organismi

Virgin

Oon 19v nuori nainen ja en oo ikinä saanut orgasmia.Oon neitsyt enkä oikeesti harrasta itsetyydytystä koskaan.. onko normaalia? En oikeen tiedä miten se tuntuis hyvältä. Muutenkin itsetyydytys tuntuu musta jotenkin likaiselta ja mulle tulis huono omatunto.

Pystynköhän koskaan saamaan orgasmia, kun oon näin epäseksuaalinen? Se mua huolestuttaa.
Ei mulla oo mitään tarvetta saada orgasmia itsetyydytyksessä, kun en harrasta sitä. Haluisin vaan saada sitten kun harrastan seksiä miehen kans.
Se on kohta ajankohtaista, koska oon tavannut ihanan miehen.

10

4094

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Carita

No,älä huoli,kyllä se poika sulle varmaan kaiken opettaa.

• Aura

En minäkään ole koskaan harrastanut itsetyydytystä, olen 22-vuotias. Sain ekan orgasmini vajaa vuosi sitten. Siitä on kiittäminen ihanaa miestäni, joka jaksoi pitää minua hyvänä, vaikkei "tuloksia" meinannut kuuluakaan. Koeta olla ajattelematta orgasmia, ja keskity vain rakkaaseesi tutustumiseen.

• m:77

meitä on niin moneen junaan .orgasmi naiselle en usko et moni nainen on saanut kunnon ORK.miehen kanssa sillä suurin osa miehistä ajattelee omaa hyvän olon tunnetta ja nainen jää ikävä kyllä toisex..mä tykkään tuottaa naiselle oraali/sex:suaalisen nautinnon juskus muutakin ex:traaaaaa..hyväx käyttäen

• Aura
        m:77 kirjoitti:

meitä on niin moneen junaan .orgasmi naiselle en usko et moni nainen on saanut kunnon ORK.miehen kanssa sillä suurin osa miehistä ajattelee omaa hyvän olon tunnetta ja nainen jää ikävä kyllä toisex..mä tykkään tuottaa naiselle oraali/sex:suaalisen nautinnon juskus muutakin ex:traaaaaa..hyväx käyttäen

Oletko todella 27-vuotias, m77? Kirjoitat kuin 14-vuotias teini, enkä saanut tekstistäsi selvää. Tarkoititko, etteivät orgasmini ehkä ole "oikeita"? Kertoisitko siinä tapauksessa, millainen on naisen oikea orgasmi ja millainen väärä?

• Loco
        Aura kirjoitti:

Oletko todella 27-vuotias, m77? Kirjoitat kuin 14-vuotias teini, enkä saanut tekstistäsi selvää. Tarkoititko, etteivät orgasmini ehkä ole "oikeita"? Kertoisitko siinä tapauksessa, millainen on naisen oikea orgasmi ja millainen väärä?

Se tarkoitti että se MIES ei välttämättä ole oikea. Aura taitaa olla ite joku 14 vee teini, mä ainakin ymmärsin m77.n jutun.

• Aura
        Loco kirjoitti:

Se tarkoitti että se MIES ei välttämättä ole oikea. Aura taitaa olla ite joku 14 vee teini, mä ainakin ymmärsin m77.n jutun.

Olen kyllä 22 kuten sanoinkin. :) Tarkoitin, että m77:n käyttämä sekava kirjoitustyyli, josta myös välimerkit ja isot alkukirjaimet on jätetty pois, on vaikeaa luettavaa. Lisäksi hän vastasi minun viestiini, joten luulin hänen kirjoittaneen minulle.

• Viggå

"Se on kohta ajankohtaista, koska oon tavannut ihanan miehen."

Tuosta on vielä valovuosi tositoimiin!

• outolintu

Moi, itse sain ekan orgasmini vasta 24-vuotiaana, enkä sitä ennen ollut asiasta edes huolestunut. Kiihotuin ja kostuin kyllä helposti. Ensimmäisen orgasmini sain miehen kanssa, joka ei pakottanut minua yhdyntään vaan nuoli ja kosketteli klitorista kauan ja hartaasti niin että lopulta tajusin saaneeni orgasmin. Sen jälkeen vasta opettelin masturboimaan. Suosittelisin muille tytöille ja naisille päinvastaista järjestystä. Kannattaa varata aikaa, miettiä omia fantasioita, mikä vain kiihottava ja törkeä ajatus sallittu. Varaa apteekin perusvoidetta tai öljyä, niillä masturboinnin saa helposti alkuun, sitten vain pyörittelemään tai nykyttämään sormea klitoriksen ympärillä ja vaginan suulla, vaginaan voi työntää sormen tsm. jos hyvältä tuntuu. Varaa aikaa, älä väkisin yritä orgasmia, pyri nautintoon. Lihasjännitys auttaa yleensä orgasmia silloin kun se on tuloillaan, voit jännittää reisi ja lantionpohjanlihaksia. Ekat orgasmit ovat käsittääkseni yleensä niitä "klitorisorgasmeja" kun vagina on vielä tottumaton, tämä on tietysti yksilöllistä. Itse siis sain myöhään ekan orgasmini, mutta nykyisin saan monta orgasmia peräkkäin. Pelkässä yhdynnässä en monien naisten tapaan orkkua, mutta jos klitorista kiihotetaan samaan aikaan, niin sitten kyllä onnistuu. TOivottavasti poikakaverikandidaattisi on sopivan kypsä eikä kiirehti "pukille menoa". Yhdyntä voi ekalla kerralla olla kivuliastakin. Minun eka yhdyntäni ei ole mikään kauhean kiva kokemus, mutta onneksi en saanut traumojakaan. Ja voin sanoa, että nykyisin olen ihan hulluna rakasteluun, ja mieheni mielestä olen uskomaton. En siis usko, että nämä lastentarhaikäisenä naimisen aloittaneet olisivat sen seksuaalisempia kuin me myöhemmin kypsyneetkään. Ainakin on se etu, että on tarpeeksi kypsä käsittelemään asioita. Onnea sulle, muista että seksuaalisuus on yksityinen asia, tärkeää olet SINÄ, ei muiden ihmisten aikataulut ja odotukset!

• outolintu

Ei itsetyydytyksestä tarvitse tulla huonoa omaatuntoa, eikä se ole ollenkaan likaista. Kaikki fantasiat ovat sallittuja, sellaisetkin jotka todellisessa elämässä olisivat mahdottomia, ja kaikilla ihmisillä on fantasioita, joita ei jaeta kenenkään kanssa. Ei kaikkia fantasioita ole tarkoitettu toteutettavaksi. Moni nainen haaveilee raiskauksesta, vaikka todellinen raiskaus on tilanne, josta ei tosiaankaan nauti kukaan. Seksuaaliterapeutiltakin saa apua, jos ei muu auta!

• noh

Jonkun (tiedä sitten kuinka luotettavan) tutkimuksen mukaan kestää noin kaksi vuotta sukupuolielämän aloittamisesta ennen kuin nainen "oppii" saamaan orgasmin miehen kanssa. Suosittelen omakätistä harjoittelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5150
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2944
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      30
      1768
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1593
    Aihe