peniksen suoristus?

miees22

onko joku saanut suoristettua penistään kotikonstein? luin jostakin PHALLOSAsta mutta vaikutti ihmeelliseltä?
entä nuo leikkaukset, maksaako paljon? ja viekö peniksestä paljon pituutta ja vaikuttaako erektion saamiseen? mistä pitäis lähteä kyselee. seksissä tekee vähän pahaa joissakin asennoissa.

28

6172

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sillä siitä selviää!

      Lopetat seksin harrastamisen!

      • YKSIMIES

        SEON PAREMPI MITÄISOMPI JA KOOKAMPI PENIS ON SE TUNTUPI PALJONIHANAMALTAKUNSISÄNTYÖNTYYPI


      • YKSIMIES
        YKSIMIES kirjoitti:

        SEON PAREMPI MITÄISOMPI JA KOOKAMPI PENIS ON SE TUNTUPI PALJONIHANAMALTAKUNSISÄNTYÖNTYYPI

        IHANAA OISI OLLA TOISENMIEHENKANSSA ALASTISÄNKYSSÄKUNSE HYVÄILISI MUNPENIKSENIJÄYKÄKSI JAOTTAISISUUHUNSYVÄLLEVAAN TEKISIMUUTAKIN


      • jepa
        YKSIMIES kirjoitti:

        IHANAA OISI OLLA TOISENMIEHENKANSSA ALASTISÄNKYSSÄKUNSE HYVÄILISI MUNPENIKSENIJÄYKÄKSI JAOTTAISISUUHUNSYVÄLLEVAAN TEKISIMUUTAKIN

        Uuh


      • H-X
        jepa kirjoitti:

        Uuh

        Just. Sellainen 400-sivuinen eroottinen romaani tuolleen kirjoitettuna. Kyllä jöpöttäisi...:D


    • Panettaishan tuo

      Mihin päin käyrä sulla? Itse haluaisin gonzo-kikkelin - eli pitäisi eka suoristaa ja siitä kantata alalengoksi.!Se olisi pidempi mitattuna, kun pältä mitataan. Sillä vaan pitäisi nussia koira-asennossa aina että osuu g-pisteeseen.

    • H-X (sex-perateutti)

      Käy sovinnolla näyttämässä urologille. Olisko lie Peyronien tauti jos kovin vetää mutkalle. Hoidettavissa kyllä.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Peyronien_tauti

      Harva penis on suora ja olen huomannut varsinkin isojen olevan melkein aina vähän kaarevia. Yleensä vasemmalle on havainto.

      Jos se ei tuota kyseistä tautia ole, niin jos sen kanssa pärjää, niin hyvä. Andropenis tai vastaavan laitteen väitetään oikaisevan käyrää penistä, mutta sivuvaikutuksena saattaa olla peniksen pituuden ja paksuuden kasvaminen. Monet voivat kuitenkin noiden sivuvaikutusten kanssa elää.

      • Cock sucker boy

        Itse olen huomannut, että isot eli päälle 14cm kullit ovat alaspäin käyriä. Kipu on aina hoidettava pois, se selvä, mutta käyryys tuntumassa ei ole oleellinen seikka. Naisen kanssa sinun tulee työntää sellaisesta asennosta josta osut g-alueelle, eli vaginan yläosaan 10cm ulkosynnyttimiltä. En tiedä mikä suuntaumus sinulla sitten on seksuaalisesti?


      • H-X
        Cock sucker boy kirjoitti:

        Itse olen huomannut, että isot eli päälle 14cm kullit ovat alaspäin käyriä. Kipu on aina hoidettava pois, se selvä, mutta käyryys tuntumassa ei ole oleellinen seikka. Naisen kanssa sinun tulee työntää sellaisesta asennosta josta osut g-alueelle, eli vaginan yläosaan 10cm ulkosynnyttimiltä. En tiedä mikä suuntaumus sinulla sitten on seksuaalisesti?

        Se onnistuu tuo naisen herkkien paikkojen kolkuttelu oikein hyvin isollakin kulllilla. Sillä kun voi työnnellä pinnasta ja syvemmältä.Yhden ison alaspäin käyrän olen nähnyt, mutta se ei ollut 14cm vaan niin kuin sanoin, iso.


      • Niin mutta katsoppas kun
        H-X kirjoitti:

        Se onnistuu tuo naisen herkkien paikkojen kolkuttelu oikein hyvin isollakin kulllilla. Sillä kun voi työnnellä pinnasta ja syvemmältä.Yhden ison alaspäin käyrän olen nähnyt, mutta se ei ollut 14cm vaan niin kuin sanoin, iso.

