuo neuvolta sen kummemmin vaikuttanut, vaan esimerkiltä mistä voi olla kyse ap:n tilanteessa.

Vedän tästä sitten sen johtopäätöksen että aloittaja ja nimimerkki "nuori nainen" eivät ole yleisesti miesten mieleen, vaan ovat sen kanssa kenet ovat saaneet ja ajatuksissa pyörii ihan muut miehet, jotka ovat täysin ulottumattomissa ja pelkkiä fantasioita.

Ehkäpä heidän miehillään on nuo samat ongelmat ja siksi heidän koko seksielämä on mennyt ihan huonoksi.

Mutta ihmettelen vain sitä, että eikö kuitenkin luonnossa ole tavallaan jokaiselle oma niillä omilla tasoillaan, miksi pitää yrittää olla jotain mitä ei kuitenkaan ole?

• May123

Sama tilanne täällä. Suhdetta takana nyt 3,5 vuotta ja seksiä tapahtunut viimeksi talvella. Itse olen naisena aloitteellinen osapuoli, aikaisemmin meistä molemmat olimme aloitteellisia. En tiedä mistä moinen äkillinen muutos. Seksikkäissä alusvaatteissa muistutan kuulemma sirkusnorsua ja lähentelyni tulkitaan ahdistavaksi raiskaukseksi. Ajattelin antaa välillä tilaa ja pölyn laskeutua, seuraavaksi alan pakkaamaan.

• dgsdgdsgds

Joo ala pakkaamaan, sulla on joku paskaäijä joka ei ole saanu mieleistään naista vaan on sikamaisesti "tyytynyt" sinuun, varmaan selkäs takana koittaa epätoivoisena iskeä itelleen semmosta vähemmän sirkusnorsun tms näköistä naista, hälle kun ulkonäkö on lopulta se tärkein asia. Sinä olet kelvannut vain olosuhteiden pakosta, ei kunnioita sua kun kehtaa vielä puhua noin. No, onneksi oikeastaan sanoo suoraan niin tiedät minkälainen mies on luontojaan, yök, heitä mäkeen.

• Veltto Wirtanen

Ei kuulema kannata runkata jos on parisuhteessa,itse olen myös huomannut sen että jos en runkkaa niin alkaa se muijan vako väkisinkin kiinnostamaan ...ottakaapa onkeenne pojjat ja tyttäret kans....

• vakoilija12

Näin on, kaikki paukut naiseen.

• Pitää muuten paikkaansa.

Runkkaaminen vie mehut ja sitten ei huvita seksi, mutta jossain vaiheessa taas korkeintaan runkkaaminen. Ja toisaalta säännöllinen seksielämä vaimon kanssa pitää kyllä runkkaustarpeen poissa. Eli kierre on itseäänruokkiva, sekä hyvässä että pahassa.

Että antakaapa sen mulkun olla rauhassa muutama päivä, kyllä se sieltä änkeää ylös maailmaa katsomaan.

• ÅBO

Yks kaveri sanos, et hän on tottunu runkkama sil tappa ettei saa naisenkans tulema.

• verigreippiä :)

Mun ystäväni kertoi että jos mies ei käytä lääkkeitä, niin tee hänelle jokin mehu ja laita siihen verigreippiä ja katso miten miehesi haluaa sinua sen jälkeen :) Itse en ole tätä vielä kokeillut, mutta kokeile ensin vähemmällä määrällä ja sitten lisäät jossei verigreipistä tule mitään oireita tai muuta ongelmaa :) Verigreippi kuulema lisää seksihaluja :)

• auttaiskohan

;)

• : ((

pitäisiköhän siis omaltakin kysyä että onko se ihastunut toiseen... koska välillä runkkaa mutta mulle ei anna.. en halua tätä... : ''( olen joskus epäillyt että on ollut toisiin ihastunut mutta en nyt olettanu et enää....... ja ei ola oltu ees 2 vuotta yhdessä..

• samaa ihmetellyt

Kuulemma uutuudenviehätys häviää...

• Don huano

Oon kolmekymppinen mies ja itsellä sama kuvio naiseni kanssa. Ollaan seurusteltu yli kymmenen vuotta ja seksiä riitti reilusti noin 6-7 vuotta. Seksin vähenemisen jälkeen ollaan koettu kaikki mahdolliset karikot ja taisteltu ja suhdekemia tai mikä liekään on ollut meilläkin suhteen pelastus, Itselläni halut ja ehdotukset vieläkin jokapäiväisiä. Mielelläni nuolen ja sormetan ja hyväilen jopa hieron säänöllisesti. Oon ostanu leluja, seksioppaat ja kaik oon lukenu, joten omasta mielestäni tiedän mitä pitää tehdä ja puolisollani on varmasti, kun seksiin suostuu kaikki paremmin kuin hyvin ja on sen aina myöntänytkin. Ollaan naitu normaalisti yhden tai joskus kaksi kertaa viikossa, itse saattaisin olla täysin tyytyväinen jos saisin purkautua neljästi viikossa intohimoisessa seksissä. Perus turhautuminen meillä miehillä on kun naisen osa seksissä on monta kertaa vaan levittää jalkansa pienen esileikin jälkeen ja saada valtava intohimoinen huomio itseensä, kun me miehet ei seksissä saada muuta kuin sitä pillureikää, ainakin itse toivoisin että puolisoni osoittaisi enemmän fyysisesti ja sanallisesti, kuinka paljon minua haluaa niinkuin minäkin teen hänelle. Suhteemme on muuten täydellinen ja ollaan onnellisia, minulla sattuu vaan olemaan erittäin korkea seksuaalisuus, näin oon sen ymmärtänyt ja sopeutunut tilanteeseen.

• booooriiiing

Olet harvinaisen epäkiinnostava. Muuthan saamme kyllä tylsän ukkomme kiinnostumaan eikä paljoa tarvi. Olet niin väärä.

• keskustele

Miehesi on löytänyt toisen tai hän voi olla myös homo, mutta ei tiedä itsekään sitä ehkä vielä.

• hfghfgf

Aseksuaali, kuin homo voisi olla parempi kommentti.

• lihavamamma

tähän ulkonäköön, olen lihonut parisuhteemme aikana 25kiloa, minua se häiritsee miestä ei. lihoin kun odotin lasta, nyt hukun läskiin. jippii. näistä kiloista huolimatta hän näkee minut kauniina ja haluttavana. ei ole alkuunkaan sen tyypin ihminen joka katsoisi ulkokuorta. teen alotteita, sanon usein vain, että: haluan sua, nyt. se riittää. seksi ei saa rutinoitua ja kaavoittua, se on tärkeintä.

• kavusari

miehet vaan haluaa aina jotain uutta kiihotusta suhteeseen.vaikka vaan vierasta pillua .vähäksi aikaa.tehkáä se vaikka kimpassa.tulet nauttimaan itsekin

• O.V.Lampi

Ihminen on moniavioinen laumaeläin. Siitä se johtuu.

• kavusari

vastasin jo

• Vuosienkin jälkeen

Voi teitä. Olemme olleet yhdessä 35 vuotta ja edelleen poikkeuksetta harjoitetaan seksiä joka päivä. Vaimoni tekee yleensä aloitteen ja on muutenkin aktiivisempi. Jaksaa hyväillä omalta osaltaan aina kun lähellä on. Harvan miehen elin on luultavasti saanut vastaavaa huomiota.

Rakastamme toisiamme!

• idiootille
        Vuosienkin jälkeen kirjoitti:

Voi teitä. Olemme olleet yhdessä 35 vuotta ja edelleen poikkeuksetta harjoitetaan seksiä joka päivä. Vaimoni tekee yleensä aloitteen ja on muutenkin aktiivisempi. Jaksaa hyväillä omalta osaltaan aina kun lähellä on. Harvan miehen elin on luultavasti saanut vastaavaa huomiota.

Rakastamme toisiamme!

kaikkille ei noita nymfejä riitä,jos se sun kalun kimpussa vielä noiden vuosien jälkee jaksaa roikkua,niin se on silloin roikkunut liittonne aikana putkimiehen ja posteljooninkin vehkeissä,tuon ajan nainen oli ennen nymfomaani,joka antoi aina kun sai,niin tuo on saanut tosi monelta ja paljon,keksi parempi tarina ensikerralla ja älä kirjoita ennen kun olet herännyt unestasi todellisuuteen,itse sama nainen 41 vuotta,mutta olemme joskuss olleet eerrossa jokusn päivää ja seksi ei silloin onnitu,mietis onko vaimo koskaan ollut kotoa pois,jos on niin melaa on saanut,kun aina on kotonakin tottunut sitä saamaan,kuin aamupuuron,niin siihen jää koukkuun.

• dfhfjk-hfddf
        Vuosienkin jälkeen kirjoitti:

Rakastamme toisiamme!

Varo vaan ettet taas unelmoi. Ja paskat, sinulta ei suju muu kuin kylillä kierto.

• Nuoria miehiä kusete

"Vanhemman miehen" toteamuksella sanon että yleisesti ottaen suomalaisen naisen seksuaalinen aktiivisuus on naistenlehtien sivuilla... eikä missään muualla! Jumalauta , miettikää nyt itte , "halukas lahna" kertoilee arkisesta perhe elämästä.....

• Naurettava aihe

Eikä se ole pelkästä iästä kiinni, jotku pitää ikuisesti naisia mystisinä taikaotuksina.

Se kaikki naisen mystisyys ja salaperäisyys tulee korkeintaan siitä kun jotku on niin etäisiä ja epäsosiaalisia avautumaan, kyllähän sellainen tyyppi tosi mystiseksi arvoitukseksi jää, naistenlehdistä voi yrittää lukea jos sinne olisi uskallettu kertoa lisää tietoa niistä mystistä.

• 29avovaimo

entä mitä tehdä,kun miehen kanssa ollaan kuin veli sisko suhteessa?rakastaa vaan toiselta pohjalta:(

• Molemmilta puolilta

Joo ei sellanen riitä, teidän pitää siltä toiselta pohjalta kans rakastaa.

• Kannattaa lutkuttaa kunnolla poskeen, kun mies katsoo vaikka telkkaa ja kysäistä puolivälissä, et miten olis toi makkari tai tässä sohvalla.

• Kylmät kädet

Kun seksi loppuu, on aika vaihtaa kumppania. Miehelläsi tod.näk. on jo salarakas, ollut jo hyvin kauan.

Jätä hänet ja siirry eteenpäin.

• Voe hyi yökhy

Ootpa harvinaisen limainen ja peräpukamalta naamasikin näyttää !

• Kylmät kädet
        Voe hyi yökhy kirjoitti:

Ootpa harvinaisen limainen ja peräpukamalta naamasikin näyttää !

Oletko nähnyt naamani? Kuva ois kiva.

• Aloittaja !!!

OOT aika tyhmä-jos et tajua !!!

Että jos vaihat miestä, se sama on TAATUSTI TAAS edessä, ja sitten taas vaihat miestä, KOSKA ET KORJAA VIKAA !!!

ELIKKÄ OLETKO SINÄ TULLU TÄNNE ELÄMÄÄN JAKAMAAN VAIN PERSETTÄSI-EIKÖ SULLA OO MUUTA ELÄMÄÄ ?

VOIN KUVITELLA,- MITÄ ÄLLÖTTÄVÄÄ lehmänä lötköttäminen voi kuvastaa, ja vieläpä saat ehdotuksia ulkopuolisilta, joka on suorastaan täydellisen tomppelin virka !

Sillä fiksu nainen ei tuommosia julkisesti kerro, eikä sisäisesti ees pidä lumppua kummempana !!!

• Tollo!!

Mitäs tällä seksipalstalla sitten kertoillaan? Piirakka ohjeitako?

Kukahan se tyhmä tässä on?

• Tollo Ite
        Tollo!! kirjoitti:

Mitäs tällä seksipalstalla sitten kertoillaan? Piirakka ohjeitako?

Kukahan se tyhmä tässä on?

Nimenomaan piirakkaohjeitahan täällä haetaan ja piirakasta kirjoitetaan. Ripsipiikarasta

• blindedmee

Niin se on tehty olemaan. Parisuhde on myös seksielämän surma.

Aivot huijjaa.

• 90uoihewfg

Olet tylsä

• kyllästynyt lukija

eikö jo olisi aika lopettaa suomi 24 :n sivuilla potaskanpuhuminen,jos on noin tyhmä,että ei ymmärrä seksistä ja sen haluista mitään,niin älköön sitä täältä kysymässä käykö.Pitääkö sivuston ylläpito meitä sivun käyttäjiä ihan nuijina,kun aina avaukset toistaa itseään,keksikää nyt vaihteeksi edes jotain uutta typerää.

• esimerkillistä

tekstistäsi loistaa korkea hienostuneisuus

"niin älköön sitä täältä kysymässä käykö"

• 7pvä selvin päin

Lue lisää lehtiä. Yllättävää,,,,

• taksikuski..

seksi vie ja taksi tuo

• vahvamielipide111

Vastoin kaikkia tekstissä asian provoksi huutavia, uskon aiheen olevan aivan todellinen, sillä tunnen ilmiön, niin miehenä kuin muiden miesten kautta. Oikeasti seksi menettää mielenkiintoa tietyssä vaiheessa miehen elämää. Tai sanotaan näin: seksi saman naisen kanssa.
      Oikeasti, jos miehen aina pitää olla vain yhden naisen kanssa, niin hiljalleen tuntuu siltä, että viitsiikö tätä ollenkaan. Tämä aihe on tabu. Kukaan ei halua tunnustaa, että oikeasti vieraan saaminen aina välillä voisi hyvinkin piristää miehen elämää myös vaimon kanssa. Itse jopa uskon, että miehen biologiaan on rakennettu ominaisuus, joka laittaa häntä hakemaan toista naista. Ja periaate on juuri tämä. Sitä ei kerta kaikkiaan jaksa samoja juttuja iät ja ajat.

• asiat muuttuu

Tuolla verukkeella periaatteessa siis mikä tahansa on oikeutettua.

"Sitä ei kerta kaikkiaan jaksa samoja juttuja iät ja ajat."

Tänään poliisina, huomenna rosvona, perjantaina homobaariin, launtaina lihatiski baariin.

Tuo on valitettavasti myös totta, samoja juttuja ei kukaan jaksa koko elämänsä ajan, ja moni asia yhden ihmisen elämässä muuttuu vähän kuin muodin mukaan, yllättävänkin nopeaa, ja luultavasti muuttuu jopa takaisinkin aina välillä.

Herää kysymys että mikä on oikein ja kuka on oikeassa ja missä asiassa?

• jo eronnut

mites vaimot jaksaa, vaikka ei aina edes kiinnosta, ehkäpä vaimot ajattelee muutakin parisuhteessa kun seksiä, olisko tä mä syynä sillä usimmin ero tulee pettämisen takia, siinä rikotaan parisuhde kaikista pahimmalla tavalla...

• 36-v M

Asiasta pitää pystyä puhumaan. Olen kokenut saman. Pihtaaminen ainakin tappaa viimeisetkin kiinnostuksen rippeet. Ja lopullinen niitti on vieraiden kanssa flirttailu. Se johtaa luultavasti vaan kummankin kohdalla syrjähyppyihin ja edelleen epäonnistuneeseen uuteen suhteeseen, joka on luultavasti huonompi vaihtoehto. No, elämä on... Tässä kummankin osapuolen pitää naamatusten miettiä, että jatketaanko sitä yhdessä vai lähdetäänkö "huutolaisiksi"?

• mummeli vain

Kokeilkaas olla muutama vuosi täysin ilman ja elätte silti parisuhteessa.. Esim. erilaisissa sairauksissa.. aika hankala on seksiä edes toteuttaa.. Olisko miehen aika käydä lääkärissä.. jos vaikka jossain on jotain vialla..

• mummeli vain

Ja sittenkin semmonen asia.. että jos suhteenne on perustunut pelkkään seksiin.. ja mitään muuta yhteiselämää ei suhteessa ole.. Niin ei oo mikään ihme jos noin käy.. Asiasta sun kannattaisi keskustella miehesi kanssa ja ehkä myös parisuhdeterapeutin kanssa.. eli ihan voisitte kumpikin mennä ammattiauttajan puheille..

• äiti ja nainen

Meillä takana 9 vuotta yhteiseloa, kaksi pientä lasta ja monen monta kriisiäkin. Ennen seksiä oli jatkuvasti mutta tietty ajan myötä vähenee ja nyt enää pari kertaa viikossa joskus useamminkin, lasten kasvun myötä varmaan palaa ennalleen. Itse olen lasten myötä lihonut jonkun verran sekä vartaloni on ihan erimallinen kuin ennen sekä ominaishajuni on tällä hetkellä rintamaito mutta silti mieheni minua haluaa ja sen myös ilmaisee. Hän siis rakastaa minua kaikkineen. Jos parin vuoden jälkeen jo huuma haihtuu niin vika on muussa kuin seksissä.

Olisiko aika istuttaa mies alas ja kysyä suoraan että mikä vialla?

• Huomioita

Ei mitään outoa, että harrastatte seksiä "vain" pari kertaa viikossa. Se on hyvä keskiarvo eikä keskiarvo edes suhteen tärkein mitta. Raskaus ja ikä vaikuttavat hormoneihin ja biologisesti ajatellen miehen kuuluu luonnon mukaan väistyä jonkin verran imetettävän lapsen tieltä. Pienen lapsen kanssa ei kuulu kilpailla jatkuvalla syötöllä - vaan odottaa omaa vuoroa ;) Aina on aika istua yhdessä alas ja kuunnella ja puhua hetki. Tsemppiä!

• uskova 75

No ällös huoli . Tuo tilanteenne on selitettävissä seuraavasti. Suhteenne seksuaalinen alkuhuuma-aika on ohitse. Suhdettanne yhdessä pitävät asiat ovat nyt jotakin muuta kuin seksi. Nauttikaa näistä muista asioista ja yhdessäolosta niin kyllä ne seksin harrastus kerrat siitä tihenevät.

• Aloitusprovo!

Aloittaja kuuluu siihen ryhmään joka on suhteessa koska sellaista ihmiset vain tekevät.

Jos ihmiset yleisesti söisivät omaa ulostettaan, niin hän kyselisi täällä miten maustaa omaa kakkaa herkullisemmaksi.

Ja koska henkilönä ja yksilönä aloittaja on täysin olematon, niin ketä tässä yritetään edes neuvoa?

• TotuusAloittajalle!

Luultavasti miehelläsi on toinen tai ainakin hän on ihastunut toiseen naiseen. Toisaalta seksi saman henkilön kanssa kyllästyttää varmasti, jos aina samat jutut. Tee jotain repäisevää! Värjää hiukset ja muuta hiustyyliä, osta pushupit jos mummo tyyliset rintsikat, muutenkin vähän seksikkäämpää vaatetusta, ajele alapääsi. Tee itse aloitteita, varsinkin jossain erikoisessa paikassa. Kepin varteen kiinni vaan ja imemään. =) Siitä se lähtee. Muista liikkua säännöllisesti, miehet ei halua löllö peppua!

• gggg

siideriwalaat ei tykkää tuosta viestistä. Siksi se on peukutettu miinuksille. Siiderivalaat tykkäävät omasta ihraperseestään, se on pyhä, eikä se saa pienetä.

• Myös Totuutta Hieman

Nainen joka luotiin miehen kylkiluusta ja joka myöhemmin sai aikaan että sekä mies että hän ajettiin pois paratiisista tänne matoiseen maailmaan yrittää kiemurrella yhä käärmeen tavoin itselleen myötätuntoa hellimässään rikollisentyyppisessä hengessään maailmaa yhä matalammaksi viekkaalla kauneudellaan,joka rutistuu kuin siemenperuna ennen taivaskuvitelmiaan.

• 23

Ei sonnikaan samaa lehmää toistamiseen astu.
      Mäkään en samaa naista korkeintaan 10kert. sitten on parempi jo runkata.

• 8+6

Veikkaan että miehesi pohtii elämää, mitä oikeasti tahtoo ja mikä hänet on tuonut siihen pisteeseen missä hän tällä hetkellä on, ja sen takia seksi tippuu arvojärjestyksessä. En siis usko että kyse on siitä, ettetkö kiihottaisi häntä, eli asia ei ole henkilökohtainen.

Olen lukenut erästä kirjaa, jonka mukaan kopioimme ympäristöltä valmiin kaavan elämälle ajatusten muodossa, ja sen takia oma alkuperäinen tahto vajoaa enemmän tai vähemmän tiedottomuuteen. Tämän takia mieli on hämmentynyt etenkin heillä, jotka vielä kokevat yhteysen omaan tahtoonsa. Oma tahto voi myös yhtäkkiä nousta esille jossakin vaiheessa elämää, ja se voi näkyä juuri kertomallasi tavalla.

Mainitsemani kirjan avulla oppii tarkastelemaan ajatuksiaan. Kun ajatus paljastuu, siitä tulee tietoiseksi jolloin sen voi valita pois. Sitä ennen se vaikuttaa tiedottomuudesta ohjaten valintoja, eli elämää. Tätä työtä tehdessä, mieli kirkastuu vähitellen, ja oma tahtoo nousee esille ohjaamaan valintoja. Suosittele miehellesi tätä kirjaa, ja lue se myös itse, se todella toimii. Lisää sivulla: www.alkuajatus.org

• Kipeä mainostaja

Taasko tämä sama mainostaja?

• asdasdasdsadasdasdas

Kaikille näille, jotka kehottavat keskustelemaan aiheesta sen miehen kanssa: miten ihmeessä se mies voisi vastata rehellisesti tuollaiseen kysymykseen? Nainenhan tulee hulluksi, jos sen kanssa oikeasti alkaa tuollaisesta puhua. Ihan sama mitä sanoo, nainen ymmärtää sen väärin ja tulee vain vihaisemmaksi.

Itse olen nyt lähemmäs 40 ja en todellakaan halua seksiä niin paljoa kuin 18 vuotiaana. Se vaan on niin, eikä siihen liity vaimon ominaisuudet mitenkään.

Toinen asia sitten on se, että töiden takia olen usein väsynyt. Vaimoni tykkää valvoa ja katsoa huonoja TV-sarjoja ainakin kello 23 asti. Kun hän lopettaa niiden katsomisen, olen todellakin liian väsynyt seksiin ja kaikkeen muuhunkin. Kannattaa varmistaa, että miehesi nukkuu tarpeeksi eikä roiku TV:n edessä... ja sama pätee itseesi.

• huh huh ja voi voi

Tämäpäs oli kiinnostava pieni tieto pläjäys, nyt menenkin nukkumaan.

• zxbcer

Se, että saat seksiehdotuksia muilta mulkunkantotelineiltä ei kylläkään kerro yhtään mitään viehätysvoimastasi, koska oli millainen variksenpelätin tahansa niin seksiseuran puutteesta naisten ei tarvitse kärsiä KOSKAAN!

• aeraerg

En koko ketjua lukenut, mutta viimeisessä viestissä on paljon kohdallaan:

"Itse olen nyt lähemmäs 40 ja en todellakaan halua seksiä niin paljoa kuin 18 vuotiaana. Se vaan on niin, eikä siihen liity vaimon ominaisuudet mitenkään.

Toinen asia sitten on se, että töiden takia olen usein väsynyt. Vaimoni tykkää valvoa ja katsoa huonoja TV-sarjoja ainakin kello 23 asti. Kun hän lopettaa niiden katsomisen, olen todellakin liian väsynyt seksiin ja kaikkeen muuhunkin. Kannattaa varmistaa, että miehesi nukkuu tarpeeksi eikä roiku TV:n edessä... ja sama pätee itseesi."

Totta tuo.

Lisähuomiona se, että aika hankalaa on antaa mitään neuvoja, kun kaikki taustamuuttujat puuttuvat, ja toisaalta eipä täällä taida seksuaaliterapeutit kirjoitella.

Mutta siis jos miehellä ei erektio-ongelmia ole eikä mitään somaattisia sairauksia, eikä siis ongelma ole fysiologinen, niin todellakin syynä voi olla yksinkertaisesti väsymys tai pahimmillaan stressi, kuten ed. kirjoittaja mielestäni vihjaa. Miehellä voi olla ties mitä huolia, ja riippuu ihan parisuhteen laadusta ja myös yksilön persoonasta ja taustoista, missä määrin hän pystyy jakamaan ajatuksiaan parisuhteessa. Itselleni esim. tämä on vaikeaa, koska en vain luota kovin helposti toiseen, ja siihen taas on monia syitä omassa kehityshistoriassa, parisuhteen historiassa ja kumppanissa ja hänen taustoissaan.

Hyvässä suhteessahan pitäisi voida luottaa toiseen, jakaa ongelmat, olla tukena, antaa hellyyttä jne. jne.

Tietysti syynä voi olla vaikkapa se, että miehellä on mielessä joku toinen, mutta aloittaja ei toki mitään tämän suuntaista anna ymmärtää, joten ehkä tämä menee täysin ohi. Toisaalta se, että aloittaja mainitsee saamansa huomiota muilta miehiltä ja jopa hieman vihjaa mahdollisuudesta miehen vaihtoon, viittaa mielestäni siihen, että suhde ei ehkä ole järin syvä - ei ehkä olla valmiita näkemään vaivaa suhteen. Mutta tämä on pelkkää spekulaatiota ja kettiöpsykologiaa.

No, suosittelen oikeasti pariterapiaa, mutta sellaisella terapeutilla joka on myös mahdollisesti seksiterapeutti - millekään seurakunnan tms. ilmaisella terapeutille ei ehkä kannata mennä. On lyhyt kokemus sellaisesta vuosien takaa sekä sitten yksityisestä = maksullisesta terapeutista.

Itse kävin puolisoni kanssa jonkin aikaa pariterapiassa, ja kyllä siitä oli hyötyä. Kallistahan se toki oli, olisiko ollut 70 euroa / tunti. Eräs keskeinen ongelma oli suhteen seksittömyys. Kävimme myös välillä yksin terapeutin luona - siinä oppi yllättävän paljon itsestään, vaikka kriittisenä ihmisenä kyllä hieman epäilin joitakin asioita. Silti, kaikkinensa terapia oli hyvä kokemus, vaikkei se nyt ihan hirveästi parisuhdetta muuttanutkaan, ja tavallaan terapia jäi myös kesken.

• Lisätieto

Kirkon ylläpitämissä perheasiainneuvottelukeskuksissakin on seksuaaliterapeutteja. Kaikki terapeutit kaikkialla ovat erilaisia taidoiltaan ja persooniltaan, joten yhdestä tapauksesta ei voi tehdä yleistystä. Kirkon pitempiaikaiseen perheneuvontaan pääsee helpommin, jos on lapsia, sillä jonot ovat pitkät. Kannattaa siis heti ottaa yhteyttä, jos sieltä tahtoo parisuhdeneuvontaa.

• selavii

Se nyt vaan on niin, että "miss suomeenkin" ajan mittaan kyllästyy, ja naapurin pyykkimuija alkaa tuntua kiinnostavalta.. siis uusi ja erilainen aina kiinnostaa..
      Jos on posliini, silloin alkaa karvainen peli kiinnostaa.. ja päinvastoin
      Jos on laiha, pulska alkaa kiinnostaa..
      Sinäkin olet vieraille miehille kiintoisa, erilainen..
      Kannattaa ostella vaikka seksikkäitä alusvaatteita tai vaihtaa asentoja jne..
      Kyllähän naiset vaihtavat sisustustakin vähän väliä..

• aeraerg

"Kannattaa ostella vaikka seksikkäitä alusvaatteita tai vaihtaa asentoja jne.."

Ei. Pinnallinen neuvo. Tai no, tämä siis toimii silloin, jos suhde on periaatteessa kunnossa ja seksiä on, mutta siihen halutaan lähinnä hieman jotain vipinää. Eli oikeasti ongelmia ei ole. Silloin kun on todellisia ongelmia, niin ei niitä millään alusvaatteilla tai asentokokeiluilla hoideta tai korjata.

• Ei selvännäkijä

Mieti aivan itse syytä, miten täällä vieraat ihmiset voisivat tietää syytä surkeaan seksi eläämääsi, meillä jokaisella on omat elämä,minä en ainakaan asu kanssasi joten en tiedä. Kysy mieheltäsi,jos vaikka tietäisi syyn ongelmaan.

• ei kyllästytä

Meillä touhutaan vielä 10v avion jälkeenkin samalla tavalla kun seurusteluaikana

• oleproostaprologue

ostakaa prologue niin saanti on varmaa

• Greenman

Se johtuu siitä että sinä haiset pahalle, kuten useimmat naiset. Panosta hygieniaan!

• Se johtuu...

Se johtuu siitä, että suhteenne perustuu alunperin liiaksi seksille tai pelkästään seksille. Äkkiä siihen kyllästyy, jos näin on. Vaikka kuinka vaihtelisi asentoja niin näin on.

Monia miehiä kyllästyttää myös nainen, joka on liian innokas ja ainavaan vaatimassa. Tai jos sinä olet liian helppo saalis ollut kyseiselle miehelle. Ei se ole kiva, jos kaikki heti käy ja sopii niinkuin mies haluaa. Neuvoisin sinua, että älä tee mitään tai kokeile käyttäytyä ihan erilailla kuin tähän saakka ja katso, mitä sitten tapahtuu...

Sekin vaikuttaa kielteisesti, jos sinulla on heikko itsetunto ja olet riippuvainen muiden mielipiteistä tai jos et anna riittävästi arvoa itsellesi...

• Nimen Muutos

Voisiko tämän kokotouhun muutta Valheiden Suomi 24.ksi koska valheet kelpaavat muttei paljon levinneen opuksen eli Raamatun Totuus?Silloin tietäisimme paremmin missä mennään?

• Hoitsun_terapia

Nyt teet sillä tavalla, että ovat asian puheeksi miehesi kanssa ja kerrot että haluat tietää, miksi seksiä ei enää riittävästi tule. Jos hän ei suostu puhumaan, sanot seuraavasti: Kerrot, että rupeat hakemaan seksiseuraa toisista miehistä, jos seksiä ei omassa kodissa ala tulla. Tähän kaikkeen sinulla on täysi oikeus.

• aeraerg

"Kerrot, että rupeat hakemaan seksiseuraa toisista miehistä, jos seksiä ei omassa kodissa ala tulla."

Ei näin. Tämä on kiristystä. Itse jos tuollaista kuulisin, niin arvostus naista kohtaan tipahtaisi saman tien pohjalukemiin.

"asian puheeksi miehesi kanssa ja kerrot että haluat tietää, miksi seksiä ei enää riittävästi tule."

Tämä on ok. Toki näin. Parempi kysyä mieheltä kuin näiltä palstoilta.

• fetishi

Minua kiihottaa suunnattomasti ajatus naiseni pukeutumisesta kärpäseksi.
      Samalla hän voisi lentää huitin vitttuun asunnostamme.

• Noloa myöntää

mällit oli samantien housuissa kun tuon fetissin luin.

• Lällällää

Olettepa itsekkäitä rnkkareita koko sakki. Pysykää vain käteenvedossa, olette rakkaimman ystävänne kanssa tekemisissä.

• kulissina

Itselläni oli sama ongelma seksin suhteen entisessä parisuhteessani. Kävi ilmi että mies olikin homo tai bi. Minussa ei kuulemma ollut vikaa. Näin jälkikäteen ajatellen olisi pitänyt tajuta jo aiemmin että olinkin homokulissi. Enää ei sillä homppelilla seiso ikinä, siitä olen pitänyt huolen.

• Kerro kokonaan

Ai miten pidit huolen siitä?

Leikkaamalla munan irtikö?

• dfasdas

katkera ämmä sen osaa. Hienoa!

• Vapaa Maa

Vauvojen tulon pelko ja ystävä muutenkin jo tunnetaan.

• Iljeksittävää.

Ehkäkäyttämätön kuitenkin parempi kuin kansainvälinen tuttavuus?

• nainenyyy

Ilman seksiä pärjää, se on totta. Olen sinkkuaikoina ilman tai vain ns.oman käden oikeudella. Mutta nyt olen parisuhteessa, melko tuoreessa sellaisessa ja jos mielin saada niin itse pitää tehdä aloite ja olen kyllä saanut pakkeja ja se syö naista. Pari kertaa viikossa ehkä teen aloitteen ja välillä en tehnyt niinkään usein kun pahoitin mieleni eräällä kerralla.
      Kerran olen asian nostanut pöydälle ja tilanne parani hetkellisesti. En sitten tiedä voiko toisella olla stressiä tms ja kuuluisiko tästä vaikka varovasti kysellä. Ihan alkuaikoina seksiä oli kyllä aina tavatessa mutta tilanne muuttui melko pian.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3454
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2688
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      397
      2675
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1807
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1435
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1340
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1046
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      77
      1015
    9. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      73
      876
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      839
    Aihe