Kuinka pian yhdynnän jälkeen sukupuolitaudit voivat antaa merkkejä olemassaolostaan? Olin suojaamattomassa yhdynnässä ja heti seuraavana päivänä alkoi kovat virtsaamiskivut, erilaisia valkovuoto-oireita ollut, punoittava emätin ym. kipuja. Nyt on reilu viikko mennyt ja kivut vain pahenee :( Sain antibiootit emätintulehdukseen, mutta pelottaa jos kuitenkin on jokin sukupuolitauti..
kuinka nopeasti oireita?
ddghd
3148
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Ei sukupuolitaudit oireile päivässä, mutta kannattaa silti mennä testeihin parin viikon päästä tartunnasta. Oletko kokeillut hiivalääkettä? Kuulostaisi hiivan oireille (tai ihan normi emätintulehdus) ja ihan mekaaninen ärsytys saa aikaan. Suosittelen esim. Canesten-hiivalääkettä.
Kiitos vastauksesta! Itse asiassa muutaman päivän jälkeen oireista ostin suun kautta otettavan fluconazol lääkkeen. Epäilin hiivaa kun oli ihan semmoista puuromaista valkovuotoa, mitä mulla aina ollut ku on ollu hiiva. Lisäksi hain antibiootit virtsatietulehdukseen, koska oli tosiaan niin virtsatietulehduksen kaltaisia oireita. Antibioottikuurin jälkeen oireet ja kivut meni vaan pahemmaks sit tuli myös toi emättimen punaisuus ja lisäks tosi runsas ja haiseva valkovuoto, joka tiputtelee koko ajan. Todella ärsyttävää kun on koko ajan pöksyt ihan märät :(
Lääkärille mainitsin tästä sukupuolitauti pelostani, mutta tokas vaan että otetaan ensin lääkkeet emätintulehdukseen ja käyn sitten parin viikon päästä sukupuolitautitesteissä viä. Pelottaa ihan kamalasti :(((
Tosiaan 10 päivän antibioottikuuri menossa ja vasta yks päivä takana sitä eikä oireet oo helpottanu yhtään. Ehkä ne ei ihan päivässä sitten vaikuta?
Käyppäs apteekissa hakemassa kunnon kuuri hiivaan, nyt antibioottikuuri pitää sitä yllä. Samoten Vagi-C voisi auttaa ongelmaan. Monesti hiivan oireet jatkuu jokusen päivän kuurin loputtuakin.
Itselläkin joskus nuorempana klamydia aiheutti pahoja hiivaoireita, mutta paksua vihertävää vuotoa.