        Ottaa lonkkiin polkea isolla, kun liikeradasta tulee niin laaja -tai miten sen sanoisi. Varsinkin jos mega-aisa 20cm olisi pienellä miehellä, ei tämän lonkat jaksa nussia sitä munaa niin pinnassa ilman että menisi maitohapoille. Pakko siis painaa pohjaan ja sehän tulee suusta ulos naisella käy kipeää, ellei puhuta vituista. Onneksi 15cm on maksimikoko ja niitä vain moni väittää, mittaa ja kuvittelee isommiksi. Poikkeuksiakin on, en kiellä, mutta ne on pääasiassa mustilla ihmisroduilla sekä tässä maassa vammaishoitoloissa sekä vastaanottokeskuksissa - onneksi!


      • Suoraa huutonaurua
        Niin mutta katsoppas kun kirjoitti:

        Ottaa lonkkiin polkea isolla, kun liikeradasta tulee niin laaja -tai miten sen sanoisi. Varsinkin jos mega-aisa 20cm olisi pienellä miehellä, ei tämän lonkat jaksa nussia sitä munaa niin pinnassa ilman että menisi maitohapoille. Pakko siis painaa pohjaan ja sehän tulee suusta ulos naisella käy kipeää, ellei puhuta vituista. Onneksi 15cm on maksimikoko ja niitä vain moni väittää, mittaa ja kuvittelee isommiksi. Poikkeuksiakin on, en kiellä, mutta ne on pääasiassa mustilla ihmisroduilla sekä tässä maassa vammaishoitoloissa sekä vastaanottokeskuksissa - onneksi!

        Yhä paranee pikkukissalla silmät!

        HAHAHAHAHAHAAHAH! Vai on nyt jo liikeratakin liian laaja! HAHAHAHAH!

        Kaikkea se pikkukulli saa näköjään keksimään!!!

        Liiikerata laaja! BUAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH

        Liikerata!! MUAHAHAHAHAH!! LIIAN LAAJA!! HOHJOHOHOHOHOHOHOH!

        Taidat olla melkoinen satu-setä!!!!!


      • Pärinäpaskaaa
        Suoraa huutonaurua kirjoitti:

        Yhä paranee pikkukissalla silmät!

        HAHAHAHAHAHAAHAH! Vai on nyt jo liikeratakin liian laaja! HAHAHAHAH!

        Kaikkea se pikkukulli saa näköjään keksimään!!!

        Liiikerata laaja! BUAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH

        Liikerata!! MUAHAHAHAHAH!! LIIAN LAAJA!! HOHJOHOHOHOHOHOHOH!

        Taidat olla melkoinen satu-setä!!!!!

        Odota rauhassa iltalääkkeiden tehoa.


      • ?
        Pärinäpaskaaa kirjoitti:

        Odota rauhassa iltalääkkeiden tehoa.

        Joko sulla alkoi tehoamaan?


    • miees22

      pysykääs nyt asiassa.
      niin siis penis taittuu alaspain, kai se tuollainen gonzo on. vähän niin kuin banaani tai jotain sinne päin.
      on se jotain 15cm, jos suoraksi taitan niin enemmän lähemmäs 17cm.
      on vähän niinkuin tuossa peyronien taudin kuvassa mutta vaan alaspäin ja isompi penis.
      kauankos tuollaine leikkaus kestää ja maksaa. onko penis jossakin paketissa tai jotain hetken aikaa, että onko heti käyttö valmis? onko riskejä? hinta?
      apua kiitos.

      • Ydinfyysikko12cm

        Kyllä se gonzo päältä mitattuna kaiken järjen mukaan lyhenee jos oikaiset!


    • käyrällä mennään

      En kylläkään ymmärrä mitä haittaa käyrästä peniksestä on.

      • Panokulli

        Ei sulle haittaa, mutta nainen tykkää yläkäyrästä.


    • Nelli Kuger

      Yleensä kullin suoristamiseen riittävät omat käsivoimat. Jos käsivoimia ei ole, niin voit aina pyytää vanhempiasi tai ystäviäsi avuksi.

      • olethauska.

        heh heh kylläpäs vitsin murjaisit.


    • Ennenkäyrä

      Itselläni oli aikoinaan käyrä penis ja mietin silloin miksi se oli käyrä vasemmalle. Metin tuolloin onko käyryyden syy itse aiheuttamani ja miein mikä se syy olisi. Omasta käyttäytymisestäni huomasin että pidin tuolloin suhteellisen tiukkoja lahkeettomia aluhousuja ja kalu oli aina vasemmalla. Yksinkertaisen päätelmän tuloksena aloin pitämään kalua oikealla puolella ja parin vuoden kuluessa kalu suoristui. Päästyäni eroon käyryydestä olen pitänyt kalua vuoroin kummallakin puolella ja kaluni on pysynyt suorana. Jos käyryyttä ilmenee välillä, vaihdan puolta ja tilanne korjaantuu. Tämän vaikeampaa se ei oman kokemukseni mukaan ole ainakaan miinun tapauksessani.

      • H-X

        En väitä kokemustasi vääräksi, mutta ihmettelen jos velton peniksen pitäminen eri lahkeessa saisi sen muotoon muutosta.

        Mutta käyrästä ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa, jos se ei ole se käyryys haitaksi asti. Täysin suoraa penistä tuskin on olemassa.

        Itse kehun pientä yläkäyräkippuraa (ohut varsi ja paksu mansikan kokoinen terska), koska minut on aivopesty tällä palstalla.


      • N-Kononen
        H-X kirjoitti:

        En väitä kokemustasi vääräksi, mutta ihmettelen jos velton peniksen pitäminen eri lahkeessa saisi sen muotoon muutosta.

        Mutta käyrästä ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa, jos se ei ole se käyryys haitaksi asti. Täysin suoraa penistä tuskin on olemassa.

        Itse kehun pientä yläkäyräkippuraa (ohut varsi ja paksu mansikan kokoinen terska), koska minut on aivopesty tällä palstalla.

        ettei vaan olisi metsämansikan kokoinen oikeesti..


      • H-X
        N-Kononen kirjoitti:

        ettei vaan olisi metsämansikan kokoinen oikeesti..

        lol


      • 9+15

        Olen kuullut, että suurimmalla osalla miehistä kalu on vähän vasemmalle päin. Omani on lievästi alakäyrä ja osoittaa stondiksessa vasemmalle. Joskus nuorempana lerssini oli huomattavasti käyrempi, mutta aloin tekemään niin, että aina stondatessa nostan lerssin ylöspäin vatsaa vasten.


      • Anonyymi
        N-Kononen kirjoitti:

        ettei vaan olisi metsämansikan kokoinen oikeesti..

        Tällee 10v vanhalle vitsille naurahin


    • Ennenkäyrä

      Edellinen veisti on hyvää havaintomateriaalia tästä aiheesta, lukekaa se! Tai voinhan ottaa siitä copyn: "suurimmalla osalla miehistä kalu on vähän vasemmalle päin". Itse lisään tähän että: nuo miehet pitävät elintään vasemmalla puolella.
      Usein kysellään neuvoja peniksen käyryyden korjaamiseksi ja kun neuvoja sitten annetaan niin aletaan sitten inttämään vastaan, kuten yksi kommentoi tuolla ylempänä: "ihmettelen jos velton peniksen pitäminen eri lahkeessa saisi sen muotoon muutosta". Jos aina pidetään elintä vasemmassa lahkeessa ja kalu on vasemmalle käyrä niin ihmettelette että miksi kalu on vasemmalle käyrä ja että epäilette että se voisi olla syy käyryyteen. Jos joutuu kysymään tyhmyyttään, niin vastauksen saadessaan pitäisi tajuta että sai vastauksen! Ymmärtäkää syy-seuraus ilmiötä, ajatelkaa itsekin sillä päättelemällä voi osua oikeaan. Minun ei tarvitse jankata kenenkään kanssa siitä miten saan kaluni suoraksi tai käyräksi, minä teen siitä sellaisen kuin haluan: vasemmalle-oikealle-suoran!

    • Ennenkäyrä

      H-X kommentoi:
      "En väitä kokemustasi vääräksi, mutta ihmettelen jos velton peniksen pitäminen eri lahkeessa saisi sen muotoon muutosta"

      Vastaus: Ihmettele vaan, näyttää se veltto kalu taipuvan vasemmalle kun sitä pidetään aina sillä puolella. Vai ymmärsinkö väärin että se on aina reketiossa kun se on vasemmalla ja siksi käyristyy.
      Laittakaapa toinen kätenne kantositeeseen viideksi vuodeksi ja katsotaan sitten 2.9.2017 onko se käsi just samassa kunnossa kuin se vapaa käsi! Mitä veikkaatte?

    • hhhff

      penikseni on alaspäin käyrä ja haittaa välillä seksissä.
      oon koettanu pitää sitä jo pari vuotta housuissa kun seisoo niin sillee vatsaa vasten mutta eipä ole muutosta ainakaa näkyny. ehkä se tästä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe