Synttärilahjaksi siis, kun täyttää ihan kohta 18. asuu kotona, ei tyttöystävää. Olen parikyt vuotta vanhempi eronnut rouva, mutta olen huomannut, että poika ahmii minua silmillään, varsinkin kun pukeutuminen on kevyempää näin hellepäivinä.
Ollaan leikkimielisesti peuhattu sohvallakin ja kädetkin on vahingossa eksyneet vähän sinne ja tänne.
Tiedän, ettei tämä olisi ainut tapaus ikäeron suhteen, mutta miten se aloitus, ettei menisi jotenkin pieleen, kutsunko pojan vaan kotiini ja teen ehdotuksen, mihinkään ahdisteluun en ala, entä myöhemmin, tuleeko siitä tapa?
Vai miten te kokeneemmat olette toimineet.
Suikkari ystävättären pojalle
30
6795
Vastaukset
- Hoitoo..
Ensin suikkarii ja sitteen pimppaa ehdottomasti. Aika näyttää, et jääkö sun elätiks?
- Hgshkk
Ime vaan. Onhan tuo jo 18 vuotta. Onko sillä iso kulli?
- no eihän netissä pieniä olekkaan;)- Munamίes
Ei ole pieniä ei. Nettimiesten keskimääräinen kullin pituus on vähän päälle 20cm ja paksuus n. 5cm. Nettimiehet ovatkin kokolailla paremmin varustettuja kuin muut kansalaiset.
- 27.25cm
Munamίes kirjoitti:
Ei ole pieniä ei. Nettimiesten keskimääräinen kullin pituus on vähän päälle 20cm ja paksuus n. 5cm. Nettimiehet ovatkin kokolailla paremmin varustettuja kuin muut kansalaiset.
Kyllä se niin näyttää olevan.
- 11+19
Munamίes kirjoitti:
20cm? Eikö tuo ole aika alakanttiin netin miehillä. Itse oletin, että kyseessä on standardi jos on 20/5 ja jaksaa painaa vähintään 5 tuntia. Iso taitaa heilua siellä 35 cm ja 10cm paksuuden kohdalla, heillä 24h lakanoiden laulatus nosta hikeä edes!
- dddssd2
11+19 kirjoitti:
20cm? Eikö tuo ole aika alakanttiin netin miehillä. Itse oletin, että kyseessä on standardi jos on 20/5 ja jaksaa painaa vähintään 5 tuntia. Iso taitaa heilua siellä 35 cm ja 10cm paksuuden kohdalla, heillä 24h lakanoiden laulatus nosta hikeä edes!
Ja taas joku rupeaa jauhamaan peniksen pituudesta?
Mitä peniksen pituudella on tekemistä sen kanssa että nainen haluaa imeä penistä?
Jos kerran haluaa joka tapauksessa imeä sitä niin antaa naisen imeä.
- xxx
ime sitä... ota paukut suuhun ja niele... on varmasti iloinen poju sen jälkeen... siten myöhemmin pudotat pikkarit ;)
- 56w
anna pojalle kunnon syntymä lahja niin että muisttaa kun on saannu vanhempaa naista.otat suihin samalla kun poika nuolee sinua kunnon 69 asentoon
- pervo Milla ;)))
Pyydä poikaa käymään sun luona, sano vaikk että voisko hän tulla auttamaan kun pitäis siirtää vähän huonekaluja. Kysy sitten kotonas ollessanne että ootkos sä nyt sit täysi-ikäinen? Sit kun poika vastaa "kyllä", niin sano että sun tekis mieli antaa hänelle henkilökohtainen "lahja" (katso samalla pari kertaa poikaa haarojen väliin ja silmiin) ja sano että susta ois tosi kivaa jos hän suostuis siihen. Sit kysyt siltä että haluisitko ottaa noi housut pois, kun se liittyis siihen lahjan antamiseen. Jos poika jänistää eikä suostu niin sano kuitenkin että voishan hän vielä miettiä ja jos mieli vielä sattuis muuttumaan nii sä voisit ottaa häneltä suihin. Jos siis vaan hän haluais sitä. Eiköhän siinä ala tulla sen verran kiinnostusta että homma hoituu :)))
- williethewimp
Voi jukukäki kun mullekkin olisi silloin joku tarjonnut tuollaista synttärilahjaa. Mä olisin antanut taivasosuuteni sellaisesta : ) Mulla olisi ollut pari helkkarin hyvännäköistä tätiä joilta sellainen olisi kelvannut paremmin kuin hyvin
- Hienoa!
Varmaan mieluinen lahja.
Kutsut tietenkin pojan kylään. Jätä pikkarit ja rintaliivit pois kun pukeudut, se riittää virittämään pojan tunnelmaan.
Älä tyrkytä vaan kerro, että olet miettinyt tällaista ”mielestäsi kivaa synttäriyllätystä”.
Mulle on pari kertaa tapahtunut hieman vastaavaa. Ei ollut merkkipäivä ihan lähellä, muuta sain kutsun iltakahville, emäntä tarjosi myös viiniä, istui viereeni ja kertoi mitä mielessä liikku. Aliksi ujostelin ihan sikana, mutta oli hieno kokemus. Seuraavalla kerralla sain myös piparia.
Seuraava tapaus oli yhteinen kotimatka sukujuhlasta. Nainen asui matkan varrella ja kun pysähdyimme hänen kotiovellee hän pyysi käymään yömyssyllä. Pyysi istumaan keittiön pöydän ääreen ja hän lähti alakertaan. Tuli sitten takaisin sherrypullo kädessä ja sanoi, että ”panin saunan päälle tulisitko selänpesijäksi”. Heti suihkuun päästyäni sain muitta mutkitta elämäni upeimman suihinoton. Vieläkin nolottaa kun en älynnyt tehdä vastaavaa hänelle. - Kulta62
Minä naisena en lähtisi ystävän lasta hieromaan? mutta jos et muualta saa?
- sannnaa
Ei kysymys olekaan minusta, vaan ihan muusta, olen itsekin ajatellut, että onko liian kornia, he ovat parhaimpia ystäviäni, mutta ehkä juuri sen takia...
Toisaalta, "miten sen ottaa" jotkut tädin kuskaavat pojan vastaavasti kapakkaan, tarjoavat viinaa, poltetaan tupakkaa, valvotaan höh.
Tuollaisen vihjailun saamattomuudestani voin kuitenkin vaivatta sivuuttaa, jokaisellahan on omat ajatusmaailmansa, pitäkööt ne, esimerkkeinä nyt nuo Juntti-Einarien kommentit xD. Kiitos- hyvin rakentavia tämän palstan helmiä!
Sukupuoliset nautinnot kuuluvat jokaisen oikeuksiin ja saan ne ihan muualta, ei ole tabuja, enkä raahaa mukanani jotain luterilaista synnituntoa niiden suhteen, mikä useimpien taakkana tuntuu olevan tänäkin päivänä, omat vanhemmathan ne voivat istuttaa lapsiinsa lähtemättömästi.
Tunnen kyllä tuonikäisten poikien ajatukset ja toiveet siinä suhteessa, enkä koe niissä mitään väärää ja paheksuttavaa, ehdottomasti se myös jäisi siihen yhteen kertaan, joten jos aion tehdä jotain sopimatonta, niin heittäkää vaan se ensimmäinen kivi - 2+17
sannnaa kirjoitti:
Ei kysymys olekaan minusta, vaan ihan muusta, olen itsekin ajatellut, että onko liian kornia, he ovat parhaimpia ystäviäni, mutta ehkä juuri sen takia...
Toisaalta, "miten sen ottaa" jotkut tädin kuskaavat pojan vastaavasti kapakkaan, tarjoavat viinaa, poltetaan tupakkaa, valvotaan höh.
Tuollaisen vihjailun saamattomuudestani voin kuitenkin vaivatta sivuuttaa, jokaisellahan on omat ajatusmaailmansa, pitäkööt ne, esimerkkeinä nyt nuo Juntti-Einarien kommentit xD. Kiitos- hyvin rakentavia tämän palstan helmiä!
Sukupuoliset nautinnot kuuluvat jokaisen oikeuksiin ja saan ne ihan muualta, ei ole tabuja, enkä raahaa mukanani jotain luterilaista synnituntoa niiden suhteen, mikä useimpien taakkana tuntuu olevan tänäkin päivänä, omat vanhemmathan ne voivat istuttaa lapsiinsa lähtemättömästi.
Tunnen kyllä tuonikäisten poikien ajatukset ja toiveet siinä suhteessa, enkä koe niissä mitään väärää ja paheksuttavaa, ehdottomasti se myös jäisi siihen yhteen kertaan, joten jos aion tehdä jotain sopimatonta, niin heittäkää vaan se ensimmäinen kiviSinun ja tämän nuorenmiehen asia se on. Se mitä puhuit tuon ikäisestä nuorukaisesta, niin pelkkä ehdotus varmaan räjäyttää häneltä esinahan.
Mutta mitä pahaa siinä on? Toinen saa syntymälahjan jonka muistaa todella pitkään ja sen käsityksen mukaan minkä tekstistä sain, niin nässäkkä täti saa jotain vaihdossa.
- swallow all.
jos aiot ottaa pojalta suihin nmiin tee se hyvin ja anna pojan laueta suuhusi ja niele kaikki mitä tulee. silloin lahja on sellainen jonka poika muistaa.
- 18+10
Kumpa joku vanhempi nainen antaisi mullekkin tuollaisen lahjan. Olen jo pitkälti yli parikymppinen enkä ole koskaa saanut suihinottoa seksistä puhumattakaan.
- dsfdsfsafsd
Trolli aloitus...
- the trollas tores
Maailma on niin omituinen paikka että mikä vaan voi olla totta tai epätotta......
Ja tän ketjun alkajan tarina ei varmaa oo paras eikä huonoinkaan läppä - Älä säikytä poikaa
Ime vaan sitä poikaa, mutta muista, että se saattaa mennä lukkoon jos ehdotat "voisinko imeä sun munaas". Sillä tulee suorituspaineet ja veri pakenee reisilihaksiin pakenemisen mahdollistamiseksi. Ehdotan siis lähestymään varovaisemmin;) Miten tykkäät imeä kullia? Isoako?
- innokas lukija
Muisthan sitten "sannnaa" kirjoittaa jälkeenpäin että kuinka kävi. Odotamme.....
- Jaroslav 71
Älä jätä asiaa myssyyn ,kyllähän ton ikänen tortusta tajuaa myös jotain ,jos on tajutakseen.Anna palaa!!!
- 18v juntti
panisin omaa tätiäni vaikka heti... voivoi
- ap on mies
ja kaikki muut vastaajat ovat runkkareita.
- Hoitoo...
Runkkaan kyllä toisinaan, kun en pilluu saa, mutta useimmin pilluun tyhjennän lastini.
- jukkis the pukkis
Hieno lahja.
- 10+2
Enpä ole itse koskaan saanut tuollaista synttärilahjaa enkä taida tulla saamaankaan. Tämä aloitus saattaa tosin suurella todennäköisyydellä olla trolli.
- bullshittiä
Trollipa hyvinkin.
- torotororo
Ja voipa olla "yksinpuheluakin" suurimmaksi osaksi.
- Aa Bb
On henkilöitä, "joille ei koskaan tapahdu mitään", jos taas tapahtuu ja niitä paljastelee, niin monen on vaikea uskoa :) (feikki)
Muutamia juttuja itseni kohdalla.
Alakouluikäisenä, jos pyysi jotain saman ikäistä tyttöä näyttämään pyllyä, niin kaikki joilta pyysin, niin pyllistelivat housut kintuissa.
14 v ikäisenä systeri tuli yllättäen alastomana huoneeseen ja esitteli vartalonsa perusteellisesti.
Nuoren miehenä kerran juhannuksen vietossa sukulaisen mökillä eräs ex rouva suoritti minulle handjobin ½ tunnin tutustumisen jälkeen.
Koiraa kesällä ulkoiluttaessani pysähtyi n. 2-3 kymppinen tyttö juttelemaan ja kun istuimme metsäisen puiston penkillä, niin pyysi, että tyydyttäisin hänet sormillani.
Kun kerran poimin tytön (erit. nätti) ravintolan edestä sulkemisaikaan, pyysi yösijaa ja sai, aamulla ehdotti analiyhdyntää.
Jos johonkin varattuun rouvaan tutustuu, niin hyvin pian he alkavat mielellään esittelemään alastonkuvia itsestään ja keskustelemaan masturboimisestaan, jos vaan osaa keskustelua johdatella siihen suuntaan.
Jokainen nainen, jolta olen pyytänyt, on suorittanut itsetyydytysnäytöksen, -kaikilta en ole pyytänyt .
Kaikki pyydetyt naiset ovat suostuneet alastomana sidottavaksi... jne.
Maailmassa on paljon ihmeellisiä asioita, joita ei vaan muut tiedä, laittakaa nyt vähän muutkin niitä :D- jjjjb
Tuo on totta että nille joille ei koskaan tapahdu mitään ja joiden ympäriltä tuolit viedään, ovat niitä jotka väittävät että muut valehtelevat. Näissä on myös niitä jotka joihinkin helvetin äidinkielisääntöihin tai liian pervoon vedoten yrittävät väittää ettei jotakin tapahtunut.
No, se on heidän ongelmansa että elävät tylsää elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321