Olen niin lopen kyllästynyt siihen, että tässä kylässä ei saa hyvää työnjälkeä leikkauksista tai värjäyksistä. Huonompaa kuin keskinkertaista!! Nyt erotetaan jyvät akanoista, missä on taitavimmat tekijät ja mitä pitää kiertää jatkossa kaukaa?
Vaaditaan laatua Iisalmen kampaamoilta!!!
10
507
Vastaukset
- herkkutatti.
Itse olen tyytyväinen kampaamo Elisan palveluun ja työnjälkeen. Työntekijät tietävät tämän hetken trendit ja osaavat tehdä työnsä, heille osaa antaa jopa "vapaat kädet". Hintakaan ei ole pilvissä.
- Tyytyväinen
Parturi-kampaamo Marleena on minun suosikki! Muualla en kävisikään! Saila ja anu osaa hommansa ja hinta on hyvä!
- IITIN TILTU
MARLEENA ON HYVÄ !
- Pussy riot
Elä oo lian nirso . On se sinun piä tosi hyvä. Jos se jossa tukka kasvaa on kunnossa niin kaikki kelpaa.
- vähä vaan
ja sitten jos kävisi vähä kirimäs naamaa ku vähä meinaa roikkua
- 94fjngv9aaä
Parturi-kampaamo Peili on mielestäni paras Iisalmessa, muualla en oo käyny enää vuosi kausiin =)
- YX
Tiinalla olen käynyt jo vuosia. Aina jos muualla jostain syystä joudun käymään niin ikävä tulee Tiinaa. On kuin yhtäaikaa kävisi terapiassa ja huippukampaamossa. Pää saa kaiken hoidon.
- Laatua saanut
"Kyllästyttää" : Oletkos ajatellut,että laitat vaan hiuksesi aivan itse tai kokeilet eri kampaamoja! Minulla on jo 10v. käynyt iki-ihana kotikampaajani ja olen tosi tyytyväinen! Kallein ei aina ole parhain!
- hippisia
laatua kampauksiin tarkoittaa ajetaan koko rasvaletti veke
- heeskanen
kuka äänestää sailla, no heiskaset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3192402Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2642234Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511377Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.231369- 871291
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta451246- 1021236
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1641223- 821221
Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e861